Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Ring 072-585 82 58 www.målerifirma.com

Välkommen till Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB! Vi står för hög kompetens och har lång erfarenhet inom måleri, renovering och tapetsering. Under årens lopp har vi lärt oss att kommunikation mellan oss och dig som kund är oerhört viktig. Därför lägger vi extra stort fokus på just detta. Vi lyssnar på dina önskemål...

6 omdömen om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Michelle S
Skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Snabbt och billigt, men lite stressade och slarvade en del. Vissa saker upptäckte vi i tid, så de hann fixa till innan de packat ihop. Skulle kanske överväga att anlita dem igen.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Claes K
Skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Professionella målare som gjorde det snabbt och smidigt.

Inez W
Skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Jag beställde helrenovering av mitt lilla radhus i Älta. De kom snabbt igång och hantverkarna avlöste varandra utan några dröjsmål. De har gjort ett kvalitativt mycket bra jobb och kontakten med dom var alltid trevlig och positiv. Ingenting var omöjligt. Jag är supernöjd och kan med gott samvete ge mina bästa rekommendationer.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Åsa P
Skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Jag fick lägenhetens alla väggar och tak målade och nya golv inlagda i alla rum. Golv och Tak arbetare proffesionellt och var måna om att jag skulle bli nöjd. Jag bemöttes mycket vänligt och korrekt. Firman informerade bra under renoveringens gång. Det offererade priset hölls. Mitt omdöme sammanfattar jag med ordern Ordning och reda samt professionellt hantverk. Åsa Petersen

Henrik P
Skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Har bara gott att säga om detta företag. Levererade enligt överenskommelse och var bra att ha att göra med.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Anna S
Skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Kan lämna min varmaste rekommendationer för detta företag! Pålitliga och kvalité rakt igenom med alla typer av jobb dom åtar sig. //Anna