Ht Massage & Friskvård

4.3

3 omdömen om Ht Massage & Friskvård

Henna B
Skrev om Ht Massage & Friskvård

Färgning/vaxning av bryn gjordes bra. Det blev dock ingen formning på brynen pga. av missförstånd.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Lena E
Skrev om Ht Massage & Friskvård

Jag är jättenöjd med mina behandlingar! Har varit både hos Magdalena och Hanna och de är så otroligt duktiga terapeuter! Jag rekommenderade de till arbetskollegorna som också har varit där och berättat hur nöjda de är! Jag återkommer med glädje - om och om igen! :D

Maria A
Skrev om Ht Massage & Friskvård

Både jag (och många jag känner - familj, vänner osv.) har varit kund hos HT Massage & Friskvård i många år nu. Jag har provat allla möjliga sorters behandlingar (massage, ansiktsbehandlingar, spa-behandlingar, fotbehandlingar, alternativmedicinska behandlingar och andra välgörande behandlingar för kropp & själ) och jag har alltid varit nöjd med de och rekommenderat de till andra. Detta är superproffsiga och välutbildade terapeuter (de har sina diplom & certifikat på rummen som bevis för detta) och de gör alltid gör alltid...

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen