Folkfilter AB

4.5

14 omdömen om Folkfilter AB

Helene M
Skrev om Folkfilter AB

De lät oss välja dagar, de påminde oss dagen före bytet av allas filter. Själva bytet gick också fint, effektivt och smidigt. De är mycket trevliga och kunniga.

Svar från Folkfilter AB

Tack Helene för din feedback, den betyder mycket för oss! Vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete. Med vänliga hälsningar, Alistair

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Margareta N
Skrev om Folkfilter AB

Mycket bra personal. Snabbt utfört byte av våra filter Alla medlemmar köpte ny filter till sina köksfläktar. Vi är mycket nöjda och kommer att återkomma 😃

Svar från Folkfilter AB

Stort tack för din feedback Margareta - vi tycker alltid det är lika roligt att få arbeta med dig och föreningen! :)

Brf O
Skrev om Folkfilter AB

Folkfilter är företaget som har fokus på kunden och levererar filter av toppklass. Kan varmt rekommendera företaget!

Svar från Folkfilter AB

Tack så mycket för din feedback, den är väldigt viktig för oss och vi uppskattar verkligen vårt fina samarbete! Med vänliga hälsningar, Marcus

Storstadens Ventilation AB
4.8/5 i betyg av 67 omdömen 4.8 av 67 omdömen

Redan vid första kontakten fick jag ett bra bemötande. Dom kom hem till mig och gick igenom hur man kan göra för att få bästa resultatet. Ja

Brf E
Skrev om Folkfilter AB

Fungerar efter förväntan. Trevligt bemötande. Glömde dock ett udda filter.

Svar från Folkfilter AB

Tack för din feedback! Vi strävar alltid efter att överträffa förväntningar, och självklart ska vi inte missa ett udda filter. Vänligen återkom till ak@folkfilter.se så ser vi till att du får även det udda filter du behövde. Med vänliga hälsningar, Alistair

Dick E
Skrev om Folkfilter AB

Första gången som träffat personal från företaget i samband med en punktlig leverans. Möjligen har sjäva filtren upplevts som tynnre mot de som fanns för några år sedan. Därav svårare att montera. Mvh Dick Eriksson

Svar från Folkfilter AB

Tack för din feedback Dick, kul att ses när vi levererade filter! Filtrens tjocklek kan minska något i samband med transport, men filterförmågan påverkas inte av detta. Med vänliga hälsningar, Alistair

Hans-Gunnar J
Skrev om Folkfilter AB

Jag svarar på detta eftersom det kommit till mig i egenskap av "Hans-Gunnar" vi hade en ordförande för ca. 15 år sedan som hette Hans-Gunnar avliden sedan länge. Om det är till mig Lars Erik i Seregeanten 2 är Folkfilter mycket bra. Orkar inte svara mer då jag redan tycker att Ni har gjort en dålig research.

Svar från Folkfilter AB

Tack för att du tog dig tid till att svara med ett omdöme. Vi tackar ödmjukt för din feedback och har nu rättat till våra kontaktpersoner så att rätt person får utskick.Vi är nya ägare utav bolaget och skall göra vårt yttersta för att du som kund skall känna att du blivit rätt bemött. Vi på Folkfilter önskar dig en fortsatt fin dag Hälsningar Gänget på Folkfilter

Brf K
Skrev om Folkfilter AB

Gott bemötande och leverans i tid

Svar från Folkfilter AB

Tack för din feedback, att leverera i tid och med bra bemötande är viktigt för oss och vi ser fram emot att ses igen vid nästa leverans. Med vänliga hälsningar, Alistair

Bengt K
Skrev om Folkfilter AB

Allt fungerar tillfredställande när jag köper in till alla lägenheter i föreningen. Typ 104 och 105 plus kolfilter till en del

Ann-Sofie R och Folkfilter gillar detta
Svar från Folkfilter AB

Hej Bengt! Riktigt roligt att ni uppskattar våra lösningar, och tack för ett fint samarbete. Med vänliga hälsningar, Marcus

Brf R
Skrev om Folkfilter AB

Trevligt bemötande både på mejl telefon och under filterbytet. Proffsigt genomfört arbete.

Svar från Folkfilter AB

Tack så mycket för er feedback - det glädjer oss verkligen att höra att ni uppskattar vårt arbete! Med vänliga hälsningar, Marcus

Kjell-Åke W

Allt fungerade till belåtenhet. Mvh Kjell-Åke Wilny

Svar från Folkfilter AB

Hej Kjell-Åke, Tack för din feedback - det glädjer oss att höra att allt var till din belåtenhet! Med vänliga hälsningar, Alistair

Kjell D
Skrev om Folkfilter AB

Bra och trevligt bemötande. Kunniga på området. Snabb service.

Svar från Folkfilter AB

Hej Kjell - tack så mycket för ditt omdöme, din åsikt är viktig för oss!

Brf T
Skrev om Folkfilter AB

De levererade filter som överrenskommet. Vi fick ett erbjudande eftersom de strulade till det förra gången. Denna gången så skickade vi en lista med antal element per lgh och en instruktion om att 2 element behöver 3 filter, 3 element behöver 4 filter osv. Två killar här för att hänga upp filter på allas dörrar. Majoriteten av lägenheter fick fel antal filter. Vissa hade angett 2 element men fick bara 1 filter osv. Så styrelsen fick springa runt och leverera filter ca hälften av alla lägenheter. Mycket extra jobb för oss.

Svar från Folkfilter AB

Hej och tack för din feedback - den är väldigt viktig för oss och vi uppskattar att du tog dig tiden! Folkfilter strävar alltid efter att ge den bästa servicen till våra kunder, och ser väldigt allvarligt på detta. Vi är nya ägare utav bolaget och ditt ärende hände under tiden före vår tid. För oss är det viktigt att vi ser över händelsen och ser gärna att vi får möjligheten att föra en dialog direkt med er, samt att ge en bild på hur vi hanterar ärenden med våra kunder i dag. Du får gärna kontakta mig på mw@folkfilter.se...

Brf B

Fungerar bra. Varor Skickas när de skapa abonnemang

Svar från Folkfilter AB

Hej, tack så mycket för er feedback - vi är glada att få leverera filter till er!

Brf K
Skrev om Folkfilter AB

Bra service, bra priser. Håller vad de lovar.

Svar från Folkfilter AB

Tack för omdömet och ert förtroende för oss på Folkfilter!