Föräldrakooperativet Mössebo Ekonomisk Förening

Föräldrakooperativet Mössebo Ekonomisk Förening

5 omdömen om Föräldrakooperativet Mössebo Ekonomisk Förening

Pernilla M
Skrev om Föräldrakooperativet Mössebo Ekonomisk Förening

Vi har vår dotter på Mössebo sedan ca 2 år tillbaka och är mer än nöjda. Vi föräldrar känner oss delaktiga och vår dotter fullkomligt älskar förskolan. Vi upplever henne så trygg med personal och vardagen på förskolan. Under våra år har dem alltid vistats mycket utomhus och det känns väldigt kul att förskolan nu blivit en licenserad I ur och skur-förskola! Det är roligt att vara medlem i ett föräldrakooperativ då vi vuxna också får vara med och ta del av den fina gemenskapen och har möjlighet att påverka det vi känner är viktigt. Kan varmt rekommendera Mössebo!

ANNA J
Skrev om Föräldrakooperativet Mössebo Ekonomisk Förening

Vi bytte från en annan förskola i Skogås och Mössebo har verkligen toppat alla våra förväntningar om vad en förskola kan och bör vara. Vi känner oss så trygga med att lämna våra barn där varje morgon och barnen har snabbt kommit in i den trygga, varma barngruppen som redan från start välkomnar in nya barn i leken. Här på Mössebo har vi en fin gemenskap och ett starkt engagemang samt möjlighet att påverka våra barns förskolegång tillsammans med de bästa pedagogerna för att skapa en trygg plats och en bra start i livet för våra barn.

LINDA S
Skrev om Föräldrakooperativet Mössebo Ekonomisk Förening

Så nöjda med Mössebo, ända från dag ett! Är inne på femte året, med ett barn som gått vidare till skolan och ett som går sista året på Mössebo. Fina pedagoger som gör sitt yttersta för barnen, vilket märks i form av en harmonisk och inkluderande barngrupp. Många roliga aktiviteter och återkommande händelser, t.ex. Mössebo minimara, Trolldagen, Nalledagen och Skräpplockardagen. Femårsgruppen som finns för sistaårsbarnen förbereder dem väl för skolan.

Monica Eva K
Skrev om Föräldrakooperativet Mössebo Ekonomisk Förening

Jag är så lyckligt lottad över att ha mitt barn på Mössebo föräldeakooperativ. Personalen är fantastiska pedagoger som ger tydliga ramar och mycket kramar. De har skapat en lugn och harmonisk barngrupp och en kreativ och inspirerande miljö ute och inne. Pedagogerna är lyhörda, lekfulla och busiga med barnen och gör alltid sitt yttersta för barnens bästa. En förskola dit barnen längtar.

Andreas Lars Åke H
Skrev om Föräldrakooperativet Mössebo Ekonomisk Förening

Mycket glad att vi bytte från vår gamla förskola till Mössebo. Ett trevligt föräldrakooperativ med lagom krav på engagemang från oss föräldrar. Pedagogerna är grymma och hittar på massor av roliga temadagar/aktiviteter. Är ute på utflykt flera dagar i veckan för att utforska skogen, leka på fotbollsplaner mm.