Fräcka Fröken AB

3.6

13 omdömen om Fräcka Fröken AB

Alexander F
Skrev om Fräcka Fröken AB

Talar för Fräcka fröken på skvallertorget då det är där jag mest varit. Det har en gång i tiden hållit bra kvalitet men tycker det förfallit något oerhört. De känns totalt ointresserade att ha dig som kund och bemötande i kassan ger inte bästa intryck. Det är dock bra läge och de har öppet länge på kvällen medan solen skiner men innehållsmässigt sett till mat och viss personal finns det mer att önska.

Karin
Skrev om Fräcka Fröken AB

Själv går jag inte dit längre för att bemötandet de gånger jag har varit där har varit ointresserat och nästintill arrogant. Positivt är att de har gratis wifi.

Maria H
Skrev om Fräcka Fröken AB

Trevlig miljö, mycket studenter pga läget vid Campus. Goda mackor och pajer. Nästan det enda cafét i Norrköping som har öppet på söndagar/röda dagar. Trevlig uteservering på sommaren.

Johanna J
Skrev om Fräcka Fröken AB

Fräcka Fröken har även öppnat i hagebys NYA centrum. var där igår och har aldrig i hela mitt liv sett ett sånt fint och fräscht cafe! helt sjukt vad snyggt dom har gjort det! dom har typ gjort en övervåning med sköna fotöljer så man ser rakt ner över baren. fett snyggt i alla fall! personalen var jätte trevliga och jag fick en gratis kula glass (italiensk hemmagjord glass) :P väntar bara på att det blir fint väder eftersom dom har stans största uteservering:P +++++ plus till er som har stället!

Magnus W
Skrev om Fräcka Fröken AB

Käkade en sallad och satt på dass en halv dag. Aldrig mer äter jag på detta ohyggliga matställe.

Anja L
Skrev om Fräcka Fröken AB

Nya ägare, höjda (och dolda kortavgifter) priser. Sämre kaffe och mat. 50 kr för en flasköl. Kan vid mycket folk ta betalt för ett glas vatten.

Anna A
Skrev om Fräcka Fröken AB

Bra ställe med god mat och bra utbud med allt från mackor till alá carte och priser därefter. Går inte lika ofta nu när jag inte befinner mig på campus lika mycket längre. Uteserveringen på sommaren är mycket trevlig.

Totte l
Skrev om Fräcka Fröken AB

Härlig miljö! bra och trevlig personal! Med en utsökt meny med allt från kaka till härliga maträtter

Sandra A
Skrev om Fräcka Fröken AB

Först och främst, här har de sjukt god pastasallad. Sen är ju kaffet väldigt gott och de har en mysig atmosfär. Så ska man fika i norrköping så är det här stället att rekommendera. Hade man fått påtår på kaffet gratis hade det blivit en femma här...

Alexandra Å
Skrev om Fräcka Fröken AB

jättetrevligt ställe, med mycket gott fika! fin uteservering också!

Sandra W
Skrev om Fräcka Fröken AB

Bästa fiket i norrköping! Deras varma blåbärspaj med vaniljsås är den godaste=) Ni måste bara gå och smaka den!! De har även trevlig personal, mysig lokal och uteservering. Ett perfekt ställe om ni känner för fika, mat eller gå dit och umgås och ta något att dricka!!

My P
Skrev om Fräcka Fröken AB

Har riktigt goda mackor, speciellt den med currysås. De har även alkoholtillstånd så att det är inga problem att köpa sig en öl och sätta sig på uteserveringen. Även ett bra pluggställe med trådlöst internet för sina kunder, gratis! Väldigt goda smoothis har dom också.

David H
Skrev om Fräcka Fröken AB

Vid Skvallertorget, mitt i Industrilandskapet där Kungsgatan korsar Motala ström, hittar man Fräcka Frökens. Det bjuds på ett stort utbud av de mest skilda sorters mackor och pajer. Eftersom Skvallertorget ligger mitt i universitetets campusområde kan man hitta en hel del studenter bland borden här såväl dagtid som kvällstid.