Göteborg Mark & Bygg AB

Göteborg Mark & Bygg AB

www.gbgmarkbygg.se
  • Badge2022

Vår affärsidé är enkel, genom att utföra våra arbeten med en hög kvalité får vi nöjda kunder. Vår erfarenhet och kompetens är er trygghet. Så vad gör vi? Vårt företag är specialiserat på dränering, markarbeten och asfaltering. Vi arbetar både gentemot privatpersoner, företag och föreningar. Vår personal har en mångårig erfarenhet...

31 omdömen om Göteborg Mark & Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2020

Haddy N
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Vi är supernöjda med arbetet på vår tomt! Vi har satt Lstöd, drenerat och jämnat ut större delen av marknen. Vi kommer definit att anlita Göteborg Mark & Bygg igen. Tack för fint jobb!

Lars Johnny K
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Duktiga och snabba killar som gör ett seriöst och bra arbete! Kan rekommenderas!

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack Johnny och tack för samarbetet! :)

Charlotta Eva Anna L
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Jag vill varmt rekommendera Göteborg mark och bygg för ett noggrant arbete, trevligt bemötande och en offert som höll. Adriatic kom ut och granskade slutresultatet och höll oss löpande informerad hur arbetet gick. Verkligen ett väl utfört arbete som inkluderade en garagenedfart med ny mur, trappa, dränering och asfaltering.

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ett fint omdöme Charlotta! Vad roligt att ni blev nöjda med resultatet. :)

Angela R
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Jag anlitade Göteborg Mark & Bygg för dränering runt mitt hus, tre eller eventuellt fyra sidor om det var nödvändigt. Har bemötts trevligt, ärligt och proffesionellt av samtliga inblandade. Arbetet utfördes snabbt och problemfritt. Det visade sig att det räckte med tre sidor. Grovåterställningen blev mycket bra och präglades av lyhördhet och gott samarbete. Fick också tips och idéer hur det slutliga arbetet med återställningen kan göras. Ska definitivt anlita Göteborg Mark & Bygg även till det arbetet! Angela

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ditt fina omdöme Angela, härligt att du blev nöjd med jobbet :)

Gustaf W
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Vi har lagt marksten, byggt naturstensmur samt granittrapport på en bergig tomt. Mycket kompetent och trevlig personal som kommunicerade under hela projektets gång, även gällande ändringar eller justeringar. Det blev några mindre fel och misstag under vägen men dessa rättades till på ett mycket bra sätt. Lätt att komma i kontakt med ägaren/arbetsledaren både före, under tiden och efter avslutat projekt.

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ett fint omdöme och samarbete Gustaf!

Ann-Christine D
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Jag blev bra bemött och är mycket nöjd med det utförda arbetet. Jag grävde for nya rör och avlopp samt gjorde markarbete med nya stenar. På framsidan av radhuset.

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ditt fina omdöme Ann-Christine! Roligt att du är nöjd. :)

Oscar I
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Anlitades för ett dräneringsjobb av suterränghus. Arbetet innebar vissa svårigheter då det var rätt trångt och större stenblock upptäcktes under markytan men trots detta blev slutresultatet kanon. Proffsigt utfört arbete, lösningsorienterade och bra återställning efteråt.

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ett fint omdöme Oscar! Härligt att ni blev nöjda med jobbet. :)

Martin H
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Bra utfört arbete, trevlig hantverkare och rimligt pris. De lovade att utföra jobbet i November( jag fick påminna de) men blev utfört i Februari

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Vad roligt att du blev nöjd med jobbet Martin :) Fast det blev en lite sen start pga en fullspäckad kalender..

Andreas R
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Hej Proffsigt, kommunikativt och enligt offert. Helt enligt önskning, lite över förväntning! Tack Adriatik för väl utfört arbete!

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack Andreas för ert fina omdöme!

Rossella C
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

De ställde upp snabbt för ett jobb på min altan, blev väldigt nöjda med jobbet och blev väl bemötta när vi hade frågor om fakturan. Starkt rekommenderas.

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ert fina omdöme Rossella! :) Kul att höra att ni blev nöjda.

