Furuviks Specerier AB, Ica Nära

2.0

6 omdömen om Furuviks Specerier AB, Ica Nära

NATALIE S
Skrev om Furuviks Specerier AB, Ica Nära

Brukar handla på Ica Furuvik ofta , handlade lite saker blandat en mjölk upptäckte senare på kvällen att mjölk var trasig och läckert då butik är stängd. Dagen efter går jag till Ica och vill byta mjölk men det får jag inte för jag inte har något kvitto men jag kan visa att jag har handlat där i mitt Nordea konto ,troligt dåligt av bemötande.

HENRY M
Skrev om Furuviks Specerier AB, Ica Nära

Jag har handlat på ICA Här i över 20 år. Idag skulle jag panta två kassar med Pant. Ca 15 flaskor. Det blev något fel med maskinen efter två flaskor som vanligt. D hjälp. Tjejen som jobbade där så mycket runt i mys tröja sin egen Kan jag tillägga släntrade ner och så men uttråkad röst att hon har inte tid att byta säck. När jag kom in i butiken stod hon och frontade godis hyllan. Hon tackade alltså inte upp godis hon stod och snyggade till. Jag har jobbat i matbutik. Att göra så det är någonting man gör när man inte har...

ANDREAS I
Skrev om Furuviks Specerier AB, Ica Nära

Handlat där några gånger och jag gillar det inte. Det är trångt i gångarna, svårt att hitta och när jag skulle köpa frukt så var väldigt mycket för dåligt för att köpas.

Christian  H
Skrev om Furuviks Specerier AB, Ica Nära

Grönsaksdisken skulle behöva ett rejält lyft och detta gör att mitt helthetsintryck kraftigt försämras och detta kan tyvärr inte vägas upp av personalens trevliga bemötande.

Kim K
Skrev om Furuviks Specerier AB, Ica Nära

En väldigt liten Ica-butik. Har inget större sortiment och väldigt smala gångar vilket kan leda till att det blir trångt och svårt att komma fram. Dock känns affären väldigt personlig och flickorna i kassan är alltid lika glada och trevliga vilket gör att man blir på gott humör. Ingen affär att storhandla på, men är man bara ute efter någonting att stoppa i magen så kan jag varmt rekomendera denna lilla mataffär. Det känns mysigt att handla!

Joakim B
Skrev om Furuviks Specerier AB, Ica Nära

Egentligen en ganska risig butik om man tittar på de trånga gångarna, det smala sortimentet och den lite nedgångna lokalen. Prismässigt håller de ju inte heller en jämförelse mot de större matvarubutikerna. Men faktum att trots detta så njuter jag av att handla här. Det är en personlig butik som jag hoppas kommer stå emot de stora jättarna och finnas kvar länge! Inget ställe att storhandla på, men inför kvällens middag är det väldigt bekvämt.