Folktandvården Skanstull Specialisttandvård

2.3

3 omdömen om Folktandvården Skanstull Specialisttandvård

Linda N
Skrev om Folktandvården Skanstull Specialisttandvård

Varning!!!! Folktandvården Danvikstull, tandläkare mycket dålig servis, dåligt bemötande, respektlöshet. Flera felhanteringar som de inte var intresserade att rätta till. Har ont efter behandling och det blev inte bra. Omdömen, lita inte på det de står där! Det styr själva det är bara någon enstaka som får säga sin åsikt om det varit missnöjda, det styr vad som ska synas på sidan och det är mycket oseriöst. Chockad och ledsen efter jag varit där!

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 738 omdömen 4.8 av 738 omdömen

Jag blev väldigt bra bemött, vid första samtalet när jag beställde tiden. Blev oerhört bra behandlad av tandläkaren Violeta Raonic, känns

JIM A
Skrev om Folktandvården Skanstull Specialisttandvård

Väldigt duktiga med trevligt bemötande!

PETER B
Skrev om Folktandvården Skanstull Specialisttandvård

Hej Bokade en sista minuten tid hos tandhygienist på Skanstull, när jag kommer in berättar jag att hon behöver titta lite extra på en tand, så långt allt bra, sen frågar hon om jag har några subventioner kvar, vilket jag inte har, men påpekar att jag har en sista minuten tid hos henne. Det är då hon blir väldigt otrevlig och säger att hon kan titta på en tand, jag säger då att jag har tid 40 min hos henne, då kontrar hon med att jag betalar bara 300, det skulle vara orättvist mot andra om jag fick ta bort tandsten...

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 542 omdömen 4.9 av 542 omdömen