HDG Bygg & Entreprenad

HDG Bygg & Entreprenad

Ring 073-633 27 04 www.hdgbygg.se

Välkommen till HDG Bygg & Entreprenad! Letar du efter en snickare? Med oss på HDG Bygg & Entreprenad kan du vara säker på att vi får jobbet gjort, snabbt och effektivt. Med stort kundfokus och hög kvalitet på våra utförda arbeten kan du vara trygg när du anlitar oss. Vi vet hur viktigt nöjda kunder är och vi ser gärna långsiktiga...

8 omdömen om HDG Bygg & Entreprenad

Herman n J
Skrev om HDG Bygg & Entreprenad

Snabba, duktiga och professionella. Vi är så toppen nöjda med jobbet som dom utförde för oss, dom var väldigt detaljerade och gjorde ett väldigt bra jobb.

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Tobias O
Skrev om HDG Bygg & Entreprenad

Altan bygget blev bättre än jag kunnat anat. Tack HDG Bygg för ett bra arbete och trevlig personal.

Janna K
Skrev om HDG Bygg & Entreprenad

Punktliga och bra genom att ständigt föra dialog med kund.

Marcus H
Skrev om HDG Bygg & Entreprenad

Kanonarbete med snabba byggare. Frågade alltid en extra gång för att vara säkra. Kom med egna idéer och förankrade med oss. En arbetsledare med öga som kunde se vart det skulle förbättras en extra gång exempelvis målningen. Jättenöjda!

Henrik T
Skrev om HDG Bygg & Entreprenad

Bra hantverk, effektiva och väldigt serviceinriktade med en fin känsla kring vad som är snyggt men samtidigt hållbart utan att det blir dyrt.

Christian F
Skrev om HDG Bygg & Entreprenad

Har fått hjälp av HDG vid ett par tillfällen. Dejan och Christian ställer upp i ur och skur och är alltid måna om att få det bästa resultatet!

Natik A
Skrev om HDG Bygg & Entreprenad

Hej, Ett fantastiskt sammarbetsvilligt lag. Kompetent personal med de lilla extra beträffande service.

Lars-Olof Z
Skrev om HDG Bygg & Entreprenad

I egenskap av Platschef på ett byggföretag har jag använt HDG till diverse uppdrag. Har alltid varit nöjd med det som de levererar.