Flytt & Städjouren Sverige AB

4.5

181 omdömen om Flytt & Städjouren Sverige AB

Christina elisabet eidborn L
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Jättenöjd, rent o fint o trevligt bemötande

Hemfrid Norrköping
4.1/5 i betyg av 532 omdömen 4.1 av 532 omdömen

Städningen bra, lite svårt med telefonkontakten, när man vill måhot

Marianne S Marianne S
Margareta birgitta K
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Mycket nöjd med starka och snabba och trevliga flyttkillar. Bra service och bra flyttstäd. Skönt att ta både flytt och städ från samma firma. Mycket bra pris

Jonas bo ernst B
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Första kontakten bra och trevlig personal och fick kostnadsförslag som jag skulle tänka på över helgen. Andra kontakten vid blivande bokning så kom frågan upp om att eventuella förråd/garage. Jag svarade ja men att den hyllan som står där kommer vara i lägenheten vid flyttdatumet. Då berättar han att om du har extra utrymme så kommer det kosta extra oavsett om det är tomt eller inte. "Vårat system fungerar så och inte något vi kan göra något åt" Ett tomt förråd som ni inte behöver röra ska inte behöva kosta extra..!...

NDD Flytt & Städ AB
3.9/5 i betyg av 762 omdömen 3.9 av 762 omdömen

Trodde inte att de (en) skulle stirra sig blinda på packlistan. Väldigt svårt att veta hur mycket det blir till slut. Meddelade alla stora

Solveig S Solveig S
Cia G
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Snabba och effektiva samtidigt som de var försiktiga med att inte repa något. Allt gick bara bra och lätt att ha kontakt med om olika frågor på telefon och epost. Positivt och schysst bemötande vid flytt och städ av lägenhet.

Madeleine S
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Bra städfirma! Smidig kontakt och har inte hört något dåligt alls från inflyttande personer. Rekommenderas!

Hemfrid Linköping
3.9/5 i betyg av 159 omdömen 3.9 av 159 omdömen
Badge2023

Mycket professionella från beställning till och med faktura. Mycket duktig fönsterputsare.

Sigrid Maria S Sigrid Maria S
Malin sofia morgansdotter G
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Jag skriver aldrig omdömen, men den här gången kunde jag helt enkelt inte låta bli. Om det hade vart möjligt att ge detta företag minus hade jag helst gjort det. Vi beställde flyttstäd till 31/3 , betalade extra för helgtillägg också, allt bekräftat och bra; fram till flyttstäddagen. Flytt & städjouren kom men städade knappt och gjorde därför inte sitt jobb! Vi skämdes när vi gick omkring med hyreshusägaren, golven såg ogjorda ut med debris, fläckar & damm fortfarande synligt, en smutsig trasa hängde på en gardinstång...

Adam K
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Jättesmidiga! De var flexibla och kunde anpassa sig tidsmässigt efter mig. De höll tiden perfekt, var väldigt trevliga och gick otroligt fort. Rekommenderar varmt.

Hemfrid Örebro
3.8/5 i betyg av 180 omdömen 3.8 av 180 omdömen

Dom är mycket trevliga och noggranna, dom svarar fort när man kontaktar dom

Amanda C
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Jättenöjd med flyttstädningen. Allt gick supersmidigt, har inget att anmärka på.

Sven otto L
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Lätt att boka, lätt att betala. Allt upphämtat i rätt tid. Jag är jättenöjd!

Flytt & Städ Sverige AB
4.1/5 i betyg av 488 omdömen 4.1 av 488 omdömen
Badge2023

Trevligt bemötande och väl utförd flytt.

Ann-Charlotte R Ann-Charlotte R
Simon Jörgen G
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Allt som förväntades genomfördes och Lägenheten gick igenom slutbesiktning utan några anmärkningar.

Nina Chutharat S
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Beställde flytthjälp, två killar kom, de var väldigt försiktiga med möbler, snabba och väldigt duktiga. Kan inte säga annat än väldigt bra jobbat, jag är väldigt nöjd.

