Hot Help

Hot Help

hothelp.se
  • BadgeSixYears

Både i företaget och hemma är det viktigt att få hjälp snabbt när problem uppstår. Ett telefonsamtal eller mejl till Hot Help räcker för att vi skall komma, och på plats hitta en lösning. Kan problemet avhjälpas direkt, så fixar vi det. Behövs en långsiktig lösning så ger vi förslag på t ex inköp av ny utrustning eller programvara....

589 omdömen om Hot Help

Sedan starten hos Reco 2019

Daniela rita paola C

Kan inte tacka Hot Help tillräckligt för all den hjälp jag har fått. Ilya har löst så många problem med emailkonton och program att man tappar hakan. Också fantastiskt prisvärt. Fem stjärnor till detta fantastiska företag.

Ilya Z gillar detta
Svar från Hot Help

Hej Daniela! Vi tackar och bockar för dina fina ord och för att du ger Hot Help fem poäng. Det är alltid trevligt att få hjälpa dig med problemlösning, och vi gör det gärna igen om tekniken krånglar.

Lennart S
Skrev om Hot Help

Toppen service och mycket snabba

Svar från Hot Help

Hej Lennart! Tack för ditt fina omdöme om Hot Help. När tekniken krånglar vill våra kunder oftast ha en snabb lösning. Så, vi anstränger oss för att kunna hjälpa dem snabbt. Kul att det funkade för dig.

Nina P
Skrev om Hot Help

Fantastiskt snabb hjälp!! Så nöjd!

Svar från Hot Help

Hej Nina! Kul att vi kunde hjälpa dig snabbt. Vi heter ju Hot Help och det förpliktigar. Tack för fem poäng och ett positivt ömdöme.

Inga S
Skrev om Hot Help

Killen som hjälpte mig var duktig och mycket trevlig. Jättenöjd!

Svar från Hot Help

Hej Inga! Tack för att du tog dig tid att tycka till om Hot Help här på Reco. Vi uppskattar dina fina ord om oss och önskar dig välkommen åter om du behöver hjälp framöver.

Mona S
Skrev om Hot Help

Snabb återkoppling och snabb hjälp av trevlig person.

Svar från Hot Help

Hej Mona! Tack för att du ger oss på Hot Help fem poäng och ett positivt omdöme. Du är välkommen åter om tekniken krånglar igen.

Ralf S
Skrev om Hot Help

Väldigt duktigt och trevlig person Anton Om jag behöver kommer jag att anlita Hot Help igen

Svar från Hot Help

Hej Ralf! Det var ju bra att Anton kunde lösa ditt problem. Vi tackar för ditt positiva omdöme och önskar dig hjärtligt välkommen åter som kund.

Inge-Marie J

Han kom en kvart för sent, var här i en halvtimme. Var egentligen inga svåra problem han löste. betalade räkningen igår, han vafr här i 30 minituter , skulle få25% rabatt vid första besöket, Men det fick jag inte, Kommer nog inte anlita er igen,

Svar från Hot Help

Hej Inge-Marie! Vi beklagar att du inte fick rabatten som du var berättigad till. Vi har nu haft en genomgång med våra nyanställda, så vi inte skall missa den rutinen framöver. Hade du ringt oss innan du betalt fakturan kunde vi fixat det direkt, nu kan vi göra det i efterhand. Det var ju bra att problemet gick snabbt att lösa, även om teknikern var sen på plats.

Lars S
Skrev om Hot Help

Fick proffsig och trevligt bemötande som hjälpte mig vidare med uppgradering av operativsystemet. Lars sahl Nacka

Svar från Hot Help

Hej Lars! Stort tack för ditt positiva omdöme och fem poäng. Det var trevligt att få hjälpa dig med uppgraderingen, och vi önskar dig välkommen åter vid framtida behov av teknikassistans.

