grillkung.se

4241 omdömen om grillkung.se

Sedan starten hos Reco 2019

Rickard A
Skrev om grillkung.se

Enkelt att beställa ,leverans och vara av hög kvalitet.

Stig Arne S
Skrev om grillkung.se

Supertrevligt bemötande, proffsiga och kunniga. Fick ett bra pris också. Mycket nöjd! Arne från Linköping

Laila G
Skrev om grillkung.se

Oerhört snabb leverans och riktig bra service. Prisvärda och kvalitets produkter. Nöjd!

Benjamin S
Skrev om grillkung.se

Postnord är sämst! 5 dagars försening av grillen som skulle levereras. Överdraget kom i tid men fick inte grillen.

Jimmy S
Skrev om grillkung.se

Bra pris, väldigt snabb leverans....

Elisabeth K
Skrev om grillkung.se

Det funkade perfekt, allting. Hade grillen här hemma några dagar efter beställningen.

Juni S
Skrev om grillkung.se

Fick produkter som var skadade/ser använda ut. De löste problemet snabbt men när när jag hade fler frågor om produkten fick jag ligga på lite för ett de skulle ta fram svar hos tillverkaren. När svaret inte riktigt stämde med information jag själv fårr från tillverkaren var de inget de grävde vidare i el ville lösa. Det gör att jag känner mig frustrerad och inte helt nöjd, därför blir det inget högre betyg än godkänt.

Thomas L
Skrev om grillkung.se

Lätt och smidigt att beställa samt en kundservice som alltid glatt hjälper till

Christine L
Skrev om grillkung.se

Jag har handlat hos Grillkung tidigare. Så jag vet att det är smidigt och bra!

Jonas V
Skrev om grillkung.se

Helnöjd, snabb leverans och bra support.

Marlene S
Skrev om grillkung.se

Snabbt och smidigt. Paketet kom till Ica som valt. Allt var packat enligt konstens alla regler. Vi är nöjda

Kjell G

Bra originaldelar från Napoleon

Marita P
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans Mycket nöjd med grillen

Thomas N
Skrev om grillkung.se

Det var enkelt att handla från Grillkung. Leveransen tog 2 dagar och grillen var billigast på prisjakt! Kanonbra!

Yvonne W
Skrev om grillkung.se

Bra chatt o snabb leverans kan inte bli bättre

Tony P
Skrev om grillkung.se

Enkelt beslut Bra vägledning via tele Enkelt att bygga ihop grillen oxå

Henrik K
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans, bra pris. Inget krångel

Anton E
Skrev om grillkung.se

Bra hemsida, snabbt och enkelt att få support och hjälp med beställning.

Aso S
Skrev om grillkung.se

Brett och bra utbud med bra priser. Lätt att jämföra olika grillar på hemsidan. Viktigast är köpupplevelsen som får toppbetyg med lättillgänglig, kunnig och hjälpsam personal.

Matthew O
Skrev om grillkung.se

It was ok. The grill arrived quickly. They did however send me the wrong product - I bought a stekbord with a regulator and no hood, and a cover so I could leave it outside. They sent me the grill cover with the hood, but no regulator. When I contacted customer service they asked me to keep the stekbord with the hood, send back the cover, and buy a regulator myself. I did this - went and bought a regulator and send the cover back. I have just spoken to customer service and he said that the hood does not offer the same...

Andreas B
Skrev om grillkung.se

Trevlig och kunnig personal, bra rekommendationer efter behov. Snabb leverans.

Per-Olov W
Skrev om grillkung.se

Som det ska vara som man förväntar sig att det ska fungera

Peter B
Skrev om grillkung.se

Beställde inför grillpremiär på valborg och gick väldigt smidigt att beställa med leverans på dagen innan valborg (måndag). Dock saknades regulator vilket skulle ingå men efter lite chat fick jag veta att det skulle skickas direkt, Tyvärr ingen premiär på valborg och inte heller till följande helg. Istället för att skicka direkt som utlovat så har den inte skickats än och idag är det en vecka sedan vi fick grillen. Och nu är Sverige kallt igen! Köpte en regulator på Clas Ohlson men den passade inte. Tråkigt med en grill...

