Giftcard

Giftcard

Välkommen till giftcard.se Hos giftcard.se köper du enkelt gåvokort till företaget eller organisationen. Du får en snabb överblick över sortimentet som erbjuds, och köper enkelt ditt presentkort precis när det passar dig! Ett gåvokort passar utmärkt när du vill visa uppskattning, säga tack eller bara fixa företagspresenten...

9 omdömen om Giftcard

Gert J
Skrev om Giftcard

Beställning av Giftcard fungerade väldigt smidigt. Nästa steg blir att se hur smidigt det är att använda dom :)

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Jens J
Skrev om Giftcard

Orimligt snabb leverans. Enkelt och smidigt.

Svar från Giftcard

Tack för ditt omdöme Jens, det betyder mycket för oss. God Nytt År!

Gunnel S
Skrev om Giftcard

Snabb och bra service med trevligt bemötande

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Christina G
Skrev om Giftcard

Var verkligen ute i sista minuten. Fick tips om Giftcard av en vän. Ringde upp Giftcard och fick tala med Erik, så hjälpsam, lugn och trevligt bemötande. Han lugnade mig och hjälpte mig sedan att få beställa 57 kort som skickades ut dagen efter. Kan inte med ord förklara hur tacksamma vi är. Verkligen ett ställe jag komma återkomma till fast då inte i sista minuten. God Jul till dig Erik och dina kollegor

Svar från Giftcard

Tack för de fina orden och för omdömet! Allt gott och God Jul & Gott Nytt År! / Erik

DANIEL F
Skrev om Giftcard

Köpte 20st gåvokort. Utomordentlig kundservice och snabb leverans! Jag kommer återvända när det är dags för nästa inköp! Rekommenderas varmt

Annika K
Skrev om Giftcard

Vi köpte julgåvo-kort med en bonusgåva. När jag skulle beställa så strulade det något i antalet. Jag fick lägga en beställning till. Och nästan direkt fick jag mail ifrån Gåvospecialisten där de undrar om jag beställt rätt. Jag svarade att det strulat lite och direkt fick jag svar om att de gjorde det till en beställning. Även leveransen var snabb. Så ja jag skulle rekommendera detta företag till andra.

Karin B
Skrev om Giftcard

Köpte julklappar till personalen, jättebra och smidig hantering.

Petri I
Skrev om Giftcard

Helt ok. Trodde dock att leveransen skulle vara lite snabbare. Men det kan ju vara posten som strular,..

Lovisa S
Skrev om Giftcard

Köpt Mannerströms gåvokort. Fick leveransen inom utlovad tid. Var tvungen maila leverantören vid ett par tillfällen och fick då omgående svar. Väldigt service inriktat företag.