Daniel Aslan

Daniel Aslan

Daniel Aslan är mäklare på Hjorth Fastighetsförmedling

Daniel Aslan har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Daniel Aslan har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Aslan har haft 32 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-04

53 omdömen om Daniel Aslan

Clara J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av Hjorth Fastighetsförmedling

Daniel gjorde ett superbra jobb med att sälja min lägenhet och allt som hör till. Det var första gången jag sålde en lägenhet och jag kände mig trygg med Daniel sen första stund! Jag är väldigt nöjd :)

Haris A

Daniel har gjort ett genomgående fantastiskt jobb

Fanny Margareta Primeus L

Daneil är oerhört professionell och förtroendeingivande. Detta lyste igenom under hela säljprocessen och han fick både oss och köpare att känna sig hörda, vilket resulterade i en smidig affär som alla var nöjda med.

Sebastian Tommy K

Daniel är kanon att ha å göra med i både köp- och säljläge. Vi har haft turen att uppleva båda. Kommer anlita honom igen, utan tvekan.

Tajib A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av Hjorth Fastighetsförmedling

Daniel har varit toppen och professionell.

Ümran C

Daniel Aslan är en lyhörd och transparent mäklare. Han var tillgänglig från början till slut och har under processen varit fantastisk. Trygg affär för oss som köpare och för säljarna, båda parterna var oerhört nöjda. Vi rekommenderar honom varmt för din bostadsaffär!

Louice L

Daniel är seriös och kunnig. Han är kommunikativ, väldigt tillgänglig och har överlag ett mycket gott bemötande. Jag kan varmt rekommendera Daniel Aslan till både köpare och säljare.

Navid A

Det är sällsynt att hitta en mäklare som kan lyssna ordentligt. Daniel är fantastisk, han är tålmodig och tar sig tiden att förklara varje steg ordentligt. Daniel är otrolig duktig på att förstå och ger raka svar. Är imponerad av hans proffessionalitet och jag rekommenderar honom starkt!

Kristi G
Enskede

I had a good communication with Daniel and he kept me updated of the status of the sale. I was satisfied with the how the apartment was presented on Hemnet and the broker's website.

Marat T

Daniel har varit mycket professionell under hela processen. Hans tal- och presentationsförmåga är toppen! Hans expertis och djupa förståelse för marknaden har hjälpt oss att överträffa prismålet i dessa svåra marknadsförhållanden. Rekommenderas verkligen!