Pepe Nero HB

3.5

4 omdömen om Pepe Nero HB

Nikke L
Skrev om Pepe Nero HB

Helt OK pizza, men har fastnat lite i kebabpizzaträsket. Det går att vara nyskapande även i pizza-svängen, det har inte minst Papa Razzi på andra sidan gatan visat. Men pluspoäng för den hysteriska väggmålningen och för att de har tillstånd så att man kan få en öl till pizzan. Ja och så ytterligare ett halvt betygspoäng för kebabrullen.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7927 omdömen 4.3 av 7927 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

Carl W
Skrev om Pepe Nero HB

Jag anser att Formaggio sticker ut jämfört med andra pizzerior. Fräscha pizzor/maträtter och de har tillstånd för vin och öl vilket gör det mer till en restaurang än en pizzeria, enligt mig. Personalen kanske inte håller särskilt hög klass, men konstnärer låter sina verk tala och så kanske Formaggios personal resonerar, vad vet jag, värt att prova, gå dit!

Nikke L gillar detta
Kristoffer F
Skrev om Pepe Nero HB

Goda pizzor och enorma kebabrullar, som för oss som äter ett kilo mat per måltid gör detta till en riktigt trevlig pizzeria!

Nikke L gillar detta
Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Erik  J
Skrev om Pepe Nero HB

Riktigt goda pizzor! Lite mindre än tidigare och till exempel Kungsholmens Pizeria, men fortfarande mer än man kanske behöver. För mig fortfarande nr 1 på Kungsholmen! Jag rekommenderar starkt!