Masoumeh O
Skrev om Hot Help

Kommunikationen med Hothelp gick snabb och snygg på olika sätt som telefon, chatt, mail och även online kontakt. Det kan inte bli bättre när dem hittar problemet med tålamod och deras expertis, mycet kunniga och problemlösare. Ett bred kunskap och erfarenhet om allt digitalt redskap du kan tänka dig, Dem hjälpte mig med datorer samt rådgivning om min telefon och andra saker när jag frågade dem. Härlig hjälp, jag är väldig nöjd med dem. Tack för ett bra jobb.

Svar från Hot Help

Hej Masoumeh! Kul att läsa att du är en av våra nöjda kunder. Vi uppskattar dina fina ord om Hot Help. Krånglar tekniken igen är du välkommen åter.

Maria J
Skrev om Hot Help

Hjälp med att låsa upp en laptop. Snabbt avklarat av kunnig och trevlig tekniker och bekvämt att teknikern utför hjälpen i hemmet.

Svar från Hot Help

Hej Maria! Stort tack för att du gav Hot Help en fin recension här på Reco.se. Vi tackar för fem poäng och önskar dig välkommen åter med nya uppdrag när tekniken krånglar.

Gun-Britt H
Skrev om Hot Help

När min dator hade låst sig kom en tekniker hem och hjälpte till. Jätteskönt att inte behöva åka nånstans. Trevlig kille, Ilya. När han hade fixat datorn tog han sig tid att förklara vilka förändringar som skett; dokument mm. Mina förväntningar var naturligtvis att detta skulle Hot Help kunna fixa! Skönt att det finns nån hjälp för pensionärer som kanske inte är de mest tekniska när det gäller. Hälsningar Gun Holmström

Svar från Hot Help

Hej Gun! Vi tackar och bockar för ditt positiva omdöme här på Reco.se. Det var trevligt att få hjälpa dig med datorn och vi återkommer gärna om du får problem igen.

Mozhgan A
Skrev om Hot Help

Trevlig bemötande Snabb och profetionell hjälp Jätte nöjd kunstort tack :)

Svar från Hot Help

Hej Mozhagan! Det var skoj att se att du är ännu en av våra nöjda kunder. Det var trevligt att hjälpa dig också, och dyker det upp nya teknikproblem är du välkommen att höra av dig.

Dag J
Skrev om Hot Help

Mycket trevligt och proffsigt Innan tekniken gick hann vi med en genomgång av vad som gjorts och lite tips på vad jag kan tänka på

Svar från Hot Help

Hej Dag! Vad kul att du ger Hot Help fem poäng. Det var trevligt att få hjälpa dig med routern och nätverket. Nu hoppas vi du det skall vara stabilt och tillförlitligt. Välkommen åter om du får andra IT-problem.

David L

Sabbt och professionellt Väldigt nöjd med resultatet Hälsningar David

Svar från Hot Help

Hej David! Tack för dina positiva formuleringar kring oss på Hot Help. Det gläder oss att se att du är en nöjd kund. Välkommen åter vid behov.

Telemission A

Mycket bra bemötande. Snabbt och mycket bra utfört arbete

Svar från Hot Help

Hej! Tack för att ni på Telemission uppskattade Hot Helps service. Vi tackar för ert positiva omdöme och att ni ger oss fem poäng. Ni är alltid välkomna att anlita oss igen.

Beatrice J

Mycket imponerad.Snabb service Kunig personal

Svar från Hot Help

Hej Beatrice! Det var trevligt att ta del av ditt positiva omdöme om Hot Help och vår tekniker. Vi tar tacksamt emot dina fem poäng. Du är förstås välkommen åter om du får teknikproblem igen.

Kenny A
Skrev om Hot Help

Snabbt gensvar på förfrågan. Den som genomförde uppdrsget var mycket kunnig och flexibel. Arbetet rörde LAN i hemmet.

Svar från Hot Help

Hej Kenny! Tack för ditt positiva omdöme om Hot Help här på Reco. Det var trevligt att läsa att du uppskattade våra tjänster. Du är välkommen åter om du behöver mer teknikhjälp.

