Headlines Kalmar

Headlines Kalmar

headlineskalmar.se
  • BadgeThreeYears
Boka tid Ring 0480-31 69 23 Dela

Välkommen till Headlines Kalmar! På Kaggensgatan 32 i Kalmar hittar du Headlines Kalmar. Vi ger dig en helhetsupplevelse när det kommer till hårvård och styling. Våra ledord är kreativitet, professionalitet och inspiration. Tjänster: Klippning, färgning, fransförlängning, bruduppsättning, hairtalk, balayage, folieslingor...

747 omdömen om Headlines Kalmar

Sedan starten hos Reco 2021

Mia J
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Emmy var mycket trevlig och hade ett jättefint bemötande. Är mycket nöjd med klippningen och har beställt ny tid

Karin S
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Elin är en mysig och trevlig frisör. Klipper bra … ger goda råd utan att tvinga på några produkter. Lätt att småprata med och proffsig. Jag gillar verkligen henne

Patrik N
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Jättebra bemötande och extremt duktigt

Hans-Göran F
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Inga problem Ni är alltid trevliga och duktiga

Josefine N
Skrev om Linnéa L en del av Headlines Kalmar

Väldigt duktig och proffsig! Hon frågade mig genom hela processen och hur hon skulle klippa håret

Martina A
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Jättefint bemötande! Varm och härlig personlighet som ger kunden sitt fulla fokus. Var lyhörd men kom samtidigt med lite egna förslag!

Monika G
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Mycket bra bemött. Levde upp till mina förväntningar. Klippning. Väldigt noggrant arbete.

Emma-Lisa I
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Väldigt bra bemötande, proffsig och noggrann! Jag blev väldigt nöjd!

Josefine O
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Alltid pigg och glad. Duktig och noggrann!

Maria L
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Hon är ju såååå go, Elin:-). Avslappnat, proffsigt och väldigt behagligt. Det blev precis så bra som jag trodde att det skulle bli! Mysig atmosfär på Headlines och alla är såååå trevliga. Ljusa slingor och Elin fick bestämma hur hon skulle klippa mig - Jag är skitsnygg nu;)

Iris A
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Hon var trevlig och jag blev jätte nöjd med min klippning och färgning

Moa K
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Supertrevlig och duktig! Bokade konsultation och hon överträffade mina förväntningar. Är supernöjd med mitt besök, kommer absolut komma tillbaka igen.

Kerstin A
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Elin klippte min man och gjorde det mycket bra! Han blev mycket nöjd! Elin är social glad och trevlig!

Alma A
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Hon var jättetrevlig och bemötte mig jättebra. Hon var väldigt bra på att klippa. Jag tunnade ut mitt hår och det gjorde hon jättebra. Jag blev jättenöjd. Min upplevelse var jättebra och Emmy E var en jättebra frisör som även var väldigt trevlig.

Annika Ö
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Jättefint bemötande, jag är så otroligt nöjd! Mitt hår blev precis som jag önskade, hon lyssnade in alla mina önskemål, det var en lång behandling och det märktes att Alexandra verkligen brinner för sitt arbete och sina kunder! Gick själv dit på rekommendation och gör detsamma till andra 😃

Karl H
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Jag hade det väldigt trevligt när jag klippte mig hos er. Emmy var jättetrevlig och tog stor hänsyn till vad jag ville ha. Mycket professionellt och mycket kommunikation under klippning vilket jag uppskattar mycket. Jag blev lite chockad när jag fick 20% rabatt eftersom Emmy är trainee eftersom att jag upplevde det som hon hade stenkoll på vad och hur hon skulle göra under hela klippningen. Jag är väldigt nöjd med mitt besök hos er! En av de bästa frisörbesöken jag har varit på.

Ola E
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Blev bemött bra och gav ett proffsigt intryck. Blev mycket nöjd med klippningen.

Anna M
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Lyhörd och skicklig. Nöjd med resultatet.

Helle K
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Trevligt och superproffsig Alexandra gjorde ett så fint jobb inför bröllopet ..,,, tack så mycket

Sally W
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

En otroligt duktig och lyhörd frisör! Väldigt noga med att det skulle bli som jag ville och även gav mycket tips och kunskap kring mitt lockiga hår! Super nöjd med upplevelsen, kände mig väldigt ompysslad och nöjd när jag klev därifrån! Rekommenderar Rebekka till alla! 5/5 ⭐️

Jenny L
Skrev om Linnéa L en del av Headlines Kalmar

Linnéa har alltid ett bra bemötande och är en otroligt duktig och kunnig frisör.

