Hemma Vasastan

Hemma Vasastan

Ring 08-652 60 88 www.hemmavasastan.se
4.5

Restaurang Hemma Vasastan vill alltid att våra gäster ska känna sig som hemma. Kom som du är, direkt från jobbet eller uppklädd till fest. Vi är väldigt måna om att våra gäster ska trivas och må bra, därför prioriterar vi hög service. Speciella behov eller anpassade rätter är inga som helst problem att ordna. Vår kompetenta...

249 omdömen om Hemma Vasastan

Johan S
Skrev om Hemma Vasastan

trevlig personal och lätt att få nya beställningar, fisken var jättegod

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Emma J
Skrev om Hemma Vasastan

Middag på alla hjärtans dag. Fullt i restaurangen. Mycket bra service. Varmrätten var jätte god och förrätt och efterrätt var okej.

Maria T
Skrev om Hemma Vasastan

Jättetrevlig personal, väldigt god och vällagad mat. Hit kommer jag gärna tillbaka😍

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Göran G
Skrev om Hemma Vasastan

Som vanligt gott, rikligt och bra, personlig service och prisvärt

Catarina G
Skrev om Hemma Vasastan

Inte helt nöjd pga ointressanta och lätt arroganta servitörer. Svårt att gå kontakt och info angående maten.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Leif F
Skrev om Hemma Vasastan

Anledningen till att jag inte har svarat är att jag ännu inte varit där. Middagen blev flyttad fram till nu på lördag 11/3.

Anita K
Skrev om Hemma Vasastan

Så galet bra!!! Service mat miljö... världsklass! Kan inte vänta tills jag är där igen!! Frida

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Charlotte G
Skrev om Hemma Vasastan

Visserligen har jag recenserat Hemma i Vasastan på nätet nyligen, men ok. Vi var alla mycket nöjda med våra besök. Generositet är nyckelordet. Personalen är ljuvlig, maten ljuvlig, miljön ljuvlig- Vi återkommer!

Ola B
Skrev om Hemma Vasastan

Positivt totalt sett. Mycket trevlig service och ganska bra mat. Men eftersom service och atmosfär var mycket bra så räckte det att maten var bra enbart.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Margit J
Skrev om Hemma Vasastan

Prisvärt, bra service, trevlig stämning ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kerstin Z
Skrev om Hemma Vasastan

Hemma Vasastan är , precis som det låter, hemma. Nu har jag som förortsbo valt att äta här med goda vänner, eftersom jag vet att maten är god och personalen trevlig, uppmärksam och professionell. Jag kan även rekommendera deras AW.

Thor H
Skrev om Hemma Vasastan

Fantastiskt ställe, god mat och dryck till rimligt pris. Jättetrevlig personal som ger ett fantastiskt bemötande och service. Rekommenderar restaurangen både för lunch och för kvällsmåltid.

Lena W
Skrev om Hemma Vasastan

Mycket bra bemötande och fantastiskt god mat. Sällskapet åt både kött och fisk o alla var mkt nöjda.

Ulrica S
Skrev om Hemma Vasastan

Riktigt bra service och vänligt bemötande. Gillar att det finns enkel AW-buffet. Bra mat och ok priser.

Susanne L
Skrev om Hemma Vasastan

Bara gott! Bra mat o service, trevlig atmosfär.

Anita S
Skrev om Hemma Vasastan

Toppenbra ställe! Väldigt många kvinnor där.

Anneli P
Skrev om Hemma Vasastan

God mat, bra personal o härlig atmosfär!

Anna N
Skrev om Hemma Vasastan

Restaurang med bra kvarterskrogkänsla, trevlig och proffsig personal, god mat och med attraktiv AW i slutet av veckan.

Birgitta L
Skrev om Hemma Vasastan

Trevlig personal God stämning God mat i förhållande till pris uppskattar antipastin till ett glas efter jobbet

Wladimir L
Skrev om Hemma Vasastan

Mycket bra service och bra mat. Alltid trevlig personal

Marie T
Skrev om Hemma Vasastan

Allt fungerade perfekt, från bordsbokning till en supergod middag. Kommer definitivt att återvända!

Therese S
Skrev om Hemma Vasastan

Väldigt trevlig och bekräftande personal. Bland det bästa vi mött och då går vi ut och äter på restaurang i princip varje veckoslut under året. Min man har också varit nöjd med maten, men jag har däremot inte alls varit nöjd. Senast beställde jag en medium oxfilé och fick den helt genomstekt och därmed smaklös. Detta har gjort att vi inte längre kommer att besöka denna trevliga och inbjudande krog. Tyvärr blir betyget lågt då en så hårt arbetande personal är värd en bättre recension.

Katarina E
Skrev om Hemma Vasastan

Besökte restaurang Hemma Vasastan i januari och fick en mycket positiv upplevelse. Vi åt fisk röding och torsk, båda rätterna var till vår fulla belåtenhet. Trevlig personal, kände oss väl omhändertagna, mycket bra service. Vi återkommer gärna.

Eva L
Skrev om Hemma Vasastan

Lokal trevlig personlig krog. God, prisvärd mat. Trevlig personal. Hit kan man gå ensam utan känna sig ensam.

Sonia S
Skrev om Hemma Vasastan

Trevlig hjälpsam personal god mat bra stämning jag rekommendera denna lilla pärla till alla Med vänlig hälsning, sonia

Gunilla P
Skrev om Hemma Vasastan

Mycket trevlig och serviceminded personal! O God mat!

Linda F
Skrev om Hemma Vasastan

Trevligt bemötande, god mat, bra priser.