Dara M
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Det är uppenbart att alla dessa positiv omdömen kommer från dom själva!! USEL STÄDFIRMA!! Dom skiter fullständigt i kunden och städningen, dom vill bara ha pengar och inget annat. Vi fick göra omstädning 3 gånger tills vi sa att vi byter städfirma. ÄNDÅ vill dom ha betalt för sin städning. USELT!! Usch, REKOMMENDERAR INTE!! Jävla skit företag

Caroline Jennifer B A
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Snabba och trevliga att ha att göra med. Flyttkillarna lyckades få in en hylla i mitt kök med bara några millimeters spelrum. Mycket nöjd!

Nami P
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Jag är jättenöjd med både städningen och servicen! Rekommenderas!

Helena K
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Tömning av vind och källare: trevligt och kvickt bemötande i kundtjänst. snabb och smidig offert. på avtalade dagen kom 3 trevliga, snabba och noggranna killar på exakt avtalad tid och utförde jobbet galant!

Andreas E
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Killarna som hjälpte mig att flytta var schyssta, snabba och väldigt duktiga. Kan inte säga annat än väldigt bra jobbat.

Joel M
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Supernöjd med flytten. Kan rekommendera!

Björn Åke K
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Björn K. Bra pris och ett bra utfört arbete! Kundservicen var proffsig och tog verkligen hand om mitt problem, att bli av med enstaka föremål, som många andra företag i branschen inte gör eller ens har tid med. TACK FÖR ATT SÅDANA SOM NI FINNS.

Göran P
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Bra utfört arbete till rimligt pris.

Jonni W
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Flyttstäd, fick städa själv då arbetet var mycket undermåligt utfört. Erbjuds ingen kompensation på att man fick slita för det man betalat för.

Jens Hugo Vilhelm U
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Undvik, riktigt uselt! Bestämde datum när Flytt&Städjouren skulle komma och städa min lägenhet men ingen dök upp. Ringde upp och frågade varför ingen varit och städat lägenheten och fick svar att han inte vill slita ut städarna, Det har varit mycket och städarna har inte hunnit. Ingen ursäkt. Nåväl, han lovade att städning skulle ske dagen efter. Under städning dagen efter tog Flytt&Städjouren sönder min toalett och bad mig lösa problemet. Jag vägrade utan lät Flytt&Städjouren komma och åtgärda problemet som de ställt...

Paulina L
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

toppen killar snabba och trevliga jag är super nöjd bra bemötande av företaget när jag ringde dom dom gjorde ett toppen jobb paulina larsson

Andreas A
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Bra pris och ett bra utfört arbete! Kundservicen var också väldigt smidig och mycket hjälpsam.

Anders W
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Gick smidigt att komma överens och flytten sköttes utmärkt. Har inte varit i lägenheten efter städning men inte hört några klagomål. Det luktade rent och gott när jag hämtade en sak jag hade glömt men den stod framställd innanför dörren och jag ville inte gå in. Bra pis på flytt och städ! Nöjd kund!

Matilda F
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Inget att anmärka på! Rent o fint när de var färdiga och hyresvärden var också nöjd med flyttstädet :) lyhörda och tog kundens behob i beaktning!

Daniela A
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Snabbt och Smidigt, Mycket Bra Service, och väldigt Trevliga!

Daniela A gillar detta
Angelica L
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Snabbt, smidigt ☺️. Mycket nöjd. Varmt rekommendation. Bra pris!!!!!! 😊😊. Grabbarna var professionella, men väldigt trevliga. Lyhörda, vilket jag tyckte var toppen. Städ: mycket noggrann. Hjälpte till själv. Stämningen var toppen hela tiden. Också där professionella, men trevliga. Rekommenderas där också. Bra pris!!!!!! 😊😊😊😊

Annica H
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Väldigt nöjda med flytt och städ, rekommenderas

Anna N
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Flytten gick mycket bra. Snabba o smidiga. Städningen var noggrant utförd och jag är helnöjd med både flytt o städ. Rekommenderas varmt!

Moa K
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Väldigt nöjd med bemötandet och städandet! Ingenting alls att anmärka på. Supertrevliga! Bokade flyttstäd.

