Grålövs Bilar AB

Grålövs Bilar AB

4.5

Välkommen till oss på Grålövs Bilar! Vi har bilar till försäljning i olika prisklasser, årsmodeller och märken. Våra säljare har både kunskap om och erfarenhet av bilar och vårt mål är alltid att du ska känna dig nöjd med ditt bilköp. Ett tryggt och säkert bilköp samt priser på rätt nivå tror vi borgar för en lyckad bilaffär....

8 omdömen om Grålövs Bilar AB

André Z
Skrev om Grålövs Bilar AB

KÖP EJ DIN BIL HÄR. Anmälda till arn, kort och gott så köpte vi en bil här som dog efter en kort tid. Motorn havererade, de sa att det inte var derat ansvar, ARN gick på vår linje varpå de sa ett datum de skulle hämta bilen. De dök aldrig upp och svarade därefter inte på samtal. Ringer upp via annat nummer och de svarar direkt, börjar skylla ifrån sig, säger att företaget ska gå i konkurs. Går ej att lita på de som jobbar där.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Lasse b
Skrev om Grålövs Bilar AB

Jag sålde min bil till Grålövs-Bilar Jag blev bemöt på ett väldigt kunnigt Och seriöst set av säljaren Som sa att vi har en regel att att kunden Ska vara nöjd det köp eller sälj Jag kan med gåt samvete rekomdera Grålövs Bilar. Min goda vän köpte bil hoss dom föra veckan är mycket nöjd med Bilen ni ska ha 10 av 10 för att ni är Ett företag som man käner trygghet hoss Bil företagen borde ta efter Grålövs Bilar Hur man som Företag ska vara sakliga Och trovärdiga Mvh Lasse Borg

Josef K
Skrev om Grålövs Bilar AB

Super trevliga personal och proffsig bemötandet! Köpte en bil som jag är supernöjd med tummen upp för sådan företag, ska starkt rekommendera detta företag.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Henrik s
Skrev om Grålövs Bilar AB

En väldigt seriös bilfirma, alltid rena o fräscha bilar till bra priser

Jimmy L

Snabb service Bra bemötande Rekomederas skarpt

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

phillip l
Skrev om Grålövs Bilar AB

Har bara positivt att säga. Smidiga att göra affär med och ett trevligt o schysst bemötande.

Städeliten A
Skrev om Grålövs Bilar AB

Trevlig personal med god service och trevligt bemötande

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1028 omdömen 4.8 av 1028 omdömen

peter l
Skrev om Grålövs Bilar AB

Mycket seriösa säljare med god erfarenhet! Dom var mycket tillmötesgående och dom har mycket bra priser!