Kenneth K
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Har anlitat Göteborg Mark&Bygg för ett dränerings- och isolerings jobb av ett 70-tals hus. Det var väldigt enkelt att prata med Adriatik före projektstarten, han beskrev i detalj hur jobbet skulle utföras. Han löste all utmaningar med bravur. Killarna som gjorde jobbet var trevliga och hade en dialog kring vad de gjorde. Slutligen vill jag säga att de städade efter sig så man kan knappt se att hela tomten runt huset var uppgrävd. Rekommenderar verkligen detta företag till denna typ av jobb.

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack så mycket Kenneth för ditt mycket fina omdöme! Roligt att höra att ni blev nöjda. :)

Hanna T
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Vi dränerade runt huset och är jättenöjda med Göteborg Mark & Bygg, väldigt professionella i både bemötande och utförande. Rekommenderas starkt!

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ett toppen omdöme Hanna! :)

Ivan R
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Lyhörda och noggranna. Väldigt bra bemötande från första till sista dagen. Kan absolut rekommendera!

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ett fint omdöme Ivan! Roligt att ni är nöjda med dräneringen. :)

Maria H
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Hjälpsamt, seriöst, kunnigt och lyhört bemötande. Proffsigt utfört arbete som omfattade grovplanering av trädgård, anläggning av dike, häck, gräsmatta, grusgång, plattsättning, bygge av altan och pergola samt asfaltering av uppfart. Perfekt resultat, jag är jättenöjd och rekommenderar verkligen detta företag!

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ett fint omdöme Marie! Det var ett roligt jobb att göra och kul att ni blev nöjda med resultatet 😊

Karl Peter Fredrik B
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Jobbet var utgrävning, altanbygge och stenläggning. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. Trevlig kontakt och bemötande, men kommunikationen/informationen kunde varit bättre, så att vi hade vetat vilka dagar de skulle komma till oss.

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Härligt att ni blev nöjda med resultatet 👍 Som sagt hade vi tillfälliga problem med våra mobilabonnemang. Så vi förstår att kommunikationen kan ha blivit lidande under den perioden.

Gashishuang S
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Företaget har byggt om min mur runt gräsmattan. De killarna är riktigt duktiga och flitiga! De håller arbetestid som de lovade! Jobbar snabbt och noggrannt! Resultat blir jättefint och jag är supernöjd! Rekommendera absolut! Stacy

Tack så mycket Stacy! Roligt att ni är nöjda med er nya mur 😊

Stig Anders H
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Vi kan varmt rekommendera Göteborg Mark & Bygg AB! De har varit mycket lyhörda och kompetenta under hela resans gång, stor kunskap av markplanering, plattsättning, murbygge samt asfaltering. Kommunikationen har fungerat felfritt och de har varit noggranna med att hålla fint på arbetsplatsen.

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för de fina orden. Härligt att ni är nöjda :)

Annika W
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Glad att det var den här firman jag anlitade för dränering av huset samt iordningställande av en slänt intill. Proffsigt jobb från början till slut. Bra bemötande och kommunikation vilket gav en trygghet genom hela processen. Rekommenderas verkligen. Annika

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för fint omdöme Annika! Roligt att höra att ni är nöjda med dräneringen.

Erik K
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Bland det proffsigaste jag har upplevt i entreprenörväg! Beställde arbete med att anlägga en stentrappa, en ny entré i sten och lite småfix. Arbetet blev jättefint! Lite fel mått på något ställe som man inte hade tänkt på, men tack vare att entreprenören var så lösningsorienterad så löste man även det på ett jättebra sätt! Arbetsledare Adriatik var oerhört noga med att det kändes bra för oss som kund. Ända från start till mål. Vi skrev ett avtal som jag själv utformade. Kändes tryggt och proffsigt hela vägen! Jag jobbar...

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack så mycket för ert fina omdöme! Härligt att ni är nöjda med jobbet :)

Johan G
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Använde Göteborg Mark&Bygg för att bygga 2 trappor i sten samt lägga marksten på 50 kvm. + Seriös offert. Kom ut på plats och gick igenom önskat arbete + Efter lämnad offert. Kom ut på plats för att säkerställa samsyn + Efter avslutat jobb så träffades vi på plats och gick igenom avslutat arbete. + Adriatik kom med ideer och tips. Förslag som lyfte projektet, och minskade kosten. + Vi hade en försening på sten till trappan. Adriatik var snabb på ringa upp och informera, samt justera arbetsordning...

