Huddinge Gruppen AB

Huddinge Gruppen AB

huddingegruppen.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Huddinge Gruppen AB! Vi utför tjänster inom godstransport såsom, transportlogistik och godstransporter. Huddinge Gruppen säkerställer alltid att dina varor är säkra under hela uppdraget i de olika transportfaserna. Hos oss är dina saker i goda händer. Vår personal är välutbildad och erfaren och vi erbjuder alltid...

92 omdömen om Huddinge Gruppen AB

Sedan starten hos Reco 2020

Emelie monica E
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Otroligt nöjd med helheten! De kom i tid, hörde av sig innan, bra kommunikation under dagen och grabbarna slet på ordentligt och våra möbler packade de som om allt vore av porslin. Enda minuset var att offerten misstolkades, vi antog det gällde hela bohaget men det var (för oss!) en körning. Vi fick boka en extra körning mot betalning. DOCK, packade de bilen så bra, så hade vi inte haft småbarn som skulle hämtas hade vi kunnat köra själva några vändor, och det uppskattade vi.

Maria W
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Så nöjd, trevliga och väldigt noggranna och effektiva. Skulle absolut anlita Huddinge gruppen igen. Bra pris, väldigt fint allting.

Rasmus karl morgan J
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Flytt och städhjälp. Punktliga och ordningsamma. Trevligt bemötande och glada miner trots oturen med snö och blask på flyttdagen. Tydlig kommunikation inför utförandet. Vid frågor var det bara ett samtal bort. Om jag flyttar igen kommer jag anlita Huddinge gruppen.

Carl H
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Toppen killar som hjälpte oss att flyttaa. De plastade in varenda möbel för att det inte skulle bli några skador på dem. Rekommenderar Huddinge gruppen varmt. Bra priser på det dessutom

Jobryan Bygg AB
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Alltid punktlig och mycket professionell. Jag skulle definitivt rekommendera dem.

Tora H
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Otroligt omsorgsfullt flyttades mitt hem. Dessutom vänligt bemötande både när jag bokade och av de fantastiska killarna som utförde flytten. Ingenting verkade jobbigt och kommunikationen funkade perfekt. Tack Huddinge gruppen! Ni har mina varmaste rekommendationer🌟

Marie A
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Enligt offert skulle de ha med sig Flyttkartonger, men de hade de inte. Snabb och större saker plastade in mycket bra!

Svar från Huddinge Gruppen AB

Hej Marie. Tack för ditt omdöme om oss. Jag skulle bara påminna dig att du har inte beställt kartonger från oss, pga det vi har inte hämtat dem med sig.

Mattias A
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Personalen var jättebra men bemötandet när min tv gått sönder var bedrövlig. Bortförklaringar och inget ansvarstagande alls.

Artur Mateusz M
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Vi använde Huddinge Gruppen för en flytt och var supernöjda med resultatet. Flytten gick enligt önskemålen vi hade på start och sluttid och allt kom fram helt.

Sally G
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Proffsiga, snabba och lätta att samarbeta med. Så fint och positivt bemötande. Flyttade alla våra saker smidigt och väl inpackade. Kommer absolut anlita Huddingegruppen igen. Tack!

Torlock A
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Vi anlitade Huddinge Gruppen för en omfattande renovering av vårt kontor, inklusive spackling, målning, inredning och arbete med taket. Från start till mål imponerades vi ständigt av deras professionalism, uppmärksamhet på detaljer och dedikation till projektet. Teamet var inte bara extremt kompetent inom sitt hantverk, utan de var också oerhört trevliga att arbeta med. De lyssnade uppmärksamt på våra önskemål och var alltid redo att anpassa sig för att möta våra behov. Kvaliteten på arbetet är oöverträffad, och det är...

Mimmi B
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Snabb och effektiv flytthjälp till bra pris. Väldigt hjälpsamma och flexibla. Packade in känsliga möbler i filt och hela flyttlasset på 53 m2 + källarförråd var klart på 2-3 timmar. Rekommenderar 👍🏻

Kim H
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Jag har flyttat många ggr så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig då alla varit olika. Men GUD så grymma killar!! Så himla snabba, proffsiga och bra!! De packade in det som var ömtåligt, tavlor, spegel m.m utan att jag bett om det. Löste alla småhinder utan några som helst problem! Är SÅ nöjd med dem!!! Och de lättade på min flyttstress nåt otroligt 🥲🥲 Tusen tack killar!!!

Pamela B
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Så proffsigt från början till slut!!

Mikael S
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Jag blev väl bemött och flytten gick snabbt och smidigt. Inga skador uppstod vid flytten.

Michelle N
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Superbra! Snabba och effektiva och väldigt trevligt bemötande. Möbler och bohag togs väl omhand och de plastade in och hade filtar så att inget blev skadat. Även städningen var topp! Även där både snabba och nogranna och väldigt trevliga! Rekommenderar varmt!

Towe R
Skrev om Huddinge Gruppