Granit

Granit

Ring 08-21 92 85 www.granit.com
2.7

Välkommen till Granit.com! Här vill vi inspirera dig till ett besök i någon av våra butiker. Så tanken är att du här på sidan kan titta på många av våra varor, få inspiration, information och tips från oss. Låt oss gärna veta vad du tycker

3 omdömen om Granit

Niclas L
Skrev om Granit

Köpte en dagbädd i rotting från Granit på Kungsgatan i Stockholm. Efter att ha betalat 419kr för att få den hemlevererad läser vi på butikens hemsida att möbeln ej klarar av regn och bör stå skyddad under tak och väggar, och därmed ej är lämpad för utomhusbruk (trots att den är listad som en utomhusmöbel). Då vi visat bild för butiksbiträdet var den tilltänkta platsen för möbeln var (vår balkong) fick vi ingen information om att möbeln ej lämpar sig för utomhusbruk och dagbädden hade så klart ej inhandlats om vi blivit informerade...

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 375 omdömen 4.2 av 375 omdömen

Leverans enligt info. Bra pris efter rabatt.

Elina E
Skrev om Granit

Otroligt mysig butik med massa roligt småplock till hemmet. Vare sig du söker förvaringsburkar till köket eller fina anteckningsblock och fotoalbum kan du hitta det här. Granit har även en avdelning där du kan trycka egen text på tröjor. Ta dig en titt in nästa gång du går förbi dem :)

Amanda E
Skrev om Granit

Granit är en sådan där butik man inte kan gå in i utan att komma ut med något. Det finns en massa praktiska och fina saker till hemmet, alltifrån deras klassiska förvaringsboxar till glas, porslin, papper, block, ramar och köks- och badrumsartiklar. Färgskalan går i jordnära färger som passar hemma hos de flesta. Dessutom har de bra priser!