HelloLilly

HelloLilly

www.hellolilly.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Vi hälsar dig välkommen till HelloLilly! Vi är passionerade över att förbättra matchningen mellan arbetsgivare och arbetssökande, och våra tjänster är utformade för att minska arbetslösheten i Sverige och säkerställa att rätt person hamnar på rätt plats. Våra rekryteringstjänster hjälper företag som är i behov av personal,...

64 omdömen om HelloLilly

Jonathan S
Skrev om HelloLilly

HelloLilly kan jag verkligen rekommendera till er som är på jakt efter leverantör! För mig va dom verkligen en "spark" i baken :) bra stöttning och gav bra feedback och var engagerad i min situation. (Särskilt tack till Frida&Nahom;)

Svar från HelloLilly

Hej Jonathan! Tack för de fina orden och superkul att höra att du är nöjd med den hjälp du har fått av oss. Frida och Nahom hälsar! 💙

Mariah E
Skrev om HelloLilly

Jag har fått ett mycket fint, inlyssnande och värdefullt bemötande av Selin på Hello Lilly. Hjälpen jag fått av henne och även Cathrine har tagit hänsyn till mina individuella behov. Både Selin och Cathrine har visat stor förståelse, och varit ett ovärderligt stöd för mig. Min upplevelse och erfarenhet av Hello Lilly är över förväntan.

Mariah E och Marcus T gillar detta
Svar från HelloLilly

Hej Mariah! Tack för dina fina ord och omdöme. Selin och Cathrine hälsar till dig, stort lycka till framöver! 💙

Morteza H
Skrev om HelloLilly

Jag var nöjd med valet av HelloLilly och du hjälpte mig mycket både i intervjun och med att hitta ett jobb och jag tackar er alla så mycket.

Stort grattis till jobbet Morteza! Vi önskar dig stort lycka till framöver! 💙

Pierre M
Skrev om HelloLilly

Mycket hjälpsam leverantör av Rusta och matcha. Deras handledare i Göteborg lyfte mig som person och mitt självförtroende. De hjälpte mig till jobb och en bättre plats i livet.

Svar från HelloLilly

Hej Pierre, Tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du tycker att vi är hjälpsamma och att du är på en bättre plats i livet. Du är en supertstjärna, stort lycka till framöver! 💙

Maryam M
Skrev om HelloLilly

The best company to motivate job seekers, help them professionally, and providing well-organized plan to write a cv and cover letter

Svar från HelloLilly

Hello Maryam, We're thrilled to hear you found our services motivating and helpful in your professional journey! Thank you for highlighting our CV and cover letter planning. Good luck in the future! 💙

Birger M
Skrev om HelloLilly

Allt fungerade bra, handläggaren var trevlig o engagerad

Svar från HelloLilly

Hej Birger! Tack för ditt omdöme! Vad roligt att allting fungerade bra och att du tyckte om vårt engagemang. Vi önskar dig stort lycka till framöver! 💙

Nina H
Skrev om HelloLilly

Det var inte individanpassad utbildning. Vissa kunde inte Svenska och andra hade högskole examen. Men kursledarna var trevliga och hjälpsamma!

Svar från HelloLilly

Hej Nina, Tack för din feedback, vi uppskattar det! Vi har sedan en tid tillbaka gjort om denna typ av aktiviteter där vi utefter, erfarenhet, kompetens och utmaningar bättre individanpassar stödet. Härligt att du tyckte om kursledarna! Tveka inte på att höra av dig till oss igen om du har annan feedback.

Susanne A
Skrev om HelloLilly

Alltid bästa bemötandet . Jag får den hjälp jag behöver utifrån mina behov . Så mina föväntnigar är helt klart uppfyllda . Jag har fått tjänsten genom arbetsförmedlingen. 😃

Svar från HelloLilly

Hej Susanne! Tack för ditt fina omdöme och fantastiskt att du har fått hjälp efter dina behov och dina förväntningar är uppfyllda! Stort lycka till framöver Susanne! 💙

Saffa D
Skrev om HelloLilly

det var bra, distansen funkade utmärkt för min del och tydliga riktlinjer. inga konstigheter

Svar från HelloLilly

Hej Saffa! Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att det har fungerat utmärkt för dig och att riktlinjerna har varit tydliga. Vi önskar dig stort lycka till med jobbet framöver!! 💙

Stephen T
Skrev om HelloLilly

The salary bargain I got for a job through HelloLilly was too less and sounds like a cheat.the salary offered to pay me for lager job is not good at all with my experience and Hellolilly couldn’t be in touch with the employer to do something about the salary as they recommended me for that job.

