Homestyle Malin Göteborg AB

1.0

7 omdömen om Homestyle Malin Göteborg AB

SARAH J
Skrev om Homestyle Malin Göteborg AB

Varning!!! Oärlig gällande fakturor! Fakturan kom ett år efter genomfört arbete och den var regält saltad!!! Ägaren kunde inte specificera kostnaderna. De önskade även att jag skulle använda rotavdrag för året efter för att ägaren skulle få pengar...De hade glömt att ansöka när de utförde arbetet. De ville alltså att jag skulle ljuga för en annan myndighet för deras skull. Ägaren försökte även sälja in ett annat företag som är ett pyramidspel och säger att pengarna går till fattiga barn i Afrika....Skickar en stor varning för båda företagen!!!

MARIANNE L
Skrev om Homestyle Malin Göteborg AB

Godtyckligt tillägg på uppgjort pris. Avråder starkt från att anlita denna firma.

ROBIN C
Skrev om Homestyle Malin Göteborg AB

VARNING! Anlita inte detta företag dom har inte koll på sin fakturering. Dåligt bemötande.

EMMA MARGARETA J
Skrev om Homestyle Malin Göteborg AB

Anlitade firman 2017 för styling vid försäljning av lägenhet. Jobbet blev dåligt utfört och inte i enlighet med det som bestämts. Smutsig dekoration och lampor samt trasiga möbler användes inklusive halvdöda återvunna blommor. Jag närvarade dagen då deras inredning skulle hämtas och såg att personalen packat ner en del av våra privata grejer. En ljusstake gjordes sönder och hade gömts i en garderob. Vid kontakt med ägaren möttes vi av en väldigt otrevlig och oprofessionell attityd, där skuld kastades tillbaka på oss. ...

Helena F
Skrev om Homestyle Malin Göteborg AB

Riktigt dåligt bemötande, tog med fel saker efter avslutat uppdrag och vi fick jaga för att få igen våra saker. Avråder starkt från att att ha med dem att göra.

Charlotte
Skrev om Homestyle Malin Göteborg AB

Otrevligt och proffsigt bemötande. Styling utfördes av slentrian och inte alls det engagemang som man kan förvänta sig. Rekommenderas inte.

Amanda W
Skrev om Homestyle Malin Göteborg AB

Worst company I have dealt with. I had them clean in May, the place was hardly cleaned when they said they spent 8 hours so I contacted them with photos to show the poor quality. 7 months later they send me an invoice for the work and refuse to compromise, resolve the issue or accept that they did not do the work they should have done. The owner was incredibly rude, ignorant and unprofessional. DO NOT USE THIS COMPANY.