Green Heads ÖSTERMALM

Green Heads ÖSTERMALM

En del av Green Heads greenheads.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 08-509 242 45 Dela

Green Heads grundades 2106 och är en av de största gröna hårvårdsaktörerna i Sverige och har tre salonger i Stockholm som erbjuda högkvalitativ hårvård av välutbildad personal. Certifieringen "Grön Salong" är också en viktig indikator på att Green Heads tar hållbarhet och giftfria produkter på allvar. Frisörerna på Green Heads...

122 omdömen om Green Heads ÖSTERMALM

Cecilia D
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Väldigt trevligt och personligt bemötande och superbra färgning & rådgivning.

Emma F
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Fint emottagande och professionell behandling!

Maria J
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Mysig salong på Riddargatan. Jag klippte mig hos Emma och blev supernöjd! Emma hade väldigt bra förslag på frisyr och det blev toppen. Jag kommer definitivt att fortsätta klippa mig på Green Heads hos Emma.

Nina A
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Trevligt bemötande. Bra konsultation, information & behandling. Mysig salong.

Melanie L
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Cool ställe, bra inredning och bekväm, super snäll personal

Susan Y
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Väldigt fint bemötande och bra resultat!

Martina W
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

När jag kom in blev jag direkt.uppmärksammad av en frisör som bad mig slå mig ner och vänta. Efter en stund kom min trevliga frisör och hon förstod vad jag ville ha för känsla i mitt hår. Jag klipper mig alltid hos Green Heads men detta var första gången jag var på Östermalm salongen. Även om det är en mindre salong så var det fint och mysigt. Jag är jättenöjd med min upplevelse!

Anneli D
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Bästa bemötande, bra klippning, en skön stund för bara mig. Jag köpte Greenheads egna saltvatten och lemon..

Jennie B
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Fantastiskt bra klippning av Dorotea och fina naturliga slingor..Kan varmt rekommendera!

Hanna T
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Jag har klippt mig här två gånger och kan varmt rekommendera. Det är proffsiga och trevliga frisörer. Och extra plus för miljlfokus.

Magdaléne O
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Jätte bra service och trevligt bemötande och fint resultat. Tack.

Madeleine L
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

SÅ otroligt nöjd! Cassandra är så varm, inlyssnande och verkligen grym på det hon gör. Vi klipper och kör växtfärg. En magisk frisör, helt enkelt.

Sofi E
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Jag slingade och klippte mig, kunde inte bli nöjdare! Så bra för mig och natur att färga med naturliga produkter :)

Malin E
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Jag är nöjd med behandlingen men när jag gått till Green heads tidigare har jag fått höra att jag har normalt hår och bokade således det. Efter behandlingen sa frisören att hon justerade priset för behandlingen till tjockt hår. Summan i sig är egentligen inget problem men jag tyckte inte det var särskilt snyggt gjort. Om hon hade sagt att jag justerar dig i vårt system så att du är registrerad med tjockt hår till nästa gång hade det känts som ett trevligare bemötande. Det lämnade en lite tråkig känsla efteråt.

Helena W
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Fick snabbt en tid då jag var ute i sista stund. Trevliga duktiga. Fina produkter

Linne O
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Alltid varit supernöjd med mina besök här. Så trevlig och härlig personal, magiskt när man går därifrån och känner sig så fin och att allt är gjort med naturliga produkter :)

Gun A
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Det här var första gången jag var på Östermalmssalongen och första gången jag var hos Maria. Det kändes bra, det kändes som att hon lyssnade, kom med egna åsikter, förslag och så vidare så jag ser fram emot mitt andra besök då jag ska göra en klippning. Den här gången gjorde jag en ”Split end pro.”

Malin K
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Mysig salong och fantastisk frisör!

Peter P

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pia H
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Fantastiskt mjukt och varmt bemötande. Lyssnade på önskemål och fick jättebra information om Bruns innovativa färg. Jag är jättenöjd med resultatet!

Carina L
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Dorotea har ett bra kundbemötande och man känner sig väl omhändertagen. Hon förstår hur mitt hår funkar och jag känner mig alltid snygg när jag går därifrån. Hon känns aldrig stressad även om det drar över tiden med någon kund.

Linnea L
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Genuint, varmt och proffsigt bemötande. Alltid glad när jag går därifrån!

Chiya M
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Jag är väldigt nöjd med kvalitén och kommer definitivt gå ditt igen!!

Linda B
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Jag blev väldigt väl bemött av personalen. Kände mig välkommen och omhändertagen. Jag hade förväntningar om att jag ville bli lyssnad på i min önskan om frisyr men också få inspiration och råd kring det. Jag vill så klart också bli nöjd med resultatet. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och blev väl bemött av min frisör. Hon lyssnade på mina önskemål och inspirerade mig och vi kom tillsammans fram till det bästa resultatet. Jag hade en jätte bra upplevelse av att göra ett besök hos Green Heads på Östermalm. Blev...

