Home Sweet Home Styling

Ring 070-422 29 63 homesweethomestyling.se

12 omdömen om Home Sweet Home Styling

Anna Christina Madeleine K
Skrev om Home Sweet Home Styling

Stylade till fotografering inför försäljning och det gav verkligen resultat, bilderna blev jättefina och vi är supernöjda!

Svar från Home Sweet Home Styling

Tack 🙏 Stort Lycka till med nya boendet nu!

Göran E
Skrev om Home Sweet Home Styling

Vi tog emot Jessica och lämnade sen hemmet och när vi kom tillbaka och såg den fina stylingen och de fina fotografierna var vi verkligen överraskade. Så snygg styling toppenfina fotografier. Vi är jättenöjda!

Svar från Home Sweet Home Styling

Tack kära ni! Njut av den sista tiden i ert fina hem innan nästa kapitel börjar🌸

Lena Sofia Karolina N
Skrev om Home Sweet Home Styling

Jessica stylade vår lägenhet mycket smakfullt. Vi fick beröm från flera olika håll för hur snygg stylingen var. Jessica ryckte ut snabbt både inför styling och när det var dags att plocka bort grejerna. Jag kan verkligen rekommendera detta företag!

Svar från Home Sweet Home Styling

Tack Karolina för de fina orden, så glad att ni är nöjda med stylingen🌸🙏

Ida Caroline A
Skrev om Home Sweet Home Styling

Jessica lyssnar verkligen in vilka behov man har och vad ens hem behöver! Hon har hjälpt oss med inredning både när vi flyttat in i vårt hus men även stajlat inför försäljning. Hon är väldigt duktig och professionell och har ett öga för att göra ens hem till det extra! Rekommenderar verkligen att ta hjälp av henne!

Svar från Home Sweet Home Styling

Tack för dom fina orden Ida❤️ Så kul att få hjälpa er!

Clara S
Skrev om Home Sweet Home Styling

Var helt okej styling, men fruktansvärd dialog. Skickar hela fakturan till mig när vi bestämt att det skulle skickas 50/50. Upplevde henne som extremt konfrontativ och tyvärr otrevlig. Inte värt pengarna om man säljer mitt i en jobbig separation.

Jesper B
Skrev om Home Sweet Home Styling

Så proffsig, glad o trevlig! Hade aldrig lyckats fått till det så fint själv, Är övertygad om att det gjorde att slutpriset blev högre än väntat, Har även använt Jessica efter för att bara få en röd tråd i vårat nya hem även om det inte ska säljas. TACK 🙏🏼

Mandana P
Skrev om Home Sweet Home Styling

Jätte fint inredning,fint dekoration som passade perfekt på lägenheten,inte mycket material,jätte bra kompromiss mellan pris o kvalitet. Damen var ansvarsfull och lyssnade vad kunden önskade ,jätte snäll och riktigt professionell

Tack för dom fina Orden Mandana🙏

Hasan A
Skrev om Home Sweet Home Styling

Fick min lägenhet inför en försäljning utförd av Jessica på Home Styling. Jessica är en fantastiskt person och mycket bra i alla avseenden. Bra bemötande, bra genomfört arbete och snabba i återkoppling.

Peter N
Skrev om Home Sweet Home Styling

Hej! Jag är väldigt nöjd med Jessicas arbete, proffsigt & trevlig! Kan varmt rekommenderas! Peter

Sandra G
Skrev om Home Sweet Home Styling

Så snyggt stylat in för fotografering av mitt radhus! Tror verkligen det höjde slutpriset av försäljningen! Kan verkligen rekommendera!

Mikael K
Skrev om Home Sweet Home Styling

Superdupernöjd! Jättetrevligt bemötande, superbra styling som verkligen lyfte fram bostadens styrkor men utan att göra om det helt. Är helt säker på att detta hjälpte försäljningspriset en hel del!

Tobias J
Skrev om Home Sweet Home Styling

Proffsig, trevlig och gjorde ett fantastiskt arbete. Vi blev jättenöjda, rekommenderar!