Jaana A
Skrev om Hemma Vasastan

Alltid god mat och supertrevlig personal. Gillar också AW-bordet. Lite tråkigt att sällskap över 9 personer får bara två timmars sittning och måste välja maten i förtid.

Harald L
Skrev om Hemma Vasastan

Vi gillar stälet på mat miljö och service passar oss bra. Lagom prisnivå också...

Birgitta B
Skrev om Hemma Vasastan

Jag tycker att vi fick ett mycket trevligt bemötande av personalen. Vi hade inte beställt bord men stod i baren och startade med ett glas vin och lite annat smått och gott då det var torsdag och ni hade after work. Sedan fick vi bord. Vi åt och drack sedan gott. Priserna på mat och dryck var ok. Både i matsalen och i baren var personalen mycket trevliga. Vi hade en mycket trevlig kväll.

Jill A
Skrev om Hemma Vasastan

Jag har varit väldigt nöjd med både bemötande, mat och service när jag varit på Hemma. En mycket trevlig personal. Det känns verkligen som hemma.

Liselotte S
Skrev om Hemma Vasastan

Vi åt av alla tre förrätterna, vilka var mycket bra. Alla åt sedan olika huvudrätter, där var två små minus; torskryggen var lite torr och lammracksen skulle mått bra av lite mer rosmarinsky för smakens skull, det var aningen smakfattigt. Lax, röding entrecote och tornedous utan anmärkning! De som åt efterätt var också nöjda, det åts chokladfondant, sorbet, cheesecake och tryffel och allt smakade bra. Vi tycker dock att en restaurang på den här nivån bör kunna erbjuda ett alkoholfritt vin som en i sällskapet önskade.

Lisa K
Skrev om Hemma Vasastan

Bra service, god mat, goda drinkar och mysig atmosfär.

Olof L
Skrev om Hemma Vasastan

En hemtrevlig restaurang vid ett lugnt gatuhörn i Vasastan. Bra mat med gott utbud trots den enkla menyn. Trevlig och tillmötesgående personal som enkelt anpassar både vistelse och beställning på ett smidigt sätt. Allt detta till ett rimligt pris

Johan V

Vi är jättenöjda :) Kanonmat och bra service! Vi kommer tillbaka

Mats L
Skrev om Hemma Vasastan

Proffesionellt, serviceinriktat och trevligt. Mycket god mat

Lena L
Skrev om Hemma Vasastan

Väldigt trevlig restaurang, god mat och alltid trevlig personal.

Maud M
Skrev om Hemma Vasastan

Fantastiskt trevlig personal, härliga och rikliga tilltugg till AW-drycken och i övrigt mycket god mat. Själv är jag förtjust i torskryggen.

Alexander F
Skrev om Hemma Vasastan

Denna resturang är en av mina favoriter. Toppen mat och bra priser! Mysigt där inne samt riktigt bra service 👍🏼👍🏼

Monica K
Skrev om Hemma Vasastan

Jättetrevligt ställe, fantastisk personal och härlig stämning. Stort plus att även vår hund är välkommen. Maten är vi dock inte helt nöjda med. Ha gärna fler vegetariska alternativ på menyn.

Mona F
Skrev om Hemma Vasastan

Jag har besökt denna restaurang flera ggr och alltid blivit sååå väl bemött. God mat trevligt bemötande bra priser samt generöst after workarangemang !! Rekommenderar verkligen detta ställe !!🤗

Sanna L
Skrev om Hemma Vasastan

Super! Tills de tog bort lamm ytterfilen. Allt är super gott men den var bland det godaste jag någonsin smakat!

Karin K
Skrev om Hemma Vasastan

Mysig kvartersrestaurang . Vi var ett sällskap på på 7 personer som blev varmt välkomnade redan i dörren . Resturangen hade en lagom hög ljudnivå och en hemtrevlig feeling. Vällagad god mat och bra rekommendationer för tillhörande dryck . Vi åt olika rätter och alla var supernöjda. Underbart trevlig personal gör att vi garanterat kommer tillbaka .

Helena J
Skrev om Hemma Vasastan

Jag och maken har besökt restaurangen två gånger. Första gången var vi där med goda vänner. Vi blev så imponerade att nästa gång bjöd vi med son & fästmö för en god och trevlig kväll och vi blev inte besvikna. Maten är supergod och betjäningen trevlig och hjälpsam. Att priserna är överkomliga gör ju inte saken sämre! Vi kommer tillbaka!

André R
Skrev om Hemma Vasastan

Trevlig personal, snabb service, mysigt ställe och väldigt god mat!

Anna K
Skrev om Hemma Vasastan

Trevlig atmosfär! Trevlig personal! God mat! Trevlig after work!

Désirée M
Skrev om Hemma Vasastan

Mysig stämning och jättegod mat. Fint bemötande från personalen. En extra stjärna i kanten för de söta fyrbenta gästerna!

Susanne K
Skrev om Hemma Vasastan

God mat, trevligt bemötande, bra service, extrapoäng för att min hund är välkommen! Min absoluta favoritrestaurang!

Ulrika W
Skrev om Hemma Vasastan

Trevlig atmosfär och god mat. Prisvärt. Bra Aw.

Camilla A
Skrev om Hemma Vasastan

Hej, Det var en helt och hållet angenäm upplevelse att ha att göra med Hemma Vasastan och deras mat var supergod och servicen var också jättebra. Vi är helnöjda och kommer förmodligen att komma tillbaka. Med vänlig hälsning Camilla