Svar från HelloLilly

Hello Stephen, We apologize for the salary concerns you raised regarding the job obtained through HelloLilly. We understand your frustration. But we are glad that you have found a job and if you have more feedback, please give us a call on: 0731 21 47 39 Good luck with everything!

Osman O
Skrev om HelloLilly

Alltid trevlig bemötande och vi alltid nå nåt jobb, alla deltagare.

Svar från HelloLilly

Hej Osman! Tack så mycket för dina vänliga ord! Det gläder oss att höra att du har upplevt trevligt bemötande från oss och att du har hittat jobb. Kör hårt framöver! 💙

Zekaryas M
Skrev om HelloLilly

Jag tycker inte ni hejlpa ni vill va dra tid att ni ska känna pengar det bara !! Aldrig ska va med er

Svar från HelloLilly

Hej Zekaryas! Vi beklagar om du upplevt några besvär med det vi har levererat. Vi värdesätter varje åsikt och tar din feedback på stort allvar. Vi strävar alltid efter att förbättra vår service. Vi skulle gärna vilja få mer information om de problem du stött på så att vi kan adressera dem på ett effektivt sätt. Din feedback är viktig för oss och hjälper oss att utveckla och förbättra våra tjänster. Ta gärna kontakt med vår kundtjänst eller skicka ett mejl till info@hellolilly.se.

Antoun K
Skrev om HelloLilly

De är jätte snälla o hjälpsamma o glada o trävliga

Svar från HelloLilly

Hej Antoun! Tack för dina fina ord och vi uppskattade verkligen din tid hos oss! Ser att du har satt en 1:a i betyg och vi tar gärna emot din feedback om det är så att det finns något du tycker att vi kan göra bättre framåt. Kontakta gärna vår kundtjänst - 0731 21 47 39.

Daniel A
Skrev om HelloLilly

Bra bemött Min förväntning var att jag skulle inom kort tid hitta arbete, tyvärr uppfylldes inte förväntningen Jag har sedan insett att det kanske vore bra att studera och det gör jag idag, studerar YH för att gymnasiet räckte inte till antar jag. Så jag lärde mig om hur man ska tänka när det gäller att söka arbete och hur man ska tala i intervju. Det jag lärde mig i YH fram tills nu är att det är bra att skapa kontakter med Linkedin, och att man ska ha rätt inställning.

Svar från HelloLilly

Hej Daniel! Vad roligt att höra att du har hittat en YH som verkar passa dig. Förhoppningsvis leder till jobb inom kort. Om det finns något mer vi kan hjälpa till med så vet du vart du hittar oss. Stort lycka till framöver! 💙🙏

Lotta E
Skrev om HelloLilly

Jag kom dit vilsen och studerar nu till HR och praktiserar som assistent till HR chef. Dy hjälpte mig börja tro på mig själv igen.

Svar från HelloLilly

Hej Lotta! Vad roligt att höra att du har hittat rätt! Det låter som en bra utbildning och spännande praktik. Stort lycka till framöver! 💙🙏

Muna D
Skrev om HelloLilly

Bemötande var bra och tydlig tycker jag. Om som person vill vara aktiv och passa på att fråga många frågor så är det också bra. Jag fick många information vilket jag visste från början så tycker jag att det gynnar många om det är utbildning eller arbete. Jag tycker att den tjänsten Hellolilly är bra och ge en chans

Hej Muna! Tack för ditt fina betyg och omdöme. Stort lycka till framöver🙏💙

Ana-Maria C
Skrev om HelloLilly

Det var en trevlig upplevelse att samarbeta med HelloLilly.

