Hubertus Restaurang

4.0

7 omdömen om Hubertus Restaurang

Ronnie W
Skrev om Hubertus Restaurang

Riktigt bra restaurang. Går hit på lunch minst ett par gånger i veckan och blir aldrig besviken👍

Paraden
4.2/5 i betyg av 4733 omdömen 4.2 av 4733 omdömen

Jag är på Paraden ofta och det brukar vara bra men vid mitt senaste besök var det ett totalt haveri. Servicen glömde allt, ville tvinga (bok

Björn V
Skrev om Hubertus Restaurang

Stabil och prisvärd husmanslunch, trevligt bemötande och bra service.

Fredrik T
Skrev om Hubertus Restaurang

Upptäckte Hubertus från den mysiga innergården som de delar med bl a Centralbadet. Utanför Hubertus får man en sen eftermiddagssol. Personalen var väldigt trevlig och lokalen mysigt inredd. Maten var dock till viss del en besvikelse. Grillkrydda är på de flesta restauranger strängt förbjuden och förkastad; här används den till både pasta, kött och fisk(!). Grönsakerna som serverades till var en fjärdedels paprika, komplett med innanmäte och skaft. Lammet var riktigt bra, pestopastan med kyckling innehöll ingen som helst...

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7929 omdömen 4.3 av 7929 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

Joakim B
Skrev om Hubertus Restaurang

Stan bästa bearniesås "all time" Bra pris, trevlig personal och centralt :-)

Nina
Skrev om Hubertus Restaurang

Mycket fin miljö, trevlig personal, god mat och prisvärd mat. absolut en rekommendation. Jag kommer säkert att gå dit igen.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4161 omdömen 4.0 av 4161 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Christian S
Skrev om Hubertus Restaurang

I vanlig ordning gav jag mig ut i vinter-Stockholm för att avnjuta en gedigen lunch med mina bekanta. Tidigare på dagen hade jag passerat en skylt vid centralbadet på Drottninggatan, där det stod att raggmunk med fläsk serverades. Atmosfären i lokalen var dock inte av samma kaliber som deras granne Centralbadet, men ändå trivsam. Personalen var väluppfostrad och trevlig. Mycket god spis.

Emma L
Skrev om Hubertus Restaurang

Trevlig, lagom sliten lokal med äkta gemyt i luften. Trevlig personal med personlighet och glimt i ögat - de skojade med gästerna och knusslade inte med maten. Vid mitt besök åt jag raggmunkar med stekt fläsk, lingon och löksås - det var god, fet och traditionell husmanskost när den är som bäst. Vegetarianen i vårt sällskap klagade över att den spenat- och ricottafyllda cannelonin var fantasilös. Jag går gärna tillbaka!

Emma K gillar detta
Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö