G moving

2.8

6 omdömen om G moving

AMANDA E
Skrev om G moving

Riktigt kassa. Gubbarna kommunicerade inte alls, varken med mig eller varandra. Det första som hände var att en kille slog i en madrass i min dator så att den välte och glaset fram gick i 1000 bitar, de suckade ofta över olika moment, de tog rökpaus utan att säga något när killen stog och väntade på att de skulle komma upp med grejer, de tappade 2 flyttlådor ner för en trappa, blev arga när jag försökte guida dem i vilken ordning de skulle bära grejerna in i lastbilen och sa i princip "vi kan det här" Det tog otroligt...

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1029 omdömen 4.8 av 1029 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Hanna B
Skrev om G moving

Vi kunde inte vara nöjdare! Allt funkade smidigt! Flyttgubbarna var proffsiga, snabba och trevliga! Massa beröm till Börje och hans grabbar!

C S
Skrev om G moving

mycket nöjd..fina duktiga killar och bra service.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 192 omdömen 4.9 av 192 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Ewa J
Skrev om G moving

Helt katastrof med magasinering av förråd, skulle ha kommit tillbaka 7 okt men i dags datum 22/10 ännu inte tillbaka. Så oseriösa så hur man kan driva företag förstår jag inte.

M
Skrev om G moving

Tyvärr inte särskilt lyckad flytt. Gubbarna som kom var trevliga, men oerhört långsamma. Sedan var räkningen saltad med ett antal timmar, och fakturan stämde i övrigt inte heller med offertunderlaget. Så tyvärr, lågt betyg.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Sverker B
Skrev om G moving

Stora, pålitliga, prisvärda. Några småsaker gick sönder, men på det stora hela mycket bra. Har magasin även i Bredäng i Stockholm.