Holperen Städservice

Holperen Städservice

Ring 073-924 17 43 www.holperen.com
4.3

Holperen städservice är ett företag med många års erfarenhet inom branschen och med mycket höga kvalitetsnormer. En del av vår framgång är baserad på den erfarenhet som vi uppnått under alla dessa år. Kvalitet, effektivitet, trygghet och noggranhet är grundtanken inom vår företagsfilosofi. Vi på Holperen Städservice strävar...

50 omdömen om Holperen Städservice

gani s
Skrev om Holperen Städservice

Utomordentlig bra bemötande och de utförda jobbet på ett proffsigt sätt. Kan rekommendera alla att anlita de med ett gott samvete. Admin Embassy of Malaysia

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1236 omdömen 4.7 av 1236 omdömen

Rita S
Skrev om Holperen Städservice

Väldigt duktiga och lyhörda. Jag blir aldrig besviken.

Gustaf T
Skrev om Holperen Städservice

Extremt duktiga och ordentliga! Vi är väldigt nöjda!!!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Kajsa H
Skrev om Holperen Städservice

Väldigt trevlig och kompetent personal. Har funkat väldigt bra!

Britt-liss W
Skrev om Holperen Städservice

Håller vad dom lovar kan rekommendera dem

Svar från Holperen Städservice

Hej Britt-Liss, Tack för rekommendationen, vi uppskattar dig som kund och vi står alltid till tjänst! Mvh Holperen Städservice

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2187 omdömen 4.7 av 2187 omdömen

Christina A
Skrev om Holperen Städservice

Är jätte nöjd med Holperen Städserv. Ett gott arbete, rent och snyggt. Bästa rekommendationer från mej.

Svar från Holperen Städservice

Hej Christina, Tack för dina fina ord det är just detta vi strävar efter, nöjda kunder! Du vet att vi står till tjänst! Mvh Rosa Holperen Städservice

Sonia D
Skrev om Holperen Städservice

Utmärkt städservicr. Pålitlig och noggrann.

Svar från Holperen Städservice

Hej Sonia, Tack för att du tar dig tid att bedöma vårt arbete. Vi vet att du har varit nöjd i många år och vi uppskattar verkligen dig som har varit en trogen kund. Vi ser fram emot flera år av samarbete. Mvh Rosa Holperen Städservice

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Michael N
Skrev om Holperen Städservice

Hade flyttstädning och lägenheten va riktigt smutsig men såg nästan ut som ny efter . Mycket nöjd!!

Svar från Holperen Städservice

Hej Michael, Vad roligt att du framför dina synpunkter offentligt, vi vet hur nöjda ni blev och för oss är varje nöjd kund ett uppnåt mål. Vi hoppas kunna hjälpa er i framtiden! Mvh Rosa Holperen Städservice

Martin E
Skrev om Holperen Städservice

Snabbt och effektivt. Inga problem med kommunikation eller sådant. Jag ringde, dom kom, dom leverera. Perfekt.

Svar från Holperen Städservice

Hej Martin, Tack för ditt omdöme, härligt att se att du blev nöjd med våra tjänster. Tack för att du uppskattar vår arbete. Mvh Rosa Holperen Städservice

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Bengt L
Skrev om Holperen Städservice

Städning hemma. Utförs av en helt underbar tjej som gör ett kanonjobb! Holperen fungerar bra och jag får snabbt svar om det är några frågor. Rekommenderas starkt.

Svar från Holperen Städservice

Hej Bengt, Tack för att du tar dig tid att dela med dig av din erfarenhet hos oss, vi uppskattar det verkligen! Utöver hög kvalité försöker vi ha en hög kundservice där kommunikation är väldigt viktig för oss. Mvh Rosa Holperen Städservice

Hans B

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1132 omdömen 4.7 av 1132 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Madeleine G
Skrev om Holperen Städservice

Mycket bra, pålitliga och noggranna!