Gunvor S
Skrev om Hot Help

Jag blev bra bemött och jag fick den hjälp jag behövde o lite till. sammanfattning: Positivt bemötande o hjälp med bl a att ta bort oönskade, aggresiva annonser från McAffee o Norton o andra som jag tidigare själv klarat men nu en lite annan väg. Tips om att kolla batteriets prestanda.

Svar från Hot Help

Hej Gunvor! Kul att läsa ditt omdöme på Reco, som är så positivt. Tack för att du ger oss fem poäng. Du är välkommen åter om nya problem med tekniken uppstår.

Bo T
Skrev om Hot Help

Dom gör skäl för namnet snabbare kan man inte få hjälp.

Svar från Hot Help

Hej Bo! När tekniken krånglar vet vi att kunderna vill ha hjälp snabbt. Kul att vi kunde bistå dig inom rimlig tid. Tack för ditt positiva omdöme.

Gudrun J
Skrev om Hot Help

Snabb och bra hjälp, i hemmet. Har anlitat dem för två lite ovanliga IT-behov som jag tror få liknande företag erbjudit.

Svar från Hot Help

Hej Gudrun! Vad trevligt att läsa att du litar på våra teknikers kompetens. Vi rycker gärna ut igen och hjälper dig om behov uppstår. Tack för fem poäng.

Solveig B
Skrev om Hot Help

Bemötandet är alltid trevligt. Hot Help, den kontakt jag har, Anton, passar mig utmärkt. Han löser mina problem enkelt. Han är så professionell. Jag är mycket tacksam. Solveig

Svar från Hot Help

Hej Solveig! Vad bra att du får den hjälp du behöver. Anton är beredd att rycka ut igen och rädda dig om tekniken krånglar. Tack för fem poäng.

Lennart S
Skrev om Hot Help

Hej Ni är toppen,Trevliga och duktiga är de som hjälpt mig,Återkommer säkert

Svar från Hot Help

Hej Lennart! Oj vilka positiva ord om Hot Help. Vi tackar och bockar för att vi fick hjälpa dig. Och vi gör det gärna igen. Välkommen åter vid behov.

Advokatfirman K

Mycket bra! I alla avseenden. Högsta betyg.

Svar från Hot Help

Hej! Tack för att du tog dig tid att svara på Recos enkät. Vi är förstås jätteglada för ditt positiva utlåtande och tackar för fem poäng.

Karl S
Skrev om Hot Help

Lätt att boka via chat. Fick tid snabbt. Är mycket nöjd med hjälpen av att kunna skriva ut från dator och telefon.

Svar från Hot Help

Hej Karl! Tack för att vi fick hjälpa dig med dina utskriftsproblem. Roligt att se dina uppskattande ord, och vi är glada för att du ger Hot Help fem poäng hos Reco.

Leif Göran Elwin H

Ett väldigt proffsigt hantverk och snabb hjälp.

Svar från Hot Help

Hej Leif! Det var trevligt att läsa dina fina ord om Hot Help. Vi tackar för att du ger oss maxpoäng och välkomnar dig åter om du får teknikproblem igen.

Lisbritt M
Skrev om Hot Help

Jag får hjälp snabbt av en skicklig tekniker

Svar från Hot Help

Hej Lisbritt! Tack för att du tog dig tid att svara på Recos enkät. Det var trevligt att få hjälpa dig och vi gör det gärna igen om du får problem med tekniken i framtiden.

Eva T

Snabbt på plats, vänlig & lugn, . Kunnig

Svar från Hot Help

Hej Eva! Vi tackar och bockar för dina fem poäng och ditt positiva omdöme. Välkommen åter om du behöver teknikhjälp igen

Sten N
Skrev om Hot Help

han som var här var mycket duktig

Svar från Hot Help

Hej Sten! Det var trevligt att se att du ger Hot Help fem poäng. Kul att du uppskattade teknikerns arbete. Vi kommer gärna tillbaka till dig om du får datorproblem igen.

