Harrys Cykel & Motor

Harrys Cykel & Motor

6 omdömen om Harrys Cykel & Motor

Sven Thomas Bertil A
Skrev om Harrys Cykel & Motor

Hög trovärdighet med den bästa kunskap från att få min moderna cyckel till min gamla moped från 1959 i trafik. Thomas Anagrius

Carl Johan S
Skrev om Harrys Cykel & Motor

Kunnig personal väldigt bra bemötande snabb service och upplevelsen att komma innanför dörren ger mig gåshud jag beskrev vad jag behövde för motorsåg och personal visade på mig direkt mara med en liten beskrivning från mig

PETER V
Skrev om Harrys Cykel & Motor

Jag, som totalt okunnig, hade en motorsåg som inte fungerade. Ringde till Harrys, som uppger att de inte kan ta några ytterligare serviceärende för att semester stundar, faller till föga när jag beskriver mitt problem - och säger att jag kan komma förbi i alla fall. Väl där så identifierar de direkt vad problemet bestod av, justeringen tog några minuter. På frågan om vad detta skulle kosta, så tog inte något betalt för servicen! De fick iofs sälja en ny kedja och motorsågsolja, men ändå. Riktigt proffsig service! Rekommenderas starkt!

Lars W
Skrev om Harrys Cykel & Motor

Jag gillar personalen som är otroligt kunnig på det dom säljer. Ingen i hela stockholm (ringde ett 10-tal) kunde ta hem drivremmar till min gammla snöslunga. Jag ville samtidigt ha hjälp med att ta ned farten på den självgående och nyinköpta klippon gräsklippare (som jag tyvärr köpte på Bauhaus). Kändes som att ingen orkade hjälpa mig på dom andra ställena, bara stön och stånk. Fick tippset om Harrys Cykel & motor och ett samtal senare (tror det var Harrys fru?)så var alla mina problem lösta. Passade även på att köpa...

Marie B
Skrev om Harrys Cykel & Motor

Harrys har och kan det mesta. Otroligt bra att svänga förbi för att pumpa cykeln utanför.

Jörgen L
Skrev om Harrys Cykel & Motor

Harrys har funnits så länge jag minns och har haft samma personal i alla tider så de besitter en otrolig kunskap vilket är guld då jag renoverar veteranmoppar. De hade tom drivrem till min 50tals husqvarna novolett på hyllan??? Liten men snygg butik fylld med cyklar och moppar av klass och märken som håller för bruksanvändning, dvs inget skräp.