Gavlo AB

Gavlo AB

Ring 08-21 21 29 www.gavlo.se
4.1

Gavlo AB – Pålitliga elektriker i Stockholm! Vi på Gavlo utför alla typer av elinstallationer åt både privatpersoner och företag. Vi har lång erfarenhet av att lösa olika typer av problem och inget jobb är för stort eller för litet. Varje kund är viktig och vi ger alltid det lilla extra för att resultatet ska bli perfekt....

12 omdömen om Gavlo AB

Sirkka V
Skrev om Gavlo AB

Utmärkt utfört jobb, noggrannt och med gott humör! Snabb återkoppling vid förfrågan om byte av infälld spot-belysning i kök.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 220 omdömen 4.8 av 220 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Hjalmar M
Skrev om Gavlo AB

Toppenservice, gick snabbt att få hjälp. Anstränger sig för att se till att allt funkar som det ska, även vid oförutsedda händelser. Rekommenderas varmt!

Tord W
Skrev om Gavlo AB

Bra bemötande med snabb insats. Installation av ny EL-kabel (13A) till Luftvärmepump (LVP). Efter lite letande bland gamla kablar hittades en väg ut till LVP så att vi slapp dra en ny utanpåliggande. Mycket glad och nöjd / Tord

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Eva R
Skrev om Gavlo AB

Jag fick ett Trevligt bemötande och snabb hjälp

Torbjörn F
Skrev om Gavlo AB

Skåpbil från företaget gasar vid övergångställen när folk i varselkläder ska gå över i fullt dagsljus och god sikt. Inte nog med att föraren kör trafikfarligt, han ber inte om ursäkt, utan beter sig som jubelidiot när han konfronteras. Hände i Blackeberg 7/2. Inte särskilt förtroendeingivande.

Svar från Gavlo AB

Hej Torbjörn. Först vill jag säga att jag tycker att det är synd att slänga ut saker direkt på nätet. Jag skulle uppskatta ett samtal om något blivit fel. Vi finns här och lyssnar alltid. Naturligtvis ber vi om ursäkt för det som inträffat. Jag har inte bara talat med den aktuella föraren, utan med samtliga medarbetare på företaget. Det är viktigt att tänka sig för när man är ute i trafiken, extra viktigt med fotgängare, och att vi som företag med våra loggor har ett ansvar gentemot andra.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

CONNY EDVARD M

Bra pris och bra service. Svenska glada killar som jobbar snabbt och snyggt. Rekommenderas!

Svar från Gavlo AB

Tack Conny. Vi försöker alltid göra vårt bästa. Den finaste belöningen är när någon skriver ett omdöme och uppmärksammar det vi försöker skapa.

BIRGER ERIK OTTO R

Vi anlitade Gavlo för genomgång av all el och uppdatering av elcentral i både huvudhus och garage i ett gammalt hus med blandad el från 40-, 70- och 90-tal. Trots endel obehagliga överraskningar löste de uppgiften galant! Kommunikationen som ibland kan vara bristfällig med hantverkare, va perfekt. Vi hölls kontinuerligt uppdaterade med god framförhållning. Erik svarade alltid på telefon och SMS vid minsta fundering och tog sig tid för god kommunikation. Jag har aldrig sett en mer utförlig och väl specificerad faktura,...

Svar från Gavlo AB

Tack! Vi är alltid mån om att göra bra ifrån oss. Vi har dessutom byggt ett system där killarnas inköp och tidrapporter kommer direkt på fakturan. Kan bli långa fakturor ibland, men allt finns med och allt är transparant och tydligt. Det är så vi vill arbeta. För oss är inte kunder en motpart - utan en medmänniska som vi samarbetar tillsammans med.

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

BÖRJE J
Skrev om Gavlo AB

Här är ett företag som ger bra kontakt med säljare och köpare. hantverkaren som sedan kommer för att göra arbetet visar stor respekt för sitt jobb och löser situationen på fantastiskt sätt. rekommenderar detta för dom som söker elektriker.

Svar från Gavlo AB

Tack! Så roligt att vårt företags kultur också lyser igenom till våra kunder. Det är vi verkligen tacksamma för.

Emma Therese T

Hej! Kontaktade Gavlo igår då vår golvvärme lagt av. I morse (!) kom elektriker, någon timme senare var termostat utbytt och golvet fungerar igen. Professionellt, trevligt och hjälpsamt bemötande med otroligt snabbt arbete. Lösningsorienterade! Kan varmt rekommendera företaget.

Svar från Gavlo AB

Härligt att göra. Vi försöker alltid göra vårt bästa och har 2 servicekillar som bara arbetar för att hjälpa våra kunder så snabbt som möjligt så att man inte skall behöva vänta.

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 362 omdömen 4.8 av 362 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Jonatan Isak Björn D

Jag var kontakt med dessa gällande en enkelinstallation. När frågade om deras listpriser blev de direkt otrevliga och vägrade redovisa vilket pålägg de hade på listpriset detta trots att jag redan lagt energi på att fylla i och administrera min beställning av dom. Undvik är mitt tips men glad att det kom fram så här tidigt.

Svar från Gavlo AB

Hej Jonatan. Jag är ledsen, men har har aldrig lyckats vara otrevlig mot någon. För att citera mitt svar som du fick så bifogar jag det här: Hej Jonatan. Någonting säger mej att du skall anlita en annan elfirma. Så gör så att du kollar efter en annan elfirma, gärna en enmansföretagare. Då brukar det bli bäst pris. Jag får önska dej en fin kväll och lycka till! Med vänlig hälsning, Erik Engström För att förtydliga vad jag menade med mitt svar. Din fråga var att installera 1st vägguttag och vi hamnade i en maildiskussion fram...

Max Per Hans H

Gavlo utförde elinstallationer i min lägenhet på uppdrag av Partum som jag anlitat. Arbetet genomfördes på ett bra sätt och personen som utförde installationen var trevlig och tillmötesgående. Vi upplevde dock lite problem i samband med betalningen där det visades sig att vissa produkter tagits betalt för upprepade gånger, det korrigerades dock på ett bra sätt av Gavlo. Hade även viss problematik med huvudentreprenören Partum som lagt på flera hundra procent i prispåslag för materialet, de skyllde i sin tur på Gavlo som...

Svar från Gavlo AB

Sorglig historia. Vi hade bara fakturerat de priser som vi alltid gjort. totaltentreprenören hade i sin tur gjort påslag om inte kändes rimliga. Vi betalade då kunden pengar för att återställa konsensus i vad vi tyckte var en rimlig kostnad för den installation som hade utförts. Kunden var nöjd och då var vi också nöjda. Det är viktigast för oss.

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 78 omdömen 5.0 av 78 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Per H
Skrev om Gavlo AB

Toppen! Gavlo kom med kort varsel och fixade installerade köksbelysningen i vår lägenhet när vi skulle sälja den. Proffsigt gjort, trevlig elektriker, kan inte säga annat är stort TACK!

Svar från Gavlo AB

Ett stort tack tillbaka. Det är för er som vi finns.