Hallbergs Guld

2.2

5 omdömen om Hallbergs Guld

Ann-Caroline M
Skrev om Hallbergs Guld

Här försökte jag påkalla uppmärksamhet från ett äldre manligt biträde. Utan att ens se på mig sade han "Du får nog fortsätta din ökenvandring. Det tog flera år innan jag förstod att trodde att jag var judisk ( re ökenvandring) och inte ville betjäna mig. Jah är inte judisk, men det saknar betydelse i sammanhanget. Det är ändå diskriminering och straffbart enligt lag. Isch. /Ann-Caroline Mörner

Adán H
Skrev om Hallbergs Guld

Totalt värdelöst. Jag beställde 2 ringar där och det skulle ta 3 veckor max. Jag var inne i butiken efter 5 veckor och frågade vart mina ringar höll hus. till svar fick jag att det inte var beställda hos leverantören och att det skulle ta ytterligare 3 veckor om jag ville göra en ny beställning. Inte ens ett ursäkta fick jag av personalen som i övrigt var väldigt nonjalant. Jag kommer aldrig i hela mitt liv sätta min fot i denna butik igen!

Stefan K
Skrev om Hallbergs Guld

Alltså de är väl som vilken guldsmedsaffär som helst egentligen just därför de bara får en två(godkänt). De sticker varken ut positivt eller negativt. Som de flesta så är deras utbud ganska skralt och priserna för äkta vara mycket dyrt. Men de följer trenderna och har saker och ting hemma. Jag handlar inte smycken så ofta, är mest när man ska ge bort presenter eller nåt. Det är ok att handla på guldfynd...

Emma G
Skrev om Hallbergs Guld

Mycket bra affär med fina smycken! Här finns fina saker till alla åldrar, smaker och tycken! Jag tycker mycket om deras utbud, man önskar att man hade mer pengar så att man kunde handla där oftare. Även väldigt förmånliga rabatter, jag älskar alla silver och guldsmycken som finns här inne! Personalen är väldigt trevlig och duktig på sin sak. Ska man ge bort en present bör man gå in här först!

Johan U
Skrev om Hallbergs Guld

Guldfynd är inte bara en butik som dom flesta vet vad det är och gör sina smyckes och guld inköp vid, det är ett märke för sig som har gjort sig kännt i hela Sverige. Dom har kompetent personal som har mångårig erfarenhet av branchen.