Hej Madeleine, Tack för fina omdömet! Mvh Rosa Holperen Städservice

Franco T
Skrev om Holperen Städservice

Passar inte tider och uteblir helt från vissa städdagar. Nya personer som kommer och städar utan att tala om det i förväg. Visa gånger är städningen väl utförd andra är ite ens golven svabbade

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Gianina Gisell P
Skrev om Holperen Städservice

Professionellt bemötande, utmärkt jobb, flexibla och med väldigt många detaljer. Tack för hjälpen, känns otroligt skönt att komma till ett lyxigt rent hus varje vecka!

Marie B
Skrev om Holperen Städservice

Jag fick väldigt snabb service då jag ringde kvällen innan och de kom redan morgonen efter och städade. Städningen uppfyllde mina förväntningar.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Guadalupe B
Skrev om Holperen Städservice

Noggrann städning och punktlig.

Gunilla
Skrev om Holperen Städservice

Punktliga och seriösa, kunniga och noggranna, lyhörda och trevliga. Tack för väl utfört jobb!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 230 omdömen 3.7 av 230 omdömen

Roger
Skrev om Holperen Städservice

Ganska väl utförd flyttstädning även om golvbrunn och diskho glömdes bort och soppåsen inte bars ut. Trevlig personal. Vad som totalt förstör intrycket är att Holperen missbrukar det privata telefonnummer jag gav dem i förtroende, ett nummer som jag inte vågade lämna till reco.se. Holopren SPAMMAR mig via SMS efter avslutat arbete. De har lämnat ut mitt nummer till någon spamrobot som plågar mej med mess. Det är oförlåtligt! Mitt telefonnummer är heligt och jag har noga aktat det, aldrig registrerat det på någon sajt eller spridit det vind för våg. Skäms! Holperen.

Arvid F
Skrev om Holperen Städservice

Bra kontakt. Snabb och effektiv fönsterputs.

Anders C
Skrev om Holperen Städservice

Rent och snyggt. Bättre städat där vi flyttade från än vad det var dit vi flyttade till men där hade någon annan städat. Enda missen var att golvbrunnarna inte fyllts med vatten efter rengöring.

Gunilla A
Skrev om Holperen Städservice

Trevlig personal. Utmärkt fönsterputs. Kommer anlita dem igen.

Maria B
Skrev om Holperen Städservice

Var mycket nöjd. Anlitade dom vid flyttstädning. Noggrann städning.. Snabbt klara. Inget att anmärka på.//mb

Britt-Marie S
Skrev om Holperen Städservice

Vi har anlitat Holperen Städservice för att ta hand om vår veckostädning och jag måste bara tacka för en utmärkt utförd städning, vi är MYCKET nöjda! Kaklet ovanför pastakokaren och diskbänkarna var skinande blanka och rena. Jag vet hur mycket jobb det är att få rent där. :/ Direkt man kom in i lokalen kände man "lyftet"! Vi känner stor trygghet inför fortsatt samarbete. Återigen TUSEN tack!!

Sofie 1
Skrev om Holperen Städservice

Vår lägenhet blev ren och städarna kom i tid och avslutade i tid. Helt ok, men kanske lite bristfällig torkning av vissa ekhyllor. Annars bra!

Oskar B
Skrev om Holperen Städservice

Använde Holperen för flyttstädning och var mycket nöjd. Rent och snyggt i alla vrår och skåp :-)

Siri M
Skrev om Holperen Städservice

Mycket bra och trevliga att ha att göra med. Levererar efter högsta kvalitet till ett lågt pris. Rekommenderas varmt!

Frida S
Skrev om Holperen Städservice

Bra och trevligt bemötande vid bokning samt kontakt efter utfört jobb. Även trevliga och duktiga städare på plats. De hade dock slarvat bakom badkaret, men annars bra utfört jobb! Dessutom väldigt prisvärt!

Teo A
Skrev om Holperen Städservice

Lättsamma att ha att göra med, lyhörda för mina önskemål och prisvärda.

Mattias G
Skrev om Holperen Städservice

De klarade att boka in vår flyttstädning trots kort varsel. Innan städning besiktigades vårt hus av en kvinnlig städledare som var trevlig och samtidigt kunnig och tydlig med vad som ingick. Städningen utfördes på utsatt tid och exakt enligt kontraktet, varken mer eller mindre.

