feedback company

Ring företaget
Förenade Liv Gruppförsäkring

Hälsingegatan 49 113 31 STOCKHOLM

www.forenadeliv.se

Förenade Liv Gruppförsäkring finns på Hälsingegatan 49 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Försäkringsbolag och Livförsäkringsbolag

Mer funktioner

Vad tycker du om Förenade Liv Gruppförsäkring

Läs vad Recos användare tycker om Förenade Liv Gruppförsäkring

• Status: 1
    Jag gillar Förenade Liv!
  • Status: 1
    skrev om Förenade Liv Gruppförsäkring:
    Usel kundservice. Har varit i kontakt med förenade liv flera gånger och påpekat att dom har fel uppgifter till mig. "Inga problem, det ska vi ändra" har man sagt. Men inte gjort. Inga anteckningar finns heller i registret. Dessutom menar dom att ansvaret är mitt, till trots att jag har kontaktat dom flera gånger. När jag frågar dom om dom inte uppdaterar sitt register påstår dom att det sker mot skatteverket, till trots att dom fortsatt skicka inbetalningskorten till en gammal adress i 2 års tid.

Vågar man lita på att dom antecknar ens försäkringsärende ens?

Mitt råd är att skriva ner namnet på den du talar med och dagens datum, samt be dem läsa upp vad dom har antecknat i just ditt fall innan samtalet avslutas.
  • Status: 3
    skrev om Förenade Liv Gruppförsäkring:
    Är det någon som fått ut ersättning från inkomstförsäkringen från detta försäkringsbolag. Sedan 2007 ingår det i fackavgiften för många.

Vill gärna ha kommentarer för även om premien ingår i fackavgiften så betalas detta ändå utav våra medlemmar.
  • Status: 2
    skrev om Förenade Liv Gruppförsäkring:
    Aldrig mer förenade liv ! I alla år har jag betalat premier på mina barns sjukförsäkringar och när jag sedan tror jag ska få hjälp, efter att mitt barn varit inlagd på sjukhus, inser jag för sent, att jag har valt fel bolag. Härmed säger jag upp alla försäkringar hos Förenade Liv. Usch så dåligt !

Företag nära Förenade Liv Gruppförsäkring

Peach Stockholm