Gardinmagasinet AB

4.0

4 omdömen om Gardinmagasinet AB

Monica Christin H
Skrev om Gardinmagasinet AB

Vi ger Gardinmagasinet våra varmaste rekommendationer! Efter ett trevligt besök i butiken så kom Marika hem till oss fullastad med fina tygprover. Marika lyssnade in och gav proffesionella och personliga råd om val av gardiner till vårt kök och vardagsrum. Vi fick sedan hjälp med montering av René’ och det blev sååå fint! Stort tack till Marika och René!

Susanna A
Skrev om Gardinmagasinet AB

Var inne i butiken och beställde gardiner hos Gardin-magasinet. Underbara tyger och supermysig butik . Har nu fått hjälp med uppsättning och det blev kanon. Mycket nöjd kund!!

Monica Christin H gillar detta
Carina O
Skrev om Gardinmagasinet AB

Idag fick vi våra nya gardiner uppsatta, helt underbart! Hamnade hos Gardinmagasinet efter dålig upplevelse hos mywindow (6 veckor för att få hem någon som tog mått.. ingen konsultation, dåligt bemötande). Gardinmagasinet var allt som de inte var. Kom hem till oss efter tre dagar med mängder av prover och gav en väldigt bra konsultation. Idag väldigt glada att vi gick på Marikas ideér istället för vår ursprungliga tanke, 100% bättre slutresultat till lägre kostnad:). Kunniga, snabba och VÄLDIGT bra service, rekommenderas...

Monica Christin H gillar detta
Anna R
Skrev om Gardinmagasinet AB

Jag skulle inte rekommendera Gardinmagasinet på Tegnérgatan i Stockholm. Fick ett otroligt otrevligt bemötande i butiken idag. Har även varit inne en gång tidigare gällande ett annat uppdrag och kan inte säga att bemötandet var bättre då. Finns många andra gardinföretag som både är trevligare och duktigare.