Svar från HelloLilly

Hej Ana-Maria! Kul att hör att du har haft en trevlig upplevelse hos oss och att samarbetet fungerade bra. Stort lycka till framöver! 💙

Mohamadreza H
Skrev om HelloLilly

De är trevliga och smarta och hjälper er som din vän till en strålande framtids karriär...! Tack Hello Lilly 🤗🌷🌸🕊🙏

Svar från HelloLilly

Hej Mohamadreza! Tack för dina fina ord och kul att du har hittat en strålande karriär! Ta hand om dig och lycka till! 💙

Kadambari B
Skrev om HelloLilly

Hej, Jag fick ordentlig vägledning bra hjälp av min handledare hanna och jag fick jobb. Jag rekommenderar definitivt hello lilly som rusta matcha.

Svar från HelloLilly

Hej Kadambari! Vad roligt att höra att du har fått jobb och att den vägledning du fick från Hanna var bra. Vi önskar dig stort lycka till framöver! 💙

Huda A
Skrev om HelloLilly

Jag har haft både Shams och Tala som handledare under min period i Malmö och har fått mycket hjälp från de, bra bemött och de är väldigt hjälpsamma. Jag har fått jobb genom de och jag trivs på jobbet. Jag rekommenderar hello lilly👍

Svar från HelloLilly

Tack för din positiva feedback! Vad roligt att höra att du tyckte om handledarna och att du dessutom trivs på jobbet! Stort grattis till ditt nya jobb, och vi önskar dig all lycka och framgång där! 👍😊

Laura Ö
Skrev om HelloLilly

Jag är otroligt nöjd med mitt val av HelloLilly som leverantör! Jag är djupt tacksam för den exceptionella handledning jag fått från Louise i Västerås. Hon har varit så hjälpsam och engagerad i mitt jobbsökande. Med hennes expertis och insikt i arbetsmarknaden har hon varit till stor hjälp i att matcha mig med olika arbetsgivare, samt anpassa mina ansökningshandlingar. Tack vare Louise har jag idag ett jobb! Tusen tack till både henne och hennes kollegor! Rekommenderar verkligen HelloLilly till alla som söker effektiv och professionell handledning för karriärutveckling!

Svar från HelloLilly

Vilket fint omdöme Laura! Vi är så glada att du har hittat ett jobb och ser fram emot att följa din resa framöver. Stort lycka till!! 💙💙💙

Amanda P
Skrev om HelloLilly

Jag blev bemött extremt bra av HelloLilly, speciellt av min handläggare. Hon lyssnade på det jag sa och hjälpte mig på ett bra sätt, bl.a med att fixa till mitt cv och personliga brev. Om jag blir arbetslös igen kommer jag gärna tillbaka till HelloLilly och rekommenderar dom starkt till andra.

Svar från HelloLilly

Tack för ditt fina omdöme Amanda! Vi är glada över att du är nöjd med din handledare hos oss och önskar dig stort lycka till på jobbet framöver!! :)

Rothini K
Skrev om HelloLilly

min handläggare Louise är ständigt snäll, engagerad i sitt arbete. hennes positiva attityder är anmärkningsvärt starka. , och hennes hjälpsamma hand har gjort för att nå mina mål. som case manager är hon en så mycket positiv person som uppmuntrar mig att titta på möjligheterna och uppnå dem. hon är mer än en case manager som jobbar i tid och kommer på lösningar snabbare än jag tror. Jag vill tacka henne så mycket för att hon hjälpte mig genom allt. hon är en jem för sitt företag som aldrig gör sina kunder besvikna och håller hennes ord som de är ❤️

Svar från HelloLilly

Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service och framförallt av den hjälp du har fått av Louise! Vi önskar dig stort lycka till framöver och vi vet att du kommer göra succé!

Prisca M
Skrev om HelloLilly

Snabbt och bekvämt. Fick jobb som jag trivs med.

