Holland Hair Vasastan

Boka tid Ring 08-555 535 00 Dela

27 omdömen om Holland Hair Vasastan

Aimee L
Skrev om Holland Hair Vasastan

Aleksandra listened to me and gave helpful suggestions; excellent experience.

Helena T
Skrev om Holland Hair Vasastan

Jag blev bemött med lyhördhet, av Elisabeth som förstod vad jag ville. Resultatet var mycket bra. Supernöjd med både bemötande och frisyr!

Pernilla W
Skrev om Holland Hair Vasastan

Så mysig salong med bästa tjejerna. Klipper mig hos Elisabeth som alltid är så välkomnande och omhändertagande. De har också ett fint samarbete sinsemellan, där man hjälper varandra och tar ansvar för alla kunder (inte bara sina egna).

Helena B
Skrev om Holland Hair Vasastan

Bra bemötande, trevlig personal. Klippning och folieslingor över hela håret med ett mycket bra resultat.

Lena G
Skrev om Holland Hair Vasastan

Trevligt bemötande. Fick hjälp med att börja återställa en dåligt utförd klippning hos annan frisör. Kommer att gå tillbaka. Förutom klippning gjorde jag slingor.

Karin B
Skrev om Holland Hair Vasastan

Vänligt bemötande, proffsigt, hög kompetens, delar med sig av bra tips. Alltid supernöjd när jag varit där! Rekommenderas varmt!

Helena H
Skrev om Holland Hair Vasastan

Lugn och fin rent miljö. Bra bemötande. Blir alltid nöjd med resultatet av behandling/klippning. Återkommer gärna. Jag brukar klippa mig hos Alexandra.

Ebba V
Skrev om Holland Hair Vasastan

Superbra och proffsiga frisörer! Bara positivt!

GÖRAN S
Skrev om Holland Hair Vasastan

Supernöjd! (Måste skriva 30 tecken enligt reco så fyller väl på lite)

Ingela N

Alltid positiv upplevelse. Duktiga supertrevliga frisörer. Bra preparat

Erika F
Skrev om Holland Hair Vasastan

Var stressad när jag kom. Men alla på salongen tog hand om mig, jag var en stressfri géléklump när jag gick därifrån. Uppskattade samtalet jag hade med tjejen som klippte mig. Tidigare köpt schampo+balsam (nõberu ) som verkligen hjälpt min torrare/mjäll/känsliga hårbotten.

Anders H
Skrev om Holland Hair Vasastan

Trevligt bemötande Duktiga frisörer med känsla för lämpliga fridyrer

Kerstin L

Trevligt, kunnig personal. Alltid fräscht! Alltid nöjd!😀

Berit Agneta K
Skrev om Holland Hair Vasastan

Alltid trevligt bemött. Alexandra har tagit fram en bra färg som täcker mitt gråa hår. Ser ut som slingor trots att de är endast endast en färg. Får alltid tips om produkter till mina fina hårstrån.

Hillevi M
Skrev om Holland Hair Vasastan

Det är alltid trevligt att komma till Aleksandra och jag känner att jag är i goda händer.

Susanne S
Skrev om Holland Hair Vasastan

Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Lite dyrt.

Dolores B

ALEXANDRA ÄR TOPPEN !!!!!! THATS IT

Margareta M
Skrev om Holland Hair Vasastan

Min upplevelse är positiv. Bra bemötande och jag är mycket nöjd med Alexandras klippskicklighet. Tjänsten är damklippning av medellångt hår.. Sammanfattningen är således att jag är mycket nöjd!

Anna Ö
Skrev om Holland Hair Vasastan

Superduktig och observant samt effektiv. Jättenöjd.Mycket trevlig frisör

Lena Å
Skrev om Holland Hair Vasastan

Har alltid blivit väl bemött och tycker Holland Hair Vasastan är trevligare än Holland Hair på söder där jag gick tidigare. Det känns mer hemtrevligt och lugnare i Vasastan

Annelie S
Skrev om Holland Hair Vasastan

Har gått hos samma frisör i flera år av den enkla anledningen att jag är så otroligt nöjd; personligt och trevligt bemötande och otroligt proffsiga frisörer.

Zina S
Skrev om Holland Hair Vasastan

Toppen service och alltid nöjd med den utförda behandlingen. 🙂

Pia H
Skrev om Holland Hair Vasastan

Vänligt och trevligt bemötande Jag gjorde en färgbehandling och en kur för håret - är väldigt nöjd med resultatet Är kund i Vasastan sen flera år och är alltid nöjd med resultatet efter jag varit i salongen de är proffs och experter på hår - helt enkelt!

Anna-Lena B
Skrev om Holland Hair Vasastan

Personlig service av frisörska som känner mitt hår och min stil och anpassar klippning efter det. Tipsar också om nytt sätt att styla håret. Ser alltid fram emot att komma hit, få en kopp cappuccino med choklad, len härlig hårtvätt och klippas och stylas av ett proffs!

Maria Å
Skrev om Holland Hair Vasastan

Duktiga och inlyssnande frisörer.

Tina W
Skrev om Holland Hair Vasastan

Alltid trevligt såväl bokning som besök salong . Super proffsigt !

Marianne G
Skrev om Holland Hair Vasastan

Trevlig personal och bra mottagande