HRB Installation AB

HRB Installation AB

hrbinstallation.se
4.3

Välkommen till HRB Installation AB – Din Pålitliga Partner för Elinstallationer i Stockholm! HRB Installation AB är ditt professionella och erfarna elinstallationsföretag som fokuserar på att tillhandahålla skräddarsydda lösningar för privatkunder i Stockholm. Med en passion för kvalitet, säkerhet och hållbarhet strävar vi...

9 omdömen om HRB Installation AB

Jacob G
Skrev om HRB Installation AB

God kontakt med Hermil som för det mesta kunde svara på frågor med kort varsel. Bra prissättning. Smidig leverans och montering av laddboxar i vår BRF.

Pontus W
Skrev om HRB Installation AB

Väldigt smidiga att ha och göra med! Från första Mail om offerförfrågan till färdig installation! Snabba ut och kolla på jobbet, Fick hjälp och tips med olika armaturer, inga problem vid ändringar av antal. De tre jag haft kontakt med är supertrevliga och gjort ett snyggt jobb! Rekommenderas starkt!

Börje H
Skrev om HRB Installation AB

Har haft HRB inkopplade på ett flertal elarbeten av både planerad och akut karaktär. Är lätta satt ha att göra med och pålitliga i sina åtaganden. Generellt sett mycket nöjd med de jobb de utfört. Kan verkligen rekommendera HRB till andra

Limogroup Sweden
Skrev om HRB Installation AB

Bättre service får ni leta efter. Allting gick så super enkelt och smidigt. Vi fick elbilsladdare monterade hos oss. Från första telefon kontakten och platsbesöket till att det blev färdigt ställt gick allting så enkelt och smidigt. Hermil såg det omöjliga möjligt.

Susanna B
Skrev om HRB Installation AB

Installation av ugn och spishäll, vilket krävde nya uttag. En otroligt hjälpsam och trevlig kille var här och gjorde installationen, som nog krävde en del skicklighet och flexibilitet. Jag var väldigt orolig innan pga dåliga erfarenheter av ett tidigare elektrikerbesök.

Mikael O
Skrev om HRB Installation AB

Bra jobb samt trevlig personal!

Nils Erik B
Skrev om HRB Installation AB

Trevliga och hjälpsamma. De höll tider generellt bra. Kunskapen i svenska språket från måttlig till utmärkt. Arbetet gällde en vattenskada, ett försäkringsärende. Bortmonterande av el, uttag, strömbrytare, element och sedan återmontering efter reparation. Vi är nöjda.

Malin R
Skrev om HRB Installation AB

Trevligt bemötande, professionellt och väl utfört arbete!

Linnéa Maria C
Skrev om HRB Installation AB

Min erfarenhet med HR Installation var tyvärr inte positiv. Jag anlitade dem för att koppla två eluttag, och trots att uppdraget inkluderade detta, fungerade eluttagen endast när jag har en taklampa på maxad dimmer. När jag uttryckte min missnöjdhet över resultatet, stötte jag på problematiskt och otrevligt bemötande från HR Installation. Deras ovänliga attityd började redan från första början när vi ifrågasatte hur arbetet hade utförts. Istället för att ta ansvar för eventuella brister har de fakturerat för en hel dag...