Svar från HelloLilly

Åh va roligt att höra att du trivs på jobbet🥹 Tack snälla för ditt omdöme. Du är bäst Prisca🫶

Sara D

Underbara personal och bemötande

Svar från HelloLilly

Tack snälla för ditt vänliga omdöme, det betyder mycket för oss. Lycka till med allt! :)

Bahaa Y
Skrev om HelloLilly

Jag hade väldigt bra samtal och även bemötande som jag fick av min handledare Riyam Ahmed ,Hon hjälpte mig att anpassa mitt CV och personligt brev och även förbereder mig inför intervjuer. Tack Riyam och Hellolilly för allt :)

Wow! Tack själv för ditt fina omdöme. Lycka till med allt nu Baha💙💙💙

Ahmed Alwan K
Skrev om HelloLilly

Bra handläggare och tack för allt ni var jätte snälla

Svar från HelloLilly

Tack själv Ahmed och stort lycka till med jobbet framöver! 💙

Skrev om HelloLilly

Hej! De hade ett väldigt bra bemötande, vi hade väldigt bra telefonsamtal. Jag fick mycket hjälp av dem när jag behövde hjälp både i telefon och fysiskt. De var kanon service och jag såg alltid fram emot serimarum, då det var lärorikt och handledarna var erfarna i sitt jobb. Mina förväntningar mötts ännu bättre än vad jag hade tänkt mig, då det hjälpte mig och alltid var trevliga mot mig. Jag tyckte väldigt mycket om Malmö, och min handlare Shams i Malmö.

Svar från HelloLilly

Hej Hamayoun! Tack för det fina omdömet! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till på det nya jobbet! Om det finns något annat du behöver, tveka inte att höra av dig!

Skrev om HelloLilly

Hej! Jag vill bara ta en stund och tacka shams hos Hello Lily och hur hon var en fantastisk handledare som bryr sig om andra. Hon gav värdefulla råd och tips för att söka jobb. Hon hjälpte mig att anpassa mitt CV och personligt brev och även förbereder mig inför intervjuer och hur man presentera sig på bästa sätt. Jag är så jätte tacksam för allt hon har gjort för mig, den har gjort en stor skillnad i mitt liv och jag rekommenderar alla att höra av till shams hos hello Lily ifall man behöver hjälp med jobbansökning karriärrådgivning.

Svar från HelloLilly

Hej Hussein! Tack så mycket för dina värmande ord om vår fantastiska Shams! Vi uppskattar verkligen din feedback. Lycka till på jobbet, och tveka inte att höra av dig om du behöver mer stöd.

Skrev om HelloLilly

Jag vill tack shams från Malmö, jätte bra bemötande och fick hjälp konstant. Såg till att vi hade kontakt hela tiden och hjälpte till med minsta lilla, allt ifrån studier till jobb. Väldigt tacksam. Tack så mycket!

Svar från HelloLilly

Hej Muna! Vad roligt att höra att du är nöjd med den hjälp du har fått av oss och specifikt Shams! Vi önskar dig stort lycka till framöver!

Noor Alaa Hussein A

Jag vill tacka min grym handledare i Malmö Shams för att hon har hjälpt mig med studier och nu jag pluggar och är trivs på utbildning. Jag rekommenderar henne

Svar från HelloLilly

Så roligt att höra att du trivs med din handledare och pluggar nu! Önskar dig all framgång med fortsatta studier. Tack för att du valde oss som din leverantör och för att du delar din positiva erfarenhet!

Skrev om HelloLilly

Jag har haft både Tala och Shams i Malmö som handläggare och jag blev alltid positivt bemött och alltid känt en personlig kontakt med dom. De är väldigt ärliga, öppna och väldigt behjälpliga med allt.

Svar från HelloLilly

Tack snälla Sandra för ditt fina omdöme. Lycka till med allt💙

Tajudin Bati K
Skrev om HelloLilly

Tack Vanessa för att du fixade jobb till mig som receptionist. Jag är supernöjd! Du är bästa handledaren!

Svar från HelloLilly

Tack själv Tajudin! Roligt att du är nöjd med den hjälp du har fått av oss. Vi är helt övertygade om att du kommer att göra ett fantastiskt jobb som receptionist - stort lycka till! 🤩

Skrev om HelloLilly

Jag heter mohamad salehi och jag är jätte nöjd med hellolilly. Min leverantör heter Louise sjöquist och är perfekt och hjälpt mig att hitta ett yrke inom bara 3 veckor . Jag är tacksam för allt hon och HelloLilly gjort för mig. Ni är perfekt.

