Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

www.fribergsbegravningar.se
  • Badge2024
Ring 0140-121 50 Dela

Vi på Fribergs Begravningsbyrå har lång erfarenhet av att planera och genomföra begravningar. När ni vänder er till oss är ni i trygga händer. Vi hjälper er med allt som behöver ordnas före, under och efter begravningen. Allt med ambitionen att det sista avskedet blir som ni har tänkt och önskat.

29 omdömen om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Sedan starten hos Reco 2024

Gunnel H
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Vi är nöja med allt stöd och support under hela processen. Trevligt bemötande av personal

Helen N
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Omhändertagande och inkännande. Goda råd och stöd i en svår situation. Mänsklighet. och värme.

Edit P
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Man fick bra information. De var trevliga och man kände förtroende. De förklarade bra och tog sig tid. Var det något man undrade över fick man svar på det, vi hade en bra dialog. De lyssnade till våra önskemål och vi är nöjda med begravningen de ordnade med.

Katarina B
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Vi fick ett mkt fint och proffsigt bemötande av Helene från början till begravningen. Eftersom varken barnen eller jag har erfarenhet av hur man går tillväga i en sån situation, kändes det bra med kunnig ledsagning. Vi är mkt nöjda med helheten.

Jennie K
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Bra bemötande och stöd i en tuff period

Lars-Gunnar H
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Fribergs begravningsbyrå var vänliga och trevliga i vår sorg efter pappas bortgång. Vi fick den hjälp vi behövde med planering och genomförande av begravningen. Vi kan varmt rekommendera Fribergs begravningsbyrå till andra personer.

Eva B
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Kan varmt rekommendera Fribergs Begravningsbyrå. Fint och professionellt bemötande i en känslig situation. De är även duktiga på sång och musik, vilket underlättade planeringen för begravningsakten. Vi var samtliga mycket nöjda med vår anhörigs avslut. Hälsningar Eva Bengtsson

Birgitta R
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Begravning. Utmärkt bemötande, snabbt, varmt, personligt men samtidigt mycket professionellt. De levde upp till förväntningarna.

Marianne J
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Jag blev proffsigt bemött av en proffsig representant som motsvarade mina förväntningaroch alla arrangemang genomfördes helt enligt mina önskemål

Gunn N
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Proffsigt bemötande , personligt ,tog hänsyn till våra önskemål.

Jonas L
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Professionellt och vänligt bemötande. Måna om att möta våra behov. Inget var något problem

Lena H
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Hej. Jag heter Malin inte Lena. Vi fick ett mycket fint bemötande och smidig e-mail kontakt. Allt var kanon bra!

Sofia C
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Vi ”köpte” samt planerade en begravning av närstående. De var professionella, lugnande, hade bra tips på vad det skulle stå i annonsen och de hjälpte till att planera begravningsceremoni mm. De hade pärmar med bilder på såväl dödsannonser, dikter, kistor och blomsterdekorationer. De deltog även vid själva begravningen och kollade så allt flöt på. Jag kan varmt rekommendera Fribergs begravningsbyrå om man behöver guidning och stöd vid dödsfall.

Vivianne R
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Närmsta familjen var på möte med Helene Boije. Vi blev väldigt väl bemötta med god kunskap, många förslag o ett mycket trevligt sätt. Vi hade en lång och fin stund tillsammans med Helene. Familjen var jättenöjd efter mötet. Vi anlitade Helene till hela ceremonin, hon var även med på middagen efter kapellet o höll där i välkomnande, lite sång o tack.

Thomas R
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Ett lugnt och förtroendegivande intryck. Lyssnade på våra önskemål och gjorde vårt senaste avsked tillen fin stund. Har anlitat Fribergs vid fyra tillfällen.

Sofia V
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Väldigt professionella, empatiska och stor medkänsla för situation. Det personliga bemötandet vi fick var väldigt bra. En liten och enkel stund som blev väldigt fin tack vare att personalen var lyhörd och visade på alternativ. Tacksamma för den fina hjälpen

Pia H
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Väldigt hjälpsamma och förstående personal. Glada och lättsamma. Har haft mycket bra hjälp från dom.

Roland Malmberg R

Duktiga, proffesionellt och trevliga

Ulla-Britt H
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Det här rekommenderas varmt det var högtidligt och värdigt. Men det hala väglaget kunde orsakat olycka eftersom det var dåligt grusat och mikrofonen fungerade inte i serveringslokalen

Torben S
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Trevligt, proffsigt och seriöst bemötande i alla kontakter, inte minst på dödsdagen för min faster som inföll sen eftermiddag på nyårsaftonen, ändå snabb och korrekt hjälp. Är mycket nöjd med totalen såväl inför som under och efter begravningen. Enda reflektionen jag har är juristbyrån Ludvig &Co som gör ett bra jobb men hutlöst dyra, 2.500:-/timma. Hade jag haft klart för mig vad totalkostnaden blivit hade jag tänkt till på en annan lösning… Slutomdömmet är bra med liten tedervation för den juridiska hjälpen. Torben Storm

John A
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Mycket bra bemötande av Helene Boije!

Göran P
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Trevligt och familjärt. Vi fick all hjälp och information vi behövde.

Siv A
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Är verkligen nöjd med Fribergs!! Dock någon besviken på de personer som hämtade i hemmet!! De borde lagt undan sina mobiler under det arbetet!!

Mikael J
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Proffesionellt och vänligt bemötande samt sakligt beskrivet vilka tjänster som erbjuds

Steve W
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Högt rekommenderad. Det var ett nöje att arbeta med Fribergs.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack Steve för de fina orden. /Kjell

Lena B
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Min svärmors begravning! Jag blev väl mottagen både i telefon och när vi träffades. Kändes som jag kunde lämna allt i deras händer, det kändes som vi känt varandra länge. Papper ,begravning och allt som behövdes göras skedde väldigt smidigt. Vi är supernöjda med denna begravningsbyrå!

Tommy L
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Proffsigt och trevligt bemötande!!!!!!

Oksana S
Skrev om Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Hej, vi hade en riktigt kompenent upplevelse. De förberedde allt mycket bra.

Svar från Fribergs Begravningsbyrå - Tranås

Tack Oksana för ditt fina svar.

Eva K

Proffsigt. Jättebra kommunikation.