Göteborg Laser & Estetik

Göteborg Laser & Estetik

Ring 031-13 66 60 www.goteborglaserestetik.se
4.1

Sedan 2006 har vi varit en del av Laser & Estetik koncernen och utfört mer än 100 typer av behandlingar och kirurgi. besök gärna vår hemsida för att hitta rätt behandling eller operation för just dig. Vi erbjuder allt från microdermabrasion, Kemisk Peeling, Triactive behandling, LPG Endermologie, inom kategorierna Bröst, hud...

23 omdömen om Göteborg Laser & Estetik

Mattias Sven Gunnar D
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Bokade besök hos detta företag. Väntade över 40min på att läkaren skulle komma men dök aldrig upp så fick åka hem igen. Dagen efter fick jag ett mail att det var olyckligt att läkaren inte kom och att jag skulle få kompensation för detta o bad mig återkoppla. Ringde dem o fick prata med ägaren som inte kom ihåg vad hon skrivit och fick ta fram mailet igen. Hon kunde då erbjuda 20% rabatt som kompensation. Väldigt givmilt för att spendera en eftermiddag i onödan hos dem…… Hon skulle då återkomma o boka en ny tid. Hörde...

FaceClinic
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Som alltid tryggt och proffsigt med ett fint bemötande. Mycket nöjd med min behandling - ett trådlyft.

NADIA Y
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Alla mina ansiktsbehandling är utfört av Göteborg laser och estetik jätte nöjd min hy ser fantastisk ut har även gjort filler behandling vackert och naturlig resultats de har kvaliteten som man önskar sig jag köper till och med mina ansikte produkter från kliniken som hudterapeuten rekommenderar. Jag åker hem altid nöjd

Linda J
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Jag gjorde microblading och jag är otroligt nöjd! Fantastiskt bemötande och väldigt proffsigt gjort!

Citylaser
4.7/5 i betyg av 824 omdömen 4.7 av 824 omdömen

Alltid så välkomnande, lyhörda och omhändertagande. Skulle aldrig gå någon annanstans

Therese L Therese L
Barbro K Susanne B
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Trevligt bemötande och fräsch miljö. Fick förklarat bra vad som kunde göras och eventuella återbesök. Kunnig personal. Tog bort leverfläckar och hudförändringar i ansiktet. Mycket nöjd med resultatet. Rekommenderas varmt.

Mehran M
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Det har jag gjort igen bihandling och jag bil jättenöjd nu. Jag vänter på resulat men det tror jag kommer bli jättebra.

Soria J
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Jag har gjort olika behandlingar och har varit nöjd med både bemötandet samt resultatet.

Shadi L
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Jättebra bemötande och jag är väldigt nöjd med resultatet.

Josefin B
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Bra bemött, super nöjd med filmers i läpparna

Fayhaa D
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Jag gjorde botx ocg filer for hela ansiktet och fick undrbart resultat medan tänkte jag att operata ansiktet ! Nu är jag helt nöjd med det

Maria K
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Mycket fint bemötande och underbar personal. Kommer gärna tillbaka till er igen

Emilie
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Jag har gjort resur FX för acneärr i ansiktet. Jag har fått bästa bemötandet. Jag var mycket rädd för det var obehaglig upplevelse för mig, då jag har rädsla för att utelämna mig. Speciellt angående mitt ansikte. Samt att det gjorde väldigt ont. Jag har rekommenderat runt 20 personer att gå till kliniken med olika problematik. Är trygg och nöjd med hjälpen jag har fått. Jag har gått kontinuerligt hos dom i 3 år. Och kommer fortsätta i många år framöver. Jag kommer göra fler behandlingar och jag köper produkter. Emilie H-L

Karin A
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Tog bort leverfläckar i ansiktet. Gick snabbt och lätt. Gjorde inte alls ont. Läkte snabbt och inga ärr. Är mycket nöjd.

Zoha M
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Väldigt trevlig och prefosionell personal. duktiga på att förklara och ta hand om en.

Pia A
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Jag gjorde lite olika ansikts föryngringar, är så nöjd 😊 men kommer inte ihåg vad behandlingarna heter. Jag kommer tillbaka! Personalen är toppen. Högsta betyg från mig.

Shahla Y gillar detta
Robin B
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Väldigt personlig behandling samt personal som behandlar kunderna rätt! Får även bra resultat på köper✌🏿

Shahla Y gillar detta
Shahla Y
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Mycket trevligt bemötande och hög kvalitet på behandling. Trevlig lokal och miljö. Jag har gjort bukplastik samt bröstlyft och Ultherapy för ansiktet på Göteborg Laser & Estetik och har varit mycket nöjd, professionellt och ärligt bemötande med hög kvalitet gör att man känner sig i trygga händer. Jag återkommer dit gärna igen och jag rekommenderar er till mina vänninor.

Annica W
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Fettsugning. Läkaren tog bort på ej överenskomna ställen. Resultatet blev katastrofalt. Fick göra ny operation där ingröpningarna återuppbyggdes. Övrig personal var jättetrevlig.

Mahshid H
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Jag blev bemött bra men min behandling gjorde ingenting och jag fick inte pengarna tillbaka

Maria S
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Väldigt proffesionella och trevliga.

Johanna G
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Botox panna . Höll inte alls länge, fick göra om en månad senare i Halmstad. Fick ej behandlingen där jag ville ha heller eftersom jag bokat fel område i pannan på nätet. Försökte förklara och pekade men läkaren sket i det. Värdelöst.

Cecila H
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Har köpt produkter och varit på ansiktsbehandlingar. Har även gjort fillers. Blev bra bemöttn! ska dit igen för ansiktsbehandling

Johanna B
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Fantastiskt benötande och utfört arbete, resultatet blev toppen!

Zhino H
Skrev om Göteborg Laser & Estetik

Fint och rent lokal som lokar kunder samt trevliga personal.