Monica N
Skrev om Hot Help

mycket bra kan rekommenderas till andra

Svar från Hot Help

Hej Monica! Vad trevligt att du rekommenderar Hot Help till andra. Vi är glada för att du hade en positiv upplevelse av vår teknikhjälp. Välkommen åter som kund om tekniken krånglar.

Christian P
Skrev om Hot Help

Så proffsiga. Ifrån första samtalet till utfört jobb. Kan varmt rekommendera

Svar från Hot Help

Hej Christian! Vi tackar för ditt positiva omdöme här på Reco. Det var trevligt att få hjälpa dig och vi gör det gärna igen vid behov.

Helena B
Skrev om Hot Help

Snabb och proffsig hjälp! Rensade o satte nytt windows program i datorn.

Svar från Hot Help

Hej Helena! Kul att få ge dig snabb hjälp när du som mest behövde det. Vi tackar för dina positiva ord om Hot Help och önskar dig välkommen åter vid behov.

Eeva Hannele W

Anton Broms är den bästa!👍👍👍👍

Svar från Hot Help

Hej Eeva! Det var trevligt att läsa dina uppskattande ord om Anton. Vi tackar för fem poäng och önskar dig välkommen åter om tekniken krånglar.

Roger S

Toppen. Supersnabbt hembesök samma dag

Svar från Hot Help

Hej Roger! Tack för dina fem poäng och ditt trevliga omdöme. Vi vill gärna hjälpa våra kunder snabbt, eftersom modern teknik är viktig för dem, så att de ska kunna kommunicera korrekt. Välkommen åter.

Edwin F
Skrev om Hot Help

Snabb o effektiv hjälp !nice nice nice

Svar från Hot Help

Hej Edwin! Tack för dina positiva ord om Hot Help och vår service. Kul att du gillar oss. Vi bistår dig gärna igen om du får problem med tekniken.

Karin H
Skrev om Hot Help

Bra, löste problemet..Trevlig personal,.

Svar från Hot Help

Hej Karin! Tack för att du tog dig tid att svara på enkäten. Kul att du uppskattar Hot Help. Det var trevligt att få hjälpa dig och vi gör det gärna igen om behov uppstår.

Arne S
Skrev om Hot Help

Jag fick snabbt hjälp, och det var bra att det är samma person (Anton Broms)som tidigare har kommit. Men jag försummade nog att ställa några krav. Det blev inte längre samma bild på skärmen när jag öppnade Adobe.. Den grå ytan var liksom den grå ytan och den öppnade bilden (att redigera) mindre nu. Högerkanten av bilden har jag nog inget intresse av, går det att få bort den? Kan jag mejla en bild till Hot Help och förklara hur?

Svar från Hot Help

Hej Arne! Vi förstår att det återstår några problem med Adobe. Vi skall förstås hjälpa dig med detta. Om du mailar till info@hothelp.se eller kontaktar teknikern direkt så kan vi boka en tid som passar.

Marianne H
Skrev om Hot Help

Utmärkt service och återkoppling om tid. Fick hjälp av Anton med bla få igång ny skrivare men även andra problem med ipad och iphone. .

Ilya Z gillar detta
Svar från Hot Help

Hej Marianne! Stort tack för de fem poäng du ger till Hot Help. Det var trevligt att få hjälpa dig med skrivaren och vi bistår dig gärna i framtiden vid eventuella teknikproblem.

Abdi M
Skrev om Hot Help

Toppen på service och bemötande

Svar från Hot Help

Hej Abdi! Vad trevligt att läsa dina fina ord om Hot Help. Det var trevligt att få hjälpa dig och vi ser dig gärna som återkommande kund vid eventuella teknikproblem.

Ingvar W
Skrev om Hot Help

Har stort förtroende för Anton och blir väl bemött vid kontakt med Hot Help.

Svar från Hot Help

Hej Ingvar! Vi uppskattar ditt positiva omdöme om Anton och Hot Help. Du är välkommen åter om teknikern krånglar.

Axel R
Skrev om Hot Help

Snabb och bra hjälp med datorprblem! Tack för den!

