Helens Beautycenter

2.8

6 omdömen om Helens Beautycenter

Jeanette S
Skrev om Helens Beautycenter

Väldigt bra bemötande. Jag skulle klippa och göra folieslingor, min frisör blev sjuk.De gjorde allt för att jag skulle få det genomfört eftersom jag skulle på dop på helgen. Vilket slutade med att jag fick vänta två dagar och sedan gjordes det av en annan frisör på salongen på kvällen efter stängning. Sådant bemötande kan man kalla kundservice MAX. Rekommenderar helt och fullt😀👍🏼

Petra Karolin F
Skrev om Helens Beautycenter

Var där med två av mina barn och tog hål i öronen. Hålen blev bra men Helen (ägare av salongen) som tog hålen var varken trevlig eller proffisionell . När vi kom ut därifrån sa båda mina tjejer (12 år ) att hit går vi aldrig mer ..

Annika Poppy B
Skrev om Helens Beautycenter

Bra bemötande och ett stort urval.

JOSEFINE N
Skrev om Helens Beautycenter

Bokat styling av håret till nyår. Det gjordes för väldigt länge sedan. Ringde någon vecka innan jul och undrade om jag även kunde sminkas. Hon som svarade sa att en tjej (minns ej namn) som skulle fixa håret, skulle återkomma. Ingen ringde upp. Sent den 29 december ringde en Chanel (?) upp och sa att den som skulle fixa mitt hår, inte jobbar på nyår. Var då ett annat namn som sades på den som skulle fixa håret, Undrade varför de kom på det så sent inpå nyår, men fick inget bra svar mer än att det blivit fel. Ingen annan kunde lösa. Kommer inte sätta min fot där. Känns så där pålitligt….

Naima M
Skrev om Helens Beautycenter

Blev lurad på obeprövade produkter på nästan 2000kr. Dessutom luktar produkterna för starkt för att vara "naturliga". Kunde inte andas. Hur kan sälja så starka kemikalier till en ung privatperson som lyssnar på en "experts" råd. Ångrar köpet. Bortkastade pengar.

Tord S
Skrev om Helens Beautycenter

Heléns Beautycenter är överlägset bäst, i alla kategorier som den mest kompletta skönhetssalongen i Borås. Deras nya wellnessverksamhet har flera av mina vänner i Borås provat nu, och är som mig lika övertygade om att denna salongen kommer att leva i 18 framgångsrika år till som dom nu funnits i stan.