Geniuspay AB

Geniuspay AB

www.geniuspay.se
  • Badge2023
4.1

Geniuspay är ett Androidbaserat kassasystem utvecklat för de flesta branscher! Kassasystemet är utvecklat för enklare betalningssätt. Med vår lösning kan ni enkelt ta betalt via swish, betalkort, faktura och presentkort. Geniuspay är enkelt och användarvänligt för att ni inte ska behöva tänka på något krångel. Om ni skulle...

18 omdömen om Geniuspay AB

Bashar Q
Skrev om Geniuspay AB

Varning! Köp aldrig från de! Har köpt 3 enheter på 3 olika ställe! Systemet har ingen kontrollenhet, den är moln passerad! Då och då så får kassa ingen koppling med den, resultatet är din kassa fungerar inte. Utöver det sen leverans av hårdvara! Support telefonnummer fungerar inte på lördag när den skulle fungera! Ingen support på söndag! De lägger alltid skulden på en extern företag som har kontrollenheten! Skicka 10 Mail får svar på 1 Ringer du och berätta att kassan utan koppling till kontrollenhet så irriterar de dig...

Aleksandar S
Skrev om Geniuspay AB

Snabba med hjälp, trevliga, serviceinriktade, rekommenderas varmt!

Tesfalem G
Skrev om Geniuspay AB

Det är bättre men det finns ingen kontor

Svar från Geniuspay AB

Hej, Tack för ert omdöme. Vi har kontor i Stockholm. MVH GeniusPay Team

Jesper H
Skrev om Geniuspay AB

Kontakt med säljare som var enkel att göra affärer med.

Jens B
Skrev om Geniuspay AB

Har försökt få hjälp med min fortnoxintegration nu i snart ett år men ingen har brytt sig om att lösa mitt problem. riktigt tråkigt att bara bli ombed att gör samma sak hela tiden utan att det hjälper. funderar på att säga upp mitt avtal så snart jag kan om ingen kan hjälpa mig och min ekonomikonsult att få ordning på integrationen snart.

Svar från Geniuspay AB

Hej Jens, Tack, för ert omdöme. Det är bara att höra av dig så hjälper vi till. Tack på förhand! Mvh GeniusPay Team

Maria L
Skrev om Geniuspay AB

Blir alltid trevligt och profesinellt bemött i kontakterna med GenisuPay. Mina förväntningar är att vi skall få ett ännu bättre samarbete och hjälpa gemsamma kunder med att hitta rätt betallösning för just deras verksamhet.

Ejvor Maria G
Skrev om Geniuspay AB

Trevliga och hjälpsamma med bra service och support. Kassasystemet har funkat som det ska, inga anmärkningar.

Peter K
Skrev om Geniuspay AB

Snabbt och smidigt system, som fungerar superbra för mig. Använder den i den dagliga verksamheten . Lätt att programmera och använda utan att behöva extern hjälp .

Michael O
Skrev om Geniuspay AB

Jag kan rekommendera Genius pay. Genius pay har Fantastiskt support. och jag älskar dom.

Soma K
Skrev om Geniuspay AB

Jag har köpt terminal och hyrde sim kort dom funkar brå

Nicolas A
Skrev om Geniuspay AB

Super enkel och smidig kassasystem som passar i stor sett alla butiker och restauranger.

Kristian S
Skrev om Geniuspay AB

Lätt och enkelt kassasystem att komma igång med. Flera betalsätt och integration mot fortnox gör bokföringen enkel.

Sofie H
Skrev om Geniuspay AB

Alltid snabb och trevlig service. Ett användarvänligt kassasystem som fungerar väldigt bra. Rekommenderas!

Carl T
Skrev om Geniuspay AB

Ett väldigt bra team, som kommer utmana och rita om kartan kring kassa system

Roland N
Skrev om Geniuspay AB

Bra och spännande samarbete som bara kan bli bättre om vi hjälps åt.Ser fram emot ett bra samarbete

Ann-Charlotte S
Skrev om Geniuspay AB

Mycket nöjd, snabb hjälp och väldigt vänliga.

Wahid J
Skrev om Geniuspay AB

Vi har haft Geniuspay nu i över fyra år och vi är supernöjda. Tack för super produkter och tjänster! Mvh Persienngiganten AB

Yaroslava P

Användar vänligt. Bra support. Trevlig och hjälpsam personal