Göteborgs Hyllservice AB

Göteborgs Hyllservice AB

Ring 031-40 47 00 www.hyllservice.se
4.2

Vi kan förvaring. Välkommen till Göteborgs Hyllservice AB. Din leverantör av hyllsystem.

5 omdömen om Göteborgs Hyllservice AB

Dan S
Skrev om Göteborgs Hyllservice AB

Ulf på Hyllservice är snabb med att skapa lösningar på garderober och walk in closets. Vi har haft glädjen att inom loppet av ett år köpa två walk in closets och en garderob. Alla tre har varit mycket bra. Dessutom har var och en av lösningarna varit mycket prisvärda. Vi kan varmt rekommendera Göteborgs Hyllservice Ab

RAIMO T
Skrev om Göteborgs Hyllservice AB

Har fått vår hallgarderob installerad .verkligen fackmannamässigt utfört. Väldigt noggrann genomgång vid beställning. Kan varmt rekommenderas.

Anna Jenny Linnéa L
Skrev om Göteborgs Hyllservice AB

Jätte nöjd med resultatet. Bra och personlig kontakt med bra rådgivning om vad som skulle fungera bäst för mig. Rekommenderas!

ARNE J
Skrev om Göteborgs Hyllservice AB

Företag utan kundfokus Ringde och beställde glidskenor till Marbodal skåp t.om 1983 uppgav artikelnummer. Fanns inte på lager men Hyllservice skall ta hem Hämtade i butik, visade sig när jag kom hem fått fel skenor, som inte var optimala för Marbodal, ringde Hyllservice som tar hem nya. Åkte tillbaka till Hyllservice, fick nya, ville då få kompensation för körda mil, enligt § 30 Konsumentköplag (1990:932) ”Köparen har alltid rätt till ersättning om varan vid köpet avvek från vad säljaren särskilt utfäst”. Då hävdade...

Alice B
Skrev om Göteborgs Hyllservice AB

Det är skönt med ett företag som verkligen är experter på det som de säljer. Jag klev in med en grov skiss på hur jag ville att min hall-garderob skulle se ut. Tack vare att de kan sitt sortiment så väl fick jag en genomtänkt lösning, som dessutom var billigare än jag tänkt mig.