Gymgrossisten Trollhättan

4.3

11 omdömen om Gymgrossisten Trollhättan

Joakim B
Skrev om Gymgrossisten Trollhättan

Tar otroligt lång tid för dem att skicka orden, andra företag brukar skicka samma dag som man beställer om man gör det tidigt, här tar det 4 dagar innan orden går iväg

Thomas J
Skrev om Gymgrossisten Trollhättan

Under två månader har jag väntat på min vara nu. Gymgrossisten skyller på att posten slarvat bort produkten två gånger och att det blivit fel en tredje gång. Har under en månad försökt få tillbaka mina pengar men Gymgrossistens support hänvisar till speciella personer i deras support som dässvärre inte hör av sig. Är nog tyvärr lurad av Gymgrossisten.

Anders K
Skrev om Gymgrossisten Trollhättan

Riktigt bra webbutik. Faktiskt en av dom bästa jag handlat på samt är riktigt snabba och duktiga på att svara på de frågor man har. Snabba leveranser som skickas med någon provprodukt som kan testas. Riktigt bra produkter och ett brett urval med kanonpriser!

Matte
Skrev om Gymgrossisten Trollhättan

Hittar inget större fel på denna butik, som gör att betyget inte skulle bli 5! Sveriges bästa utbud och bland de billigaste vad gäller kosttillskott. Snabba leveranser hos mig allafall, trevlig kundtjänst på telefon och enkel hemsida att handla på. Ett måste för alla, inom kategorien!

Johan Samuel H
Skrev om Gymgrossisten Trollhättan

Outstanding i sin nisch. Tveklöst det enda stället jag handlar mina kosttillskott på.

Daniel J
Skrev om Gymgrossisten Trollhättan

Billigt snabb levernas goda produkter .

Tomas Ö
Skrev om Gymgrossisten Trollhättan

Bästa leverantören av alla sorters kosttillskott definitivt. Har verkligen allt man behöver för att förbättra träningen oavsett om det gäller viktökning eller enbart om man vill förbättra kosten lite. Är bra kvalite på grejerna och det hålls till ett bra pris. Har aldrig haft några problem med mina beställningar.

Magnus K
Skrev om Gymgrossisten Trollhättan

Definitivt bäst inom sin genre: bra svarstider, leveranser o.s.v. Bra erbjudanden. Möjligen kunde man haft lite lägre fraktrater, varför inte gratis helt och håhållet? Kanon!

Patrik H
Skrev om Gymgrossisten Trollhättan

Gymgrossisten är ett grymt företag om man vill köpa prisvärda kosttillskott m.m. med bra kvalitet. Med sin leveranstid på högst 3 arbetsdagar i kombination med deras ständiga rabatter och kampanjer är Gymgrossisten värda en 5:a! Ett plus i kanten för deras välgjorda hemsida.

Anup H
Skrev om Gymgrossisten Trollhättan

Bästa kosttillskotts-butiken vi har i detta land. Har ju sjukt bra erbjudanden till de allra lägsta priserna. Trogen kund sen flera år tillbaka och kommer fortsätta att handla där så länge de fortsätter satsa på bra produkter till ett lågt pris samt deras goda service

Robin W
Skrev om Gymgrossisten Trollhättan

Definitivt den bästa online-butiken för kost-tillskott! Billigt och snabba leveranser genom posten, brukar oftast få varorna cirka två dagar efter beställning. Har det varit något som har krånglat har deras kundtjänst fungerat utan anmärkning och problemen lösta fort (enda problem jag har råkat ut för har varit utom företagets kontroll).