Gina Tricot, Gina Tricot

2.7

15 omdömen om Gina Tricot, Gina Tricot

Linne K
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Otrevlig personal och de yngsta kollar snett när man kommer in. Jag älskar att handla på Gina i andra städer, där de är trevliga och hjälpsamma men i butiken i Halmstad drar man sig från att gå in. De borde byta ut sin personal och inte ha det så trångt.

Joel B
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Butiken har fått ett lyft sedan de flyttade in i nya större lokaler.

Josefin A
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Otrevlig personal och dålig service!

Elina
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Butikschefen är jätte trevlig och hjälpsam! Resten av personalen verkar hata sitt jobb och alla kunder som frågar efter något! Älskar gina tricot kläder men jag handlar inte i den här butiken längre! Alltid krångel med bonuskort där man får stämplar vid köp över 250 kr. I denna butik får man ingen stämpel om det är reavaror men det får man i alla andra Gina Tricot i sverige! Det står inget på bonuskoret att de skall endast gälla ordinaliepris.

Evelina B
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Gina Tricot har ju verkligen snygga kläder men butiken i Halmstad är inte speciellt bra. Trångt med utrymme, endast 4 provrum totalt och personal som ofta pratar i telefon. Nu ska det dock byta lokaler, bravo!

Nina T
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Här är min absolut favorit affär! Bra priser, SNYGGA kläder och dom får in nyheter varje vecka!

Jennifer L
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Gina Tricot är alltid en butik som funkar. Om du akut behöver en tröja eller linkande så kan du hitta det här till ett hyfsat billigt pris. Dock är denhär butiken ganska trång och blir lätt rörig. Personalen hjälper dig men du känner dig inte alltid så välkommen när du frågar. Ett leende räcker långt!

Louise C
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Fina kläder men ganska litet utbud, beror väl på att lokalen är väldigt liten. Det blir ofta trångt där inne men personalen är mkt trevlig! Fina smycken har de också, strumbyxor fina färger samt mycket andra fina prylar. Bra läge mitt i stan med kringliggande, liknande butiker.

Josefine E
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

En alldeles för liten affär som har ganska dålig ordning bland kläderna, svårt att hitta om det är något speciellt man är ute efter. Personalen hjälper en alltid men de kunde ha varit en smula trevligare istället för att sucka åt en. Blir trångt och jobbigt om det är mycket folk där och det får en oftast att vända i dörren. MEN de har grymma kläder till grymma priser även om kvalitén på en del plagg kan diskuteras. Detta väger faktiskt upp allt det dåliga, tro det eller ej.

Christine K
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Gina tricot är en fantastisk butikskedja. Köper väldigt ofta kläder där i och med att man kan hitta både till vardags och till fest för ett hyfsat pris. Värt! Nackdelen är väl att butiken i Halmstad är väldigt liten och det blir lätt väldigt trångt om ett antal människor känner för att gå in samtidigt. Ett minus till för personalen som ofta är otrevlig (eller iallafall inte trevlig, det skadar ju faktiskt inte att vara det när man har ett jobb som kassörska)

Evelina S
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Gina Tricot är en bra affär, dock är den väldigt liten här i halmstad så det skulle inte skada att göra den en aning större. Men som alltid har det snygga kläder som är billiga.Det är stället att gå till om du känner att du inte har något att ta på dig en lördag när du ska ut!

Elin F
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Gillar kläderna, det är därför jag går in där för huvudtaget. annars är affären otroligt trång och varm. Det är helt omöjligt att gå dit om det är varmt ute. Man klarar max fem minuter. Finns bara ett fåtal provrum också. Det är negativt. Jag blir alltid lika besviken när jag står i kassan. personalen är inte trevlig för fem öre. Men jag älskar kläderna! Bra kläder till bra priser!

Anna H
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Bra och billiga kläder. Dock lite trång lokal. Kläderna är som alla har redan men bra basplagg. Det är kul när det kommer in lite fina kläder då och då men blir trött på de ganska fort.

Emma T
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Alltid nya godsaker i sortimentet. Här hittar du allt från basplagg till den snyggaste party klänningen. Snygga väskor trängs med volangkjolar i alla dess färger. Plus för stort utbud i den lilla lokalen. Minus för den lilla lokalen, väldigt rörigt.

Therese R
Skrev om Gina Tricot, Gina Tricot

Lider du av cellskräck, bör du inte gå in i den här butiken. den är så liten att jag som inte ens är rädd för trånga utrymmen får lite andnöd. Då butiken är såpass liten följer självklart utbudet med. Det finns inte så mycket att välja mellan. Tyvärr är detta Halmstads enda butik inom denna kedja så om man älskar Ginas kläder har man dock inget val än att armbåga sig fram. Dock kan jag rekommendera, om det är möjligt, att besöka butiken innan lunch, på en vardag. Då kanske du har ork och lust att handla här.