HD Golv & Bygg

HD Golv & Bygg

Ring 08-29 69 97 www.hdgolv.se
4.5

Välkommen till oss på Hd Golv & Bygg ! Vi på Hd Golv & Bygg är ett företag som alltid ser till att säkerställa god kvalitet på alla utförda jobb. Detta är något vi ständigt arbetar hårt för att uppnå då vi förstår vikten av att du som kund ska vara 100% nöjd med oss. Med lång erfarenhet inom branschen kan vi hjälpa dig med...

30 omdömen om HD Golv & Bygg

Christina N
Skrev om HD Golv & Bygg

Professionellt bemötande och fint utfört arbete! De utförde golvslipning och lackning och golvet kändes som nytt igen. Rekommenderar dom vidare!

Tack så mycket för omdömet Christina, lycka till med försäljningen ! 😊

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 175 omdömen 4.7 av 175 omdömen

ROLAND K
Skrev om HD Golv & Bygg

HD hjälpte oss med en komplett köksrenovering samt rivning av en vägg. Arbetet flöt på bra och idag har vi ett nytt och fint kök med en härlig öppen planlösning. Kontakten med HD har funkat bra och de har hållit det som lovats. Kan varmt rekommendera HD.

Patrik A
Skrev om HD Golv & Bygg

Anlitade HD Golv & Bygg för att måla om hela lägenheten samt att slipa och lacka om golvet. Resultatet blev en succé, även men de fick komma tillbaka för lite småfix. Kundkontakten Daniel var snabb med offert, som också överensstämde med slutfakturan. Nöjd kund och kan rekommenderar dem till andra!

Tack för er omdöme och för förtroendet ! 😊

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Tim M
Skrev om HD Golv & Bygg

Golvläggning - ca. 55 kvm - villa i Sollentuna Proffsiga från början till slut - tidspassning, kommunikation m m. Verkligen inriktade på att vi skulle vara nöjda och det är vi.

Svar från HD Golv & Bygg

Tack för förtroendet samt för omdömet ! Lycka till med målningen som ska utföras hos er.

Hedvig B
Skrev om HD Golv & Bygg

Fasadmålning Snabb offert, bra pris. Flexibel anpassning till vädret. Bra bemötande av företag och trevlig personal som gjorde jobbet. Ett misstag när det gäller typ av färg rättades snabbt till när vi informerade om det. Huvudintrycket av slutresultatet gott!

Svar från HD Golv & Bygg

Hej Hedvig ! Jätte kul att ni blev nöjda med slutresultatet. Tack för omdömet !

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Isabelle Victoria Maria O

Nöjd med slutresultat efter att jag anställde firman för att måla min lägenhet.

Svar från HD Golv & Bygg

Tack för förtroendet jätte roligt att ni blev nöjda !

Marita S
Skrev om HD Golv & Bygg

Tyvärr så hände det att jag var bortglömd, fick ringa och påminna. Då var jobbarna i Västerås. Jag bor i Tyresö. Det blev några fel/ mindre bra gjort. Men på det hela gick det bra. Jag är nöjd och firman är tacksam för mitt stora tålamod! Kan inte rekommendera firman.

Svar från HD Golv & Bygg

Hej Marita! Beklagar din upplevelse hos oss. Vi började planerat startdatum samt inbokad tid för att åtgärda det ni är missnöjda med. Tack för omdömet! Hdgolvbygg

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Linnea H
Skrev om HD Golv & Bygg

Bra kommunikation och snabba killar som utförde jobbet till bra pris.

Svar från HD Golv & Bygg

Hej Linnea ! Kul att ni blev nöjda med målningen samt golvslipning hemma hos er, lycka till med inflyttningen önskar vi på Hd Golv&Bygg

Björn R
Skrev om HD Golv & Bygg

Trevliga och verkligen professionella.

Svar från HD Golv & Bygg

Tack så mycket för er fina omdöme !

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 184 omdömen 4.8 av 184 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Pia L
Skrev om HD Golv & Bygg

Vi anlitade HD Golv för att slipa och lacka parkettgolv, lägga nytt golv, och måla innan inflyttning i vårt hus. Det blev inflyttningsklart i tid och resultatet blev fint. Golvslipningen visade sig vara lite besvärlig och tog lite extra tid, men de meddelade oss direkt om detta och priset var enligt offerten. Ett mindre problem i efterhand (sprucken fog i ett av de nya golven) kom de tillbaka och fixade direkt.

Fredrik Emil E
Skrev om HD Golv & Bygg

Snabb respons och de kom med kort varsel. Bra utfört arbete och trevliga hantverkare.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Mathias S
Skrev om HD Golv & Bygg

Golvslipning med bra resultat. God kommunikation under arbetets gång. Mycket nöjd.

