Hansa

Hansa

Ring 040-30 46 04 www.espressohouse.se
3.4

Ta en paus i julstressen och fika hos oss! Prova vår tomtelatte â?? espresso spetsad med kanelsyrup, ångspunnen mjölk, vispad... -

5 omdömen om Hansa

Georg L
Skrev om Hansa

Tycker denna espresso house har en mysig lokal. Dock ar ljudvolymen lite hog, och likasa priserna. Personalen ar utmarkt!

Elisabet F

Jag gillar inte espresso house. Tycker att det är alldeles för dyrt, ofta stressigt, dålig musik och muffinsen smakar mjöl.

Karn D
Skrev om Hansa

Jag gillar hela Espresso hpuse konceptet. Deras chailatte är helt ljuvlig och deras matigare mackor himlans goda om än lite dyra. Modern miljö, ibland lite bullrig men väl värt ett besök när man går på stan, själv eller med vännerna.

Fanny Y
Skrev om Hansa

Mysig café, lite dyrt dock. Inredningen känns modernt och fräscht, samtidigt som det ändå är hemtrevligt. Mitt emot H&M, alltså mycket centralt. Platsen passar perfekt mitt under en shoppingrunda. Fast det brukar oftast vara väldigt fullt där.

Ami H
Skrev om Hansa

Fräscha bakverk som serveras direkt gör att mitt sällskap blir lycklig. Han ogillar nämligen att vänta på sin bulle! Ytterligare ett av Malmös många Espresso House, som dock står sig väl i konkurensen. Trevlig och snabb personal som gjorde ett riktigt gott kaffe. (trodde inte att det kunde skilja så mycket mellan olika cafér)