Jenna A

Lyhörd och skicklig frisör! Otroligt nöjd med mitt besök hos Kim 😊

Linnea M
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Frisören höll inte måttet. Tjocka slingor och utväxt kvar.

Svar från Green Heads ÖSTERMALM

Hej Linnea! Tack för din feedback! Hoppas det känns bättre när vi återkopplade och erbjöd dig en korrigering av slingorna, vi vill ju såklart att alla ska va nöjda och glada när ,man lämnar salongen :)

Alice N
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Har nog aldrig haft så otroligt trevligt hos frissan! Man märker hur mycket det ekologiska betyder, och blev verkligen supernöjd med håret.

Therese E
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Fantastisk personal, mysig salong och mycket bra resultat

Linnea A
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Super trevlig och kunnig personal! Trevlig miljö. Super nöjd!

Peter S
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Personligt och avkopplande. Köpte en en burk saltkräm.

Kristel T
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Hi Green Heads, I really enjoyed my visit in your Ostermalm salon and specially Emma’s treatment! She was warm, calm and very considerate as well as highly professional. If there would be something to improve would be maybe add information in your website and/or booking in English as well.

Lise N
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Ett varmt och omtänksamt bemötande i en skön och avslappnad atmosfär och miljö. Blev så nöjd med färg, klippning och styling.✨💕

Cathrine R

Allt var toppen. Klippningen, färgningen och bemötandet 😊

Cecilia S
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Mysig salong och så härligt att slippa alla starka dofter och kemikalier som finns i en konventionell salong. Min frisör Cassandra är duktig och lyhörd för mina önskemål!

Erika S
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Alltid perfekt resultat! Proffsigt, trevligt och bra på alla sätt.

AGNES M
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Alltid väldigt trevligt och proffsigt bemött. Känns toppen med miljövänliga produkter och ett miljövänligt tänk. Jag är så nöjd både med klippning och färg. Tack Emma! Salongen är väldigt fräsch med lugn och härlig stämning.

Svar från Green Heads ÖSTERMALM

Tack själv Agnes! Roligt att du hade en härlig stund och blev nöjd med resultatet! /Emma

Gabriella D
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Mycket trevligt bemötande. Lugn och behaglig atmosfär. Vi kom överens om vilken ton jag önskade färga mina gråa hår med och det blev mycket bra och som jag önskade. Kan bara varmt rekomendera denna proffsiga salong :-)

Josefine W
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Fantastiskt bemötande av personalen. Väldigt inkännande.

Stefany B
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Amazing service, great products, super knowledgeable staff, asked me lots of questions about my hair. Would 100% recommend!

Birgitta J
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Alltid väldigt trevligt och proffsigt bemött av Kim. Känns toppen med miljövänliga produkter och ett miljövänligt tänk. Jag är så nöjd både med klippning och färg. Tack bästa Kim!

Veronica F
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Jag är mer än nöjd över senaste besöket. Hade förväntningar om att endast klippa mig men fick stegvis råd tips och förslag på olika frisyralternativ. Stylingen efteråt blev något alldeles extra vilket innebar en massa komplimanger nästföljande dagar. Trevlig fräsch och lugn salong itan en massa lukter som gör en illamående.

Emelie K
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Så nöjd, Kim var lyhörd och förstod precis hur jag ville klippas. Underbart med produkter som vårdar både hud och miljö. Kommer garanterat tillbaka.

Asmita D
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

It excellent and thoughtful as Emelie took the time to understand what I need!

Sarah T
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Min frisör Emma är fantastisk!

Josefine L
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Super trevlig hårstudio med så fint bemötande och lyhört för hur man vill att resultatet ska bli! Blir alltid supernöjd och känner verkligen att frisören använder produkter som passar mitt hår till 110%!

Anna-Lotta L
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Detox, växtfärgning och klippning. Underbart att kunna låta håret vara så naturligt som möjligt och snyggt!

Jonas J
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Trevlig bemötande, snygga frisörer och mycket skratt

Maria R
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Jag blev mycket väl bemött och kände mig direkt trygg och välkommen. Hade ganska höga förväntningar innan och det blev trots detta bättre än jag hoppats. Jag hade bokat färgning och klippning, fick bra förslag på nyanser för utväxt och för att möta upp tidigare färgning. Blev så nöjd över resultatet att jag bokade två ytterligare tider framåt för att försäkra mig om att det inte skulle bli fullbokat.

Gabriella S
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Trevligt bemötande och proffsigt utförd klippning i lugn och behaglig miljö.

Helene K
Skrev om Green Heads ÖSTERMALM

Vänlig och kunnig personal. Trivs så bra just här!