Gillinge Skärgårdsupplevelse

Gillinge Skärgårdsupplevelse

På Gillinge, en ö långt ut i Stockholms skärgård tar vi året om emot både konfererande och privata grupper i en personlig och unik skärgårdsmiljö med lång historia. Till oss kommer du i egen eller hyrd båt, så du är näst intill på en öde ö, med stora möjligheter att även besöka andra öar för luncher, middagar m m. Ledarledda...

11 omdömen om Gillinge Skärgårdsupplevelse

Anton J
Skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse

Finns inte ett bättre ställe för ett företagsevent/konferens. Personligt mottagande i en genuin skärgårdsmiljö, fantastisk mat och bra lokaler. Kan varm rekommenderas!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Mikael N
Skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse

Kan starkt rekommendera detta fina etablissemang!

Pierre d
Skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse

Härligt ställe ute i skärgården, maten var i världsklass, vilt och fisk av olika slag dom själva jagat/fångat. Personalen var jävligt skön och jobbade med att passa upp på oss in på småtimmarna, grym upplevelse och hoppas komma hit snart igen!

Stephanie E
Skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse

Mycket trevligt ställe, högt över mina förväntningar! En härlig upplevelse ute i skärgården, fin miljö och otroligt trevlig personal. Maten var supergod och servicen var i högsta klass! Tackar hjärtligt och hoppas på återseende!

Jakob D gillar detta
Claes H
Skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse

Toppenställe med possitiv och mycket trevlig värdpar ,återkommer i vinter igen

Anders B
Skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse

Bemötande och allt övrigt var i toppklass.

Monica B
Skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse

Mycket trevligt och personligt bemötande. Bättre än jag väntat. En feg tant vågade paddla! Rofyllt och vackert, god mat och trivsam samvaro. Liten grupp skönt för helgaktivitet. Jag tycker absolut det var prisvärt. Väldigt nöjd med min helg. Den gav mersmak och ledde till eget kajakköp.

Peter B
Skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse

Genuint o äkta. Varmt bemötande o god mat.

Anders B
Skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse

Jag har varit där två gånger och paddlat kajak - väldigt härligt bägge gångerna - man är långt ute i skärgården - ejdrarnas och havsörnarnas rike - det är "en annan värld", så långt ifrån storstaden och det vanliga livet, med människor som bryr sig om och lever med naturen och lagar en härlig mat, med egen-fångade/skjutna råvaror - ja det är en fantastisk upplevelse att få komma dit ut och njuta - man vill egentligen stanna där och aldrig åka hem igen.....

Björn W gillar detta
Tomas B
Skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse

En storartad skärgårdsupplevelse med ett värdskap av klass

Mats L
Skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse

Olle och Fia driver en liten urmysig skärgårdskonferensanläggning på Gillinge, strax utanför Nämdö. Mer riktig utskärgård än så här blir det inte. 10 personer kan övernatta och man erbjuder en mängd aktiviteter och serverar hemlagad lokalproducerad skärgårdsmat av hög klass. En given succe för alla sinnen.