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ett jätte fint omdöme! Roligt att ni är nöjda :)

EMIL B
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Väldigt väl utfört arbete när de grusade om vår uppfart. Bra dialog och leverans. Vi är väldigt nöjda. Rekommenderas!

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Härligt att ni är nöjda. Tack för omdömet!

Sara A
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Anlitade Göteborg Mark & Bygg AB för att bygga mur, sätta plattor samt asfaltering hemma hos oss. Vi fick ett bra första intryck, de arbetade mycket effektivt samt var lyhörde gentemot våra önskemål. Kan verkligen rekommendera detta företag!

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ett toppen omdöme Sara!

Robert S
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Göteborg Mark & Bygg AB breddade vår garageuppfart och byggde en ny mur. Ett mycket professionellt arbete och väldigt lyhörda för våra önskemål. Arbetade mycket effektivt. Rekommenderas!

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Vad härligt att ni blev nöjda med jobbet hos er! Tack för ett fint omdöme :)

Nick B
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Rekommenderar starkt dessa grabbar. Bra bemötande från första kontakt. Vi kände oss delaktiga i varje moment, stöte dem på hinder så löste dem det direkt. Vi blev hela tiden informerade vad som sker. Markarbete kan dessa grabbar verkligen. 👍 upp till er. Vi är jätte nöjda med vår entré och framsida. Stenarna passar så bra till huset.

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack så mycket Nick! Roligt att ni är nöjda med jobbet.

Gustav B
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Vi har anlitat Göteborg Mark & Bygg för dränering. Vi har känts oss oerhört nöjda och trygga hela vägen. De har kommunicerat och varit tydliga samt hjälpsamma och effektiva. Exempel på detta: • Bra första intryck och seriös offert • Platsbesök ytterligare en gång för att mäta om löpmeter runt tomten • Håller sig inom tidsramen • Informerar om arbetet under gången • Städar tomten, åtgärdar alla eventuella skador och hjälpt till med övrigt så som ner- och uppmontering av trappa utan extra kostnad • Just i vårt...

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ett toppen omdöme! Roligt att ni blev nöjda 😊

Louise D
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Är så nöjd! Anställde firman för en dränering i vårt hus. Arbetet var väl planerad och snabbt slutfört. Dom kom åt ett stuprör med grävmaskin vilket ersatts innan jag hann reagera på det. Fick frågan varge dag om allting var ok. Kan starkt rekomendera. (Är extremt kräsen!) //Louise

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Härligt att ni är nöjda! Tack för ett fint omdöme 😊

Anette Elisabeth E
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Vi anlitade denna firma för utgrävning och ny stenläggning samt asfaltering framför vår villa. Arbetet dem utförde var mycket bra, noggrant gjort och dem var serviceinriktade och lyhörda för våra önskemål. Firman skötte all logistik och planering. Vi hade fast pris med god översikt på alla kostnader. Vi rekommenderar dem varmt då vi är jättenöjda med resultatet!👍

Tack Anette för ett fint omdöme! 😊

Sami N
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

superbra jobb, noggranna, höll sig till offerten, kommer defensivt anlita dom igen.

Tack för fint omdöme! Roligt att ni är nöjda 😊

HAMPUS R
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Adriatik med team dränerade runt mitt hus samt planade min trädgård. Jobbet utfördes noggrant, effektivt med ett kanonresultat. Dem lyssnade på mina önskemål och tog inga genvägar. Roligt när man lyckats anlita duktiga yrkesmän. Kommer definitivt anlita denna firma för framtida jobb!

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för en fin kommentar! Roligt att du blev nöjd med jobbet hos er.

Magnus P
Skrev om Göteborg Mark & Bygg AB

Vi anlitar Göteborgs Mark & Bygg för mark och dräneringsarbeten. Slutkunderna blir alltid nöjda och det finns en god kommunikation och lyhördhet samt ett stor hängivenhet genom hela arbetet, något vi och våra kunder uppskattar.

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för förtroendet och ett bra samarbete!

Grinnekullens Samfällighetsförening G

Asfaltering av ytor vid garage och garageinfarter. Arbetet utfördes mkt bra. Dialog med företaget var mkt bra och lätt att få tag i när vi hade frågor. Uppfyllde verkligen förväntningarna. Mer asfaltering inom vårt område kommer att diskuteras under 2021

Svar från Göteborg Mark & Bygg AB

Tack för ett fint omdöme och ett bra samarbete!