Filip L
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Snabb och smidig flytt! Mycket nöjd

Freja B
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Bra bemötande, bra pris, smidigt genomförande och inga anmärkningar på städningen. Kommer absolut anlita igen!

Johan H
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Bra och snabb flyttstädning som jag varmt kan rekommendera.

Christer A
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Seriöst företag, med super bra service, och klockrent resultat. Ringde i panik en torsdag, och behövde en 4a städad senast söndag. Det var inga problem, det löste dom. Besiktningen gick helt utan anmärkning. Rekommenderas starkt. Mvh Christer Andree

Inger Maria C
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Anlitade dem för rensning och städning av dödsbo. Bra bemötande och trevlig kundtjänst. Vi hade all kontakt via mail/ mobil. Arbetet utfördes efter önskemål, förutom att det inte blev gjort på bokad dag. Nu spelade det ingen roll för våran del, men hade gärna blivit informerad om det i förväg. Kan rekommendera Flytt & Städjouren.

Zoi A
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Supernöjd med flytt och städ och fint bemötande

Anders D
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Professional personal. Jag är nöjd med flytning och städningen.

Maria T
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Bästa vi varit med om! Snabbt, proffsigt och fantastiskt. Killarna som fixade flytten var supertrevliga. Kommer absolut rekommendera Flytt & Städjouren till andra.

Oscar I
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Väldigt trevlig personal och bra städning till en billig peng.

Pia L
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Beställde flyttstädning av en lägenhet för ett dödsbo i Norrköping. Lägenheten städades på utsatt dag och med ett jättebra resultat. Hade jättebra kontakt med kundtjänsten när det blev lite krångel med fakturan, men det löstes med vändande mail. Kan varmt rekommendera den här firman!

Maja K
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Vi fick en jätte bra flyttstädning som gick igenom utan anmärkning hos en fastighetsvärd som är mycket noggrann med kontroll av städning. Bara positivt att säga!

Lars H
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

VARNING! KONSTIG FÖRETAGSSTRUKTUR OCH DÅLIG FLYTTSTÄDNING. Bokade flyttstädning av företaget via en jämförelsesajt. Tog inte det billigaste alternativet utan det som hade fått bra recensioner på denna sida. Borde ha gjort mer research. Fyra dagar innan överlämning kom Flytt och städjouren. Jag hade fyra gånger tydligt gett instruktioner om hur trägolven skulle behandlas. Under städningen åker min fru dit för att se hur det går. Möts så av en ensam lokalvårdare, i vardagskläder, som inte kan svenska. När städningen är...

Sven Robin O
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Flytt av bohag 80m2. Väldigt nöjd. Snabbt nerpackat i flyttbil och sedan bra hjälp med inbärning till rätt rum. Prisvärt!

Ann-Louise Ingrid P
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

De gjorde min flytt och förstörde bl.a min 82 tums TV. De emballerade den inte o transporterade den liggandes. Vägrar nu stå för skadorna. Jag har bevis. När de åkte kastade de fram en lapp som jag va tvungen att skriva på. Även möbler och porslin skadades.

Eric E
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Snabbt och bra utförd tömning av dödsbo ink städning, rent och snyggt utan anmärkning.

Gerd Annette S
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Trevligt bemötande och ett väl genomfört arbete.

First-Name L
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Snabb service, löste uppkommna problem snabbt. Flytten gick kanon. Flyttstädningen gick även den bra.

Stefan E
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Vi anlitade Flytt&Städjouren för tömning samt grovstädning av en lägenhet. Kontakten med företaget fungerade utmärkt. De svarade alltid i telefon. Arbetet utfördes som avtalat och vi är nöjda med resultatet. Tvekar inte att anlita dem igen//Stefan E

First-Name L
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Lätt och få tag i och boka tid med kort varsel, utförde jobbet snabbt och bra

Nina M
Skrev om Flytt & Städjouren Sverige AB

Effektiva och trevliga! Bra kommunikation med samtliga, både vid bokning då flytten diskuteras noggrant och under själva flytt- och städdagarna. De är bra på att lyssna in dig som kund. Rekommenderar.