Haninge Djurklinik HB

Haninge Djurklinik HB

4 omdömen om Haninge Djurklinik HB

Tommy B
Skrev om Haninge Djurklinik HB

Varit kund hos Djurkliniken under många år och ständigt möts av leenden, professionalism och "inga-problem". Kan bara varmt rekommendera denna klinik, både från valp till sista andetaget.

Fredrik W
Skrev om Haninge Djurklinik HB

Har varit där 4 gånger och man blir bra bemött och de verkar kunna det de håller på med. Gillar dessutom att de rekommenderade oss att inte gå dit två gånger för två saker utan att ta det på en gång för att det vart billigare! Det är sjysst! Dessutom gillar Märtha (vår hund) dem :)

Michael J
Skrev om Haninge Djurklinik HB

När jag och min 8-åriga dotter tog in hennes sjuka marsvin Sotis så gick det inte som vi hoppats. Veterinären förklarade varför det var bäst att låta Sotis somna in så att min dotter kunde acceptera det. Vi fick en ledsen men bra stund i enrum med Sotis innan det var dags. Den omtanke och professionalism som visades såväl min dotter som Sotis gör att jag varmt rekommenderar Veterinär Klara Ringborg på Haninge Djurklinik. / Michael Jurén

Madelene R
Skrev om Haninge Djurklinik HB

Liten klinik som har sin verksamhet i en villa i Haninge. Jag gillar att det inte känns så "sjukhus aktigt". Jätte trevlig och tillmötesgående personal som tog sig tid och var förstående. Veterinären var så snäll med oss och våran gamla råtta som tyvärr var där för att så somna in. Hit kommer jag absolut ringa eller åka om jag skulle behöva det fler gånger.