Folktandvården Täby Kyrkby

4.0

17 omdömen om Folktandvården Täby Kyrkby

Monika Alice K
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Kan rekommendera tandläkare Eugenia Edbom och hennes sköterskor. Fin hjälp och trevligt bemötande .😊

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 543 omdömen 4.9 av 543 omdömen
BadgeTwoYears

Annika Maria D
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Försenad tandhygienist använde 30 min till en behandling som kändes oengagerad och dessutom tog betalt för undersökning som inte var i bokningen och fördyrade besöket med 16%. Valde bort dyrare privat alternativ, men ångrade mig oerhört. Hade betydligt högre förväntan på Folktandvården. Men billigt kan bli dyrt sett ur helhetsupplevelsen.

Gustav Matts Erik H
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Blev felbehandlad och anmälde tandläkaren till patientnämnden efter att ha fått ont i tanden. Dålig kommunikation och otrevligt bemötande gör att jag inte kommer tillbaka.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 738 omdömen 4.8 av 738 omdömen

Jag blev väldigt bra bemött, vid första samtalet när jag beställde tiden. Blev oerhört bra behandlad av tandläkaren Violeta Raonic, känns

MARGARITA S
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Tandläkare Raghad Alaarsdji och tandsjuksköterska på FTV i Täby Kyrkby har varit fantastiska och hjälpt mig när jag skulle ta bort mins visdomständer! Så trevliga, lugnande och skickliga. Särskilt Raghad visade sådan exceptionell skicklighet och omsorg att jag inte kände alls ingreppet - snabbt och säkert! Vilken tur vi har med så skicklig tandvårdspersonal i Täby kyrkby!! De får mins bästa rekommendationer! / Margarita Skeppstedt

ANGELICA B
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

En lagning lossnade igårkväll, så jag ringde till kliniken imorse och fick en tid redan idag. Fick träffa Raghad och Nahid som var väldigt trevliga och förklarade tydligt. Besöket gick snabbt och smidigt, jag blev väldigt nöjd! Nu håller jag bara tummarna för att denna lagning håller.

Anna D
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Raghad Alaaradji är superproffsig och trevlig tandläkare, rekommenderar henne verkligen. Utom mig är båda mina barn jättenöjda av besök också.

ALEXANDRA C
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

När ens 7-åring i flera dagar oroat sig över att laga sin första tand och kommer till dessa underbara pärlor: Raghad Alaaradji och Sofie Sanden. Otroligt bra på att relatera till barn och så proffsiga och pedagogiska. Bokar nu om alla mina barn till Raghad ☺️

Ilias D
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Väldigt trevlig och proffsig personal. Tandläkare Azar Esteki är en virtuos med bedövningssprutan och tången. Hon plockade ut tand utan att jag knappt märkte det.

ROBERT H
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Proffsigt och väldigt trevligt bemötande - även för en som lider av tandläkarskräck! Tandläkaren Raghad Alaaradji och hennes assistent var otroligt pedagogiska och trevliga och jag kommer att (nästan) se fram emot mitt nästa besök! Kanonbra!

ROBERT H gillar detta
CLAES K
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Jättebra Proffsigt bemötande, det är allt annat man kan säga om folktandvården i Örebro

Malin Elisabeth L
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Alltid trevligt bemötande, vid bokning och besök. Tryggt, vänligt och proffsigt.

Staffan Thore S
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Har även jag gått hos Raghad. Efter 20 år hos privata (ibland rent dåliga och svindyra) tandläkare känns Folktandvården genuina. Kan rekommenderas.

Ulrica Margareta H
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

"Åh, det var bästa tandläkaren hittills!" sade en mkt nöjd Nils, 11 år, om Raghad Alaaradji. :)

MAHBOBA J
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Mycket nöjd efter mitt besök på folktandvården i Täby Kyrkby. Jag hade gått runt under en längre tid med problem på tre av mina tänder. Efter besöket var problemet snabbt åtgärdat. En klinik som jag varmt kan rekommendera. Kompetenta, professionella och lyhörd personal.

ULRIKA H
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Azar Esteki är toppen! Inkännande och noggrann.

ELSA K
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Bra mottagande, förklarade bra och det gick snabbt och smidigt!

Karin B
Skrev om Folktandvården Täby Kyrkby

Om jag hade fortsatt att gå till folktandvården i Täby, hade jag varit 9000 kr fattigare och hade dessutom slipat ner två tänder i onödan!! Jag bet sönder en tand i våras och gick till folktandvården i Täby Kyrkby för att få den lagad. Fick då veta att tanden inte gick att rädda, det skulle bli nödvändigt att ta bort roten (som hon sa var spräckt), slipa ner tanden framför o tanden bakom för att sedan göra en brygga. Detta skulle kosta 15.000 kr. som jag skulle bli tvungen att betala kontant. Den trasiga tanden omfattades...