Svar från Hot Help

Hej Axel! Tack för ditt positiva omdöme. Bra att du fick hjälp snabbt. Det är svårt att vara utan datorn när den krånglar, så vi vill gärna hjälpa till och fixa problem med kort varsel. Vi önskar dig välkommen åter vid behov.

Bengt A
Skrev om Hot Help

Trevlig och mycket duktig representant hjälpte mig med alla problem jag hade! Lysande! Rekommenderas!

Svar från Hot Help

Hej Bengt! Det var trevligt att läsa ditt omdöme om Hot Help. Tack för att du ger oss fem poäng och en så fin beskrivning. Vi hjälper dig gärna igen vid behov.

Gunilla B
Skrev om Hot Help

Trevligt bemötande! Hot Help levde upp till samtliga förväntningar! Så nöjd med att jag blev av med mina problem och att jag vet vart jag skall vända mig i fortsättningen!

Svar från Hot Help

Hej Gunilla! Vi tackar för dina fina ord. Dom värmde. Vi hjälper dig gärna igen om problem uppstår i framtiden.

Cut D
Skrev om Hot Help

Anton väldigt proffsig och diskret, installerade skrivaren med salongen full av folk utan att störa.

Svar från Hot Help

Hej! Tack för ert positiva omdöme om Anton och Hot Help. Vi hjälper er gärna igen om skrivaren krånglar eller med andra datorproblem som kan dyka upp.

Margit S
Skrev om Hot Help

Bra bemötande o snabb service, bra svar på mina frågor

Svar från Hot Help

Hej Margit! Vad trevligt att du ger oss fem poäng och ett så positivt omdöme. Vi tackar och bockar och önskar dig välkommen åter vid behov.

Eva R
Skrev om Hot Help

Blev jättebra bemött. Vi var väldigt glada över Ilya. Han var kompetent och förtroendeingivandel Löste problemet galant.

Svar från Hot Help

Hej Eva! Kul att du tog dig tid att skriva ett så positivt omdöme. Vi uppskattar dina fem poäng och tackar så mycket. Välkommen åter om teknikproblem uppstår igen.

Per Christopher Göran J

Jag ringde och bokade en servicetekniker som kom redan efter några timmar. Ilya, som kom hem till mig, var mycket kunnig och trevlig. Jag rekommenderar varmt Hot Help.

Svar från Hot Help

Hej Per! Det var trevligt att läsa ditt positiva omdöme. Vi strävar efter att ge våra kunder hjälp snabbt. Alla vill ju att den teknik som vi är så beroende av fungerar som den ska. Tack för fem poäng.

Krister S
Skrev om Hot Help

Juste tekniker som kunde sina saker och löste våra problem

Svar från Hot Help

Hej Krister! Vi tackar och bockar för ditt positiva omdöme om oss på Hot Help. Vi blir alltid glada för fem poäng och hjälper dig gärna om tekniken krånglar igen.

Jörgen B
Skrev om Hot Help

Mycket vänligt bemötande. Förväntade mig att teknikern skulle få igång routern och tv:n, vilket han också fixade.. Mycket positiv upplevelse med installationshjälpen.

Svar från Hot Help

Hej Jörgen! Krånglande routrar är en av våra specialiteter och det var kul att vi kunde rädda din internetuppkoppling. Tack för ditt positiva omdöme.

Eva E
Skrev om Hot Help

Snabb, kompetent hjälp, i hemmet

Svar från Hot Help

Hej Eva! Det var trevligt att läsa ditt positiva omdöme. Vi tackar för att du ger oss maxpoäng och ser fram emot att få bistå dig igen vid framtida teknikkrångel.

Britt-Marie K

Vet ej att ni finns men ni gör gott fattar jag det som. Britt-Marie Karlén

Svar från Hot Help

Hej Britt-Marie! Vi tolkade ditt omdöme som att du inte var nöjd, men efter telefonkontakt fick vi veta att vi löst uppgiften till din fulla belåtenhet. Du är välkommen att anlita Hot Help igen.