Svar från HelloLilly

Bra jobbat Seyed!! Vi är väldigt glada att du gav oss förtroendet och kul att du hittade ett jobb på tre veckor. Vi önskar dig stort lycka till framöver! 😊🌟

Suwandi D
Skrev om HelloLilly

I recieved great help from Malin and Sofia. They fixed my cv and they contacted different companies on my behalf. Now I got a new job only after 2 months, this really saved my life. I highly recommend HelloLilly as a leverantör i Rusta och matcha. Thank you!

Svar från HelloLilly

Thank you for the review Suwandi and we are very glad that you are satisfied with our service and that you found a job!! We wish you all the luck in the future! 😊🌟

Adil M
Skrev om HelloLilly

Jag har fått hjälp från hellolily att jobba det var mycket trevligt handledare tack för alla .

Svar från HelloLilly

Grattis till jobbet! Det värmer att höra att du tyckte om din handledare. Lycka till på din nya arbetsplats, Önskar dig allt det bästa! 😊🌟

Emmanuel Y
Skrev om HelloLilly

Low key,you can’t update your number,their website is just shit

Svar från HelloLilly

Hi Emmanuel, ' Thank you for the feedback! Feel free to call our customer service (0731 21 47 39) and we can find out what we can help with. We are open every weekday between 08:30-17:00 and it is closed for lunch between 12:00-13:00.

Abdinasir M
Skrev om HelloLilly

Hellolilly hjälpte mig att få ett jobb

Svar från HelloLilly

Va kul att höra att vi kunde hjälpa dig att få jobb! Grattis och lycka till på ditt nya jobb! 😊🌟

Aleksandra O
Skrev om HelloLilly

Trevligt samarbete med Hello Lilly, speciellt med mentorn Malin, som hjälpte mig att skriva mitt CV, personliga brev, och gav mig råd inför intervjun. Seminarium som Cathrine höll var också mycket användbara och jag lärde mig mer om att använda Linkedin, kassaregister och manga tipset, att studera i Sverige. Jag är tacksam för samarbetet eftersom jag efter tre månader kunde hitta ett jobb med råd från Hello Lilly.

Svar från HelloLilly

Det är otroligt glädjande att höra att vi kunde vara till så stor hjälp. Vi är tacksamma för att du valde oss som din leverantör och även för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Lycka till på ditt nya jobb! 😊🌟

Ali N
Skrev om HelloLilly

Jag fick en bra handledare, Malin världens bästa! Jag fick jobb efter bara 2 veckor, HelloLilly är verkligen bästa leverantören! Jobbar nu som säljare, älskar mitt jobb!! Tack för hjälpen!

Svar från HelloLilly

Wow, att få jobb efter bara 2 veckor är imponerande, och att du dessutom älskar ditt jobb är ju ännu bättre! Malin är verkligen grym! Tack för att du delade din positiva upplevelse med oss, och vi önskar dig fortsatt framgång i din karriär! 😊🌟

Gerard M
Skrev om HelloLilly

Att gå med på rusta och matcha med hello lily var ett utmärkt val och de såg alltid till att göra sitt bästa för att hjälpa mig hitta jobbet som jag sökte. Hello lily är samtidigt professionella och vänliga. Jag är väldigt glad över den upplevelsen med dem. Mvh, Gerard

Svar från HelloLilly

Hej Gerard! Det värmer att höra att din erfarenhet med HelloLilly har varit så positiv och att du har hittat det jobb du sökte. Det betyder mycket för oss att veta att vi har kunnat hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Vi är stolta över att ha kunnat stötta dig och önskar dig all lycka i din nya anställning och i framtiden. Det är tydligt att ditt hårda arbete har gett resultat och vi är glada att ha varit en del av din resa mot framgång! Ha en underbar dag och fortsätt att stråla! 💙😊

Elena Evgenjevna K

Har fått riktigt bra hjälp och stöd av min handledare Hanna på alla plan. Gett mig motivation att komma framåt i både livet och mitt jobbsökande.