Mellisa M
Skrev om HD Golv & Bygg

Golvslipning och behandling med hårdvaxolja Bra kommunikation och fint resultat! Arbetet med vårt golv visade sig vara svårare än vi trott från början. HD Golv&Bygg informerade oss tydligt längs vägen och höll samtidigt fast vid det pris som var överenskommet från början. Vi uppskattade särskilt att golvsliparna gav oss tips under arbetets gång som gjorde att vi kunde välja att anpassa behandlingen för att få bästa möjliga resultat. Golvsliparna var flexibla med arbetstider för att anpassa till när det passade oss vilket...

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Mauritz G
Skrev om HD Golv & Bygg

Mycket bra och golvet blev riktigt snyggt. Notning slipning av golv Jag är nöjd:)

Minna L
Skrev om HD Golv & Bygg

HD Golv&Bygg spacklade och målade min lägenhet. De var serviceminded, snabba och lösningsfokuserade. Tyvärr fanns ett inslag av slav i helhetsupplevelsen av själva målningen.

Svar från HD Golv & Bygg

Hej Minna! Vad tråkigt att ni upplevde slarv. Våra målare var på plats igen nästkommande arbetsdag, hoppas ni blev nöjda med slutresultatet iallafall. Tack för erat omdöme!

Anna J
Skrev om HD Golv & Bygg

HD Golv & Bygg slipade och lackade 3 st trägolv på totalt 60 kvm. Efter mitt önskemål uppdelat i två omgångar så möbler kunde flyttas mellan 2 rum. De var mycket hjälpsamma och fick till arbetsdagar på ett bra sätt. Planering och tidshållning var bra. Golven blev mycket fina och sköna att gå på. Rekommenderar varmt de vänliga HD.

Mattias G
Skrev om HD Golv & Bygg

Golvslipning med bra resultat. Seriösa hantverkare, väldigt serviceminded. Skulle anllita dem igen samt rekommendera till vänner.

Frida M
Skrev om HD Golv & Bygg

Vi anlitade företaget för att då våra parkettgolv slipade. Vi fick ett väldigt bra och professionellt bemötande från start, de var väldigt lätta att kommunicera med och var lyhörda för våra önskemål och förväntningar. Slutresultatet är vi nöjda med! Rekommenderar starkt HD Golv och Bygg!

Elin W
Skrev om HD Golv & Bygg

Jättebra jobbat!! Blev supernöjd verkligen. Tusen tack för ert noggranna arbete, rekommenderar alla detta bolag!

Mattias S
Skrev om HD Golv & Bygg

Jag ville lägga nya golv i lägenheten och via brabyggare hittade jag Hdgolvbygg. Är supernöjd med resultatet måste även säga att de hade superfin bemötande

Sanna N
Skrev om HD Golv & Bygg

Bra och snabbt jobbat! Golvet blev som ett nytt. Vi fick det resultat vi ville ha, kan verkligen rekommendera Hdgolvbygg.

Bayan S
Skrev om HD Golv & Bygg

Mycket nöjd med grabbarna Har fått ett helt nytt golv 😃

Daniel I
Skrev om HD Golv & Bygg

Otroligt professionella i deras arbete, mitt bemötande var över förväntan!

Rasmus F
Skrev om HD Golv & Bygg

Mycket bra och effektivt arbete. Slipade min lägenhet som bestod av furugolv 👍🏻

Linus B
Skrev om HD Golv & Bygg

Snabbt, hög service och jätte trevliga grabbar

Eva E
Skrev om HD Golv & Bygg

Jättenöjd med slipning och hårdvaxoljning av vårt golv. Hdgolvbygg var lätta att kommunicera med, gjorde ett jättebra jobb kan rekommendera de

Martin A
Skrev om HD Golv & Bygg

Jag blev riktig nöjd, Blev exakta som jag ville de skulle bli

Ajla S
Skrev om HD Golv & Bygg

Reparation, slipning och oljning av vår fuktskadade ekparkett i vardagsrummet samt slipning av bänkskivor i köket. Vi fick en bra dialog kring vårt behov från början, snabb hjälp och resultatet blev över våra förväntningar. Då ett 50 tal av våra stavar i parketten var böjda och missfärgade av fukt trodde vi att golvet kanske inte kunde räddas men killarna fixade ett golv som såg ut som nytt på bara några timmar! Fakturan var helt enligt vår överenskommelse och det kändes tryggt från början till slut. Tack för all hjälp.

Neda R
Skrev om HD Golv & Bygg

Noggranna arbetare, flexibla då dom anpassade sig efter våra behov. Snabba med att skicka offert, var klara i tid. Dessutom leverade dom kvalitet! Allt gick så smidigt, riktigt nöjda kunder! Rekommenderas stark!

Bahareh T
Skrev om HD Golv & Bygg

Tack för ett fantastiskt jobb! Vi är super nöjda med HD golv’s insats. Arbetarna var otroligt trevliga och utförde ett utmärkt arbete. Vårat golv blev mer än vad vi förvänta oss, vi kommer garanterat att rekommendera er och/eller anlita er om det behövs i framtiden! Nöjd kund!