Katarina H
Skrev om Violeta T en del av Headlines Kalmar

Kunnig, noggrann, lyhörd och fantastiskt trevlig😊

Karl N
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Hon är Kalmars bästa frisör. Otroligt noggrann och professionell.

Anne-Lie L
Skrev om Headlines Kalmar

Headlines frisörer är mycket proffsiga i sitt yrkesutövande, då de ständigt håller sig uppdaterade vad gäller nya tekniker och har stenkoll på modet. Utöver detta är de också kreativa och engagerade och bemötandet mot kunder är varmt, välkomnande och inlyssnande! Jag lämnar alltid salongen med ett leende! Supernöjd!

Linda L
Skrev om Violeta T en del av Headlines Kalmar

Klippning. Känns proffsig och noggrann!

Ulla A
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Alexandra var mkt trevlig, lyhörd, kunnig och erfaren!

Liselott S
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Hon är otroligt proffesionell och kunnig på sin sak. Alltid glad och trevligt bemötande.

Emma E
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Rebekka blonderar min utväxt med fina slingor och lyckas få det perfekt. Rebekka möter mig med värme och omtanke. Hon lyssnar in vad man vill ha gjort och bidrar med sin expertis. Jag har höga förväntningar på Rebekka eftersom jag vet att hon alltid fixar mitt hår precis som jag vill ha det. Pricken över i är när hon ger lite skalpmassage för att verkligen få en att känna sig ompysslad. Rebekka är verkligen outstanding på blondering och litar fullt på henne.

Johan K
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Otroligt proffsig och kunnig.

Beata F

Jonna A
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Jag blev väldigt trevligt bemött. Jag fick hjälp att hitta en helt ny frisyr, som jag verkligen trivs med. ❤️

Rafaela K
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Jätte snäll och duktig tjej, är super nöjd med allt!

Felicia E
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Fantastiskt bemötande! Förstod exakt hur jag ville klippa håret. Mycket enkel att prata med och kommer absolut komma tillbaka flera gånger!

Ottilia L
Skrev om Violeta T en del av Headlines Kalmar

Är supernöjd med mitt besök hos Violeta!! Lyhörd, trygg och kunnig. Supertrevlig :)

Mirella V
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Hej! Jag är frisör . Rebekka erfarenhet och professionalism håller en mycket hög standard! Tekniken och kvaliteten står i proportion till hur mycket pengar du betalar. Kanske för många kostar det mycket, men Rebecca är värt det! Mirella Bosancu

Joel L
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Blev mycket nöjd med klippningen!

Malin H
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Sökte en frisör i Kalmar och hittade till er salong och Rebekka av en slump. Är mycket nöjd och kommer att återkomma. Extra kul att ni just haft utbildning i att klippa lockigt hår för det har jag.

Lisbeth H
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Blev mycket väl omhändertagen. Mycket noggrann. Beskrev olika preparat. Jag blev mycket nöjd. Färgen ngt mörk men det förändras efter några tvättar.

Göran V
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Nu har jag haft headlines länge och det säger väl det mesta. Man bli personligt och vänligt bemött. Jag har alltid gått därifrån nöjd med både klippning och sällskapet.

Eva G

Noggrann, förklarar, ger alternativ

Karl N
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Väldigt kompetent och trevlig. Tänker på hur håret kommer se ut när det vuxit ut också och klipper efter det. Jag blev stamkund efter första klippningen här, stor skillnad mot andra frisörer jag tidigare haft (på andra salonger).

Elin A
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Jag gjorde en nyansering och Elin är grym som alltid! 🌟

Eva Kristina Viola Y
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Alltid trevlig glad och gör skitbra jobb

Anders H
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Trevlig. Lätt att komunicera med Förbäntade mig en helt vanlig klippning Expressklipning

Rebecka Å
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Blev bemött väldigt bra och motsvarade alla förväntningar! Bra tips och allt var toppen!

Mattias O
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Klipp med puts o blev lika bra som vanligt.

Ethel H
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Mycket skicklig. Har gått hos Elin i många år.

Anette N
Skrev om Violeta T en del av Headlines Kalmar

Mycket trevlig och duktig och skönt med massage på rygg och ihåret. Förklarade Mycket bra vad hon tycker skulle passa mig. Vi var helt överens om hur de skulle blir och jag är super nöjd. Kommer verkligen att rekommendera dom.

Elin K
Skrev om Linnéa L en del av Headlines Kalmar

Linnea är världens bästa: jag blir ALLTID supersnygg och väl omhändertagen.

Steffi M
Skrev om Violeta T en del av Headlines Kalmar

She was amazing. :) she perfectly understood what I wanted to have. And except from that I really her!