Svar från HelloLilly

Hej Elena! Vad roligt att höra att Hannas hjälp och stöd gav dig motivation i både livet och jobbsökandet. Vi önskar dig stort lycka till framöver! 💙

Zahra N
Skrev om HelloLilly

Jag ska säger tack till min handledare, Hanna som gav mig jätte finna tips,.

Svar från HelloLilly

Hej Zahra! Vad roligt att du är nöjd med Hannas hjälp. Vi önskar dig stort lycka till framöver! 💙

Pouya B
Skrev om HelloLilly

Sofia hjälpte mig att söka vidare till flera jobb även när jag var omotiverad. Jag fick verkligen hjälp hos er, fick vara med på en massa aktiviteter. Efter några månader fick jag äntligen jobb. Tack Sofia!

Svar från HelloLilly

Hej Pouya! Tack för din recension och vad roligt att du fick bra hjälp av Sofia. Tack själv och stort lycka till på det nya jobbet!

Reza R
Skrev om HelloLilly

Det var trevligt miljö med duktiga handlingare. Det bästa var att de ringde mig och frågade om olika jobb rekommenderar i olika branscher. Jag rekommenderar den här leverantörer.

Svar från HelloLilly

Hej Reza! Vad roligt att höra att du har uppskattat tiden hos oss. Vi önskar dig stort lycka till framöver! 💙

Mimmi S
Skrev om HelloLilly

Jag visste inte om jag ville studera eller arbeta, hellolilly hjälpte mig lista ut va som var nästa steg för mig. Deras syv hjälpte mig på plats att skicka in ansökan och sånt som jag inte hade klarat själv. Alla handledare jag haft på Lilly har varit väldigt trevliga, hjälpande och förstående. Tack för hjälpen!

Svar från HelloLilly

Hej Mimmi! Tack för din recension. Härligt att höra att du fick bra hjälp av vår SYV och att du nu studerar. Vi önskar dig stort lycka till med studierna framöver - det kommer gå galant!

Jawed S
Skrev om HelloLilly

Jag såg Hellolilly Annonsen på Tiktok och jag tänkte testa kanske det hjälper mig att få ett jobb men jag torde inte att jag får jobb så snabb. Jag tackar från Andreas och Marcus för hjälpen.❤️ Mvh Jaweed

Svar från HelloLilly

Hej Jaweed! Vad roligt att höra att du fick jobb snabbt efter att du såg en av våra annonser på TikTok. Vi önskar dig all lycka till framöver och vi vet att du kommer göra succé på vilken arbetsplats du än kommer att befinna dig på! 💙

SENTHILKUMARARAJA B

I was currently doing a rusta matcha in hello lilly past 6 months, The supplier somewhat doing the work just for a name sake nothing more then that only doing a advertisement but they really not helping to find any good job here in sweden, I was ask my handler to help me to find a SFI class for study still though not even a single reply from her end, After i joined there was 2 handler changed already not even a single improvement i don't know why 4.6 rating in reco this hello lilly not even worth of 1 rating, there are...

Svar från HelloLilly

Dear Senthilkumararaja, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience with us over the past six months. We appreciate your honesty and will address your concerns in a considerate manner. We sincerely apologize for any inconvenience caused and any miscommunication that may have occurred during your association with us. We genuinely value our participants and their goals. We appreciate your feedback and will use it to enhance our services. If there is anything specific we can do to assist...

Mohamed J
Skrev om HelloLilly

Jag vill tacka min handledare Louise för all hjälp och även Amun för det stöd jag fått i att hitta arbete. Jag har fått heltidsjobb som montör i Västerås.

Svar från HelloLilly

Hej Mohamed! Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att höra att du har fått heltidsjobb som montör och att du är nöjd med Louise och Amuns hjälp. Vi önskar dig stort lycka till framöver! 💙

Angosom K
Skrev om HelloLilly

Jag fick jobb efter 3 månader. Det gick jag på 2 intervju. Jag har heltid (tids anställning) Tack för hjälpen Hanna!

Svar från HelloLilly

Hej Angsom! Vad roligt att du har hittat ett jobb och att du är nöjd med Hannas hjälp. Vi önskar dig stort lycka till framöver! 💙