Susanne H
Skrev om Holperen Städservice

Med kort varsel fick jag hjälp med fönsterputs. Proffessionellt utfört arbete till utlovat pris. Anlitar företaget gärna ige n

Karin J
Skrev om Holperen Städservice

Fick hjälp med storstädning efter köksrenovering. Noggranna och duktiga städare. Kan absolut rekommendera Holperen städservice.

Cecilia O
Skrev om Holperen Städservice

Vi anlitade Holperen för en engångsstädning och var mycket nöjda med resultatet.

Sofia O
Skrev om Holperen Städservice

Mycket bra jobb från Holperen städservice! Rent och snyggt utan trassel!

Nina R
Skrev om Holperen Städservice

Bra service och trevlig duktig personal!

Åsa B
Skrev om Holperen Städservice

Vi är så oerhört nöjda med Holperen. I många år har de utfört både veckostädning & fönsterputs åt oss - alltid med perfekt resultat. Dessutom tänker de på det lilla extra som många gånger är över förväntan. Toppenbra!!

Angelica L
Skrev om Holperen Städservice

Jag har använt Holperen i flera år mest för fönsterputs men även storstädning och jag tycker dom gör väldigt noga och snyggt jobb. Dessutom är dom rara människor.

Karl E
Skrev om Holperen Städservice

Proffsigt och bra bemötande Kommer att anlitas igen

Veronica L
Skrev om Holperen Städservice

De var alldeles toppen! Hjälpsamma och till mötesgående

Karin M
Skrev om Holperen Städservice

Vi blir alltid glatt bemötta Holperen lever alltid upp till det jag förväntar mig, tex kommer alltid på utsatt tid. Servicenivån är alltid hör Det är värt att få städat och kan lägga tid på annat Vi är mycket nöjda med de tjänster Holperen erbjuder

Göran S
Skrev om Holperen Städservice

Det fungerade bra, och vi har inget att anmärka på.

Johan T
Skrev om Holperen Städservice

Bemötandet har varit mycket bra, det känns att de verkligen vill förstå hur vi vill ha det städat hos oss. Det tog fyra omgångar innan leveransen motsvarade våra högt ställda förväntningar men därefter har vi verkligen fått valuta för pengarna. Min upplevelse är att de uppskattade att jag i början var mycket petig och kommenterade varenda liten grej som jag ville få tillrättat till gången efter.

Elisabeth L
Skrev om Holperen Städservice

Holperen har alltid utfört städuppdragen till full belåtenhet, och ibland levererat det lilla extra. Inget har någonsin gått sönder eller försvunnit. 100% pålitliga i alla avseenden!

Pär B
Skrev om Holperen Städservice

Mycket proffsigt med gott städresultat. Alltid trevligt bemötande vilket är viktigt för mig.

Ditte H
Skrev om Holperen Städservice

Vi har anlitat Holperen vid fönsterputs och är mycket nöjda med utfört arbete.

Kia S
Skrev om Holperen Städservice

Service nivå mkt god. Trevliga snabba att svara. Bra generellt intryck.

Hanna T
Skrev om Holperen Städservice

Prisvärd flyttstädning. Bra service och bemötande.

Kristina A
Skrev om Holperen Städservice

Holperen hjälpte oss at putsa våra fönster inför en husvisning. 3-glasfönster med äkta spröjs. De var punktliga, mycket noggranna och hade ett trevligt bemötande. Och framförallt var vi mycket nöjda med resultatet.

Chantal I
Skrev om Holperen Städservice

Bra bemötande och tillförlitlig service.

Björn W
Skrev om Holperen Städservice

Holperen tog hand om en storstädning hos oss i dagarna, väldigt trevligt och proffsigt bemötande från första kontakt till avslutat uppdrag. Kändes väldigt skönt att komma hem till en "ny" lägenhet:) Inte billigast, men definitivt värt varenda krona.

Jakob D gillar detta
Mark B
Skrev om Holperen Städservice

Ett suveränt bemötande och en noggranhet som är outstanding!!! Jag kan varmt rekommendera detta städföretag. M. Bartholdsson fastigheter