Griffins' Steakhouse Extraordinaire

Griffins Steakhouse Extraordinaire kan hittas i Stockholm Waterfront Building

6 omdömen om Griffins' Steakhouse Extraordinaire

Caroline N
Skrev om Griffins' Steakhouse Extraordinaire

Härlig atmosfär, snyggt inrett. Maten var superb, en självklar femma! Dock var servicen kanske inte den bästa, men till stor del så lyckas Griffins ändå att rätt till det hela till slut, så att säga. Hursom så väger den fantastiska maten över och gör att jag redan längtar tillbaka. En mycket stark fyra!

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2683 omdömen 4.7 av 2683 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Fredrik T
Skrev om Griffins' Steakhouse Extraordinaire

Mitt absoluta favoritstället. Med inredningen kommer de långt och med maten blir det full poäng!

Andreas H
Skrev om Griffins' Steakhouse Extraordinaire

Ett steakhouse bör kunna sina saker kring kött, och här slår inget fel! Däremot har jag väldiga problem med när inte HELHETEN av personalen klarar av att vara trevliga mot andra än "sina egna" gäster. Något Griffin har tydliga problem med. Dricksen talar för mycket. Läget är ju toppen för dem som kommer in till stan med tåg, och man behöver ett centralt och härligt ställe. Men som sagt, det finns fortfarande MYCKET inom service att jobba på. Dessutom tar maten LITE väl lång tid...

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7947 omdömen 4.3 av 7947 omdömen

Fantastisk miljö, hyfsat trevlig personal, den stekta potatisen som istället var friterad i småbitar var en besvikelse.

Jenny A
Skrev om Griffins' Steakhouse Extraordinaire

Tyvärr hann jag aldrig komma till restaurangen pga otrevligt bemötande vid bordsbokning. Arroganta och saknar helt kundfokus.

Nikke L
Skrev om Griffins' Steakhouse Extraordinaire

Väldigt gott, väldigt tjusigt och med en riktigt bra och personlig service. Den halstrade laxen var perfekt och mitt sällskaps hamburgare såg i det närmaste ut som ett litet konstverk. Jag kommer länge att minnas synen av den lilla servitrisen som gång på gång kånkade in jättelika silverbrickor från köket.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8111 omdömen 4.3 av 8111 omdömen

Mysigt frukostställe, väldigt härlig meny och trevlig personal!

Mats I
Skrev om Griffins' Steakhouse Extraordinaire

Härlig atmosfär. Riktigt bra service. Trevlig personal och humana priser. Bra käk :-)