Kjell T
Skrev om grillkung.se

Fungerade alldeles utmärkt. Har redan testat elementet och allt är OK Många TACK för hjälpen!

Nicklas E
Skrev om grillkung.se

Mycket trevligt bemötande och snabb leverans

W
Skrev om grillkung.se

Fick grym hjälp på plats i showrummet

Mikael R
Skrev om grillkung.se

Lätt att få information , Bra funktion med chatt, snabba svar och även leverans av beställda varor var mycket bra Kan rekommendera Grillkung.se

Göran E
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans, bra hemsida. Inga konstigheter att handla av Grillkung!

Sven I
Skrev om grillkung.se

Lätt att handla, men besvikan att man inte kunde ordna leverans ända fram till altanen. Vem f-n vill ha en BBQ grill vid tomtgränsen?

Bo Niclas Eric S
Skrev om grillkung.se

Grym service och snabba svar! Rekommenderar starkt.

Mikael M
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans. Produkten lever upp till vad som förväntas.

Tom S
Skrev om grillkung.se

Fick min grill för 2 veckor sen. Visade sig att den inte värmer upp ordenligt. Kommer max upp runt 150 grader på full gas, samt sidoplattan fungerar inte. På 2v har jag inte fortrarande inte fått detta åtgärdat.

Agneta A
Skrev om grillkung.se

Smidigt att handla och snabb leverans.

Per-Ove R
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans kommer defenitivt handla där igen

Rolf N
Skrev om grillkung.se

Gasolgrill freestyle 425 snabb och bra leverans blir spännande att se hur den kommer att fungera

Johan L
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans Bra erbjudande Vi hoppas allt är med har inte monterat grillen ännu.

Adréan R
Skrev om grillkung.se

Bra produkter, snabb leverans! Kommer beställa fler gånger.

Fredrik S
Skrev om grillkung.se

Bra och snabb service av kunnig personal.

Johan V
Skrev om grillkung.se

Det gick fort, Det blev rätt och var inte dyrt. skulle absolut rekommendera grillkung om någon frågade. Att man kunde betala med swish är också ett stort plus. så omdömet blir väl att det var bra

Tomas L
Skrev om grillkung.se

Det gick snabbt som attan att få Omberg grillspetten som verkar bra efter 2 användningar

Tomas F
Skrev om grillkung.se

Smidigt, snabb leverans. När allt går som det ska är det ju svårt att klaga.

Simon A
Skrev om grillkung.se

Deras största problem är hur dom packar saker så man bör nog hämta hos dom . Senaste ordern va packad i plastpåse,

Viktor V
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans och väldigt serviceinriktade. Rekommenderas starkt!

Stephen A
Skrev om grillkung.se

Beställde ny sten till min Ooni 4 och en påse med 6mm pellets. Har kört en säsong med 8mm standard pellets vilket medförde stopp i brännaren. Nu funkar pizzaugnen perfekt. Lätt att hitta det man skall ha och smidig betalning. Fick bekräftelse dagen efter att ordern var packad och skickad. Hämtade ut 2 dagar senare. Det kallar jag bra service. Tack Stephen Atherfold

Fredrik T

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Tomas M
Skrev om grillkung.se

Mycket bra med information om min order och min leverans. Jag fick jätte bra service av kundservice på mina frågor.

Dan L
Skrev om grillkung.se

Bra & lättöverskådlig hemsida, stort sortiment Snabb leverans . Köper grillkol där nästa gång med .

Thomas G
Skrev om grillkung.se

Snabb leverans, bra paketerat, snabb respons vid mailkonversation. Full pott! Kommer handla mycket mer från Grillkung i fortsättningen.

Carl S
Skrev om grillkung.se

Super bra service och support samt snabb leverans!

Carl-Johan J
Skrev om grillkung.se

Bilden missvisar vad som ingår i köpet.