Future Level

Future Level

Ring 0771-77 75 55 www.futurelevel.se

Future Level är Nya Generationens Byggmästare. Vi vill lämna ett avtryck genom de arbeten och projekt vi utför. För oss är varje kund och varje byggnation lika viktigt, och vi prioriterar kvalité och korrekt utförande, oavsett vilken typ av projekt. Som kund hos Future Level är det du som är i centrum, det är dina behov och...

17 omdömen om Future Level

Sebastian K
Skrev om Future Level

Väldigt skickliga hantverkare, trevligt bemötande från ledning. Oerhört hjälpsamma, flexibla och effektiva samtidigt som dem var noggranna!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Lars F
Skrev om Future Level

Jag har sett flera av de projekt som Future Level, FL, genomfört och det har alltid varit på en mycket hög nivå. Då jag arbetar i en närliggande bransch har jag kunnat rekommendera FL till mina kunder och då har jag själv kunnat, och även varit mycket mån om vad kunderna tyckt, fråga hur de upplevt samarbetet och slutresultatet efter genomförd renovering. Det gemensamma har varit att man tyckt sig ha haft en mycket god dialog med företaget under byggprocessen, varit nöjda med resultatet och att man även hållit tidsplanen,...

Richard H
Skrev om Future Level

I maj 2009 begärde jag in en offert från Future Level avseende fullständig ytrenovering av 8 rumsenheter i min villafastighet i Bromma. Arbetet var detaljspecificerat i ett offertunderlag och omfattade följande: Slipning av ca 90 m2 golv plus en trappa Målning alt tapetsering av ca 160 m2 väggyta Gipsning och målning av ca 100 m2 takyta Underbehandling och målning av dörrar, lister mm i 8 rumsenheter Sänkning av vissa tak och montering av spotlights Tillverkning och montering av 2 nya radiatorskydd Reparation av 1...

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Hans M
Skrev om Future Level

Uppdraget var att helrenovera lägenhet, dvs nya golv, väggar, tak och ny köksinredning. Innefattande nedtagning av gamla tapeter och färg samt total ommålning. Arbetet blev väldigt bra och till full belåtenhet. Tidsåtgången och därmed kostnaden blev något högre än beräknat men i första hand pga att uppdraget utökades under tiden. Mycket trevligt bemötande och en innerlig vilja att se till att allt blev fixat. Även de små detaljerna som glöms bort när det stora jobbet var gjort, har i efterhand åtgärdats utan kostnad. Engagerad projektledare som alltid hade lösningar på problemställningar.

Johan R
Skrev om Future Level

Proffsig planering och noggrann perfekt genomfört arbete. Vi kände oss trygga med företagets kunskap och skickliga hantverkare. Vi fick bra tips om placering av badrummets möbler ( varför inte flytta handfatet till den andra väggen så du får bättre "flow" och vi sätter spottarna på bästa möjliga sätt .. ) Det är STOR skillnad med det lilla extra : ) Vi tänker och bokar och sen händer det bara ! De tog hand om all skräp, böt våra stammar köpte det nya och satte upp vårt nya vackra badrum med hög precision och även inom våra tidsramar. Rekommenderas varmt !

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Robert H
Skrev om Future Level

Kontakter: Engagerade, omedelbara, kompetenta, kreativa och trevliga Arbetet: Svarade upp mot vad som utlovats. Kompletteringar gjordes snabbt. Uppskattade särskilt fast-pris offert.

Catarina M
Skrev om Future Level

Jag fick min lägenhet renoverad efter ombildning till bostadsrätt. Fick utmärkt,proffsigt, ärligt bemötande av såväl byggledare som övriga medarbetare och trots att vi bodde hemma under renoveringen och varken hade kök eller badrum under veckor var det uthärdligt då stämningen ändå var bra.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Eva B
Skrev om Future Level

Trädgårdsanläggning. Vi upplever att hantverkarna som är anställda på företaget är mycket duktiga och engagerade. Underleverantörer och inhyrd personal kan bli bättre. Det dras ut på leveranser och tider. Här finns mycket att vinna genom att styra upp det.

Gunilla S
Skrev om Future Level

Är mycket nöjd med bemötande och genomfört arbete. Vi totalrenoverade vår bostadsrätt. Nya golv,tak väggar nytt badrum, kök samt ny el. Liksom platsbyggda garderober. Vi fick också förslag och hjälp med ändring av planlösning som större badrum,flytt av vägg och dörrar etc.Future Level höll i allt från projektledning, inköp, byggnation och bortforslande av skräp. Vi är så nöjda och företaget uppfyllde mer än våra förväntningar och den utlovade tidplanen hölls.

Theodor T
Skrev om Future Level

Hög kvalitet, hög servicenivå och lite högre pris. Mycket nöjd med slutresultatet. Kommer fortsätta anlita Joseph och grabbarna.

Oriel R
Skrev om Future Level

Trevlig personal som är kunnig inom sitt område. Jobbar snabbt och effektivt och leverera enligt de förväntningar jag hade. Företaget håller hög servicenivå och lyssnar till de behov jag har. Fick mycket hjälp med att bolla idéer och tankar kring olika konstruktioner och möjligheter vid mitt bygge. Prismässigt ligger de på en bra nivå för den kvalité och service som de levererar. Jag rekommenderar starkt företaget p.g.a. deras erfarenhet och kunnighet inom byggområdet. Jag kommer definitivt att anlita dem vid mitt nästa projekt.

Maud A
Skrev om Future Level

Första mötet avgjorde beslutat att använda företaget. Vår mäklare hade bara en rekommendation för renoveringen och det var Future Level. Professionella, mötte alla tre och klara tydliga besked besked ang. renoveringen. Tidsplanen höll :) Vi vet att vi fick betala ett högt pris men det gör inget då resultatet var perfekt enligt våra önskemål. Varje gång vi besökte våningen var det total kontroll av vad som skulle göras. Personalen som arbetade var trevliga och hjälpsamma.

Simon E
Skrev om Future Level

- Bemötandet från Future Level är mycket professionellt. - Vi fick precis de vi förväntade oss - vi är mycket nöjda. - Stämningen/miljön/service-nivån var mycket hög. - Ser man till de mervärde som Future Level levererar så får man valuta för pengarna. Vill man ha det lilla extra så kostar de alltid lite mer som alla vet. Vi upplever att det har varit värt det alla dagar i veckan. Vi kan varmt rekommendera Future Level.

Henrik S
Skrev om Future Level

Kunden i fokus, effektiva och höll tidplan på pricken. Resultatet höll även det mycket hög klass. Vill du ha bra jobb gjort på överenskommen tid och pris välj Future Level, billigare finns säkert men inte bättre. Jag skulle definitivt använda mig av Future Level igen.

Erik T
Skrev om Future Level

ja e så himla njöd me min hel renoverade lägenhet i Danderyd..grymt fint blev det:):)!Gryma killar som var här o hjälpte mig att få den finaste lägenheten här i mörbylund!

Anna B
Skrev om Future Level

Future Level renoverade mitt badrum. Jag valde dem för att jag hade extremt höga krav på utförandet. Dem levde upp till mina förväntningar.

Nikola T
Skrev om Future Level

Har använt Future Level för en lyxrenovering av en mindre vindsvåning i Birkastan. Jobbet utfördes med perfektion. Dem är definitivt bland dem bästa i sin nisch. Klar 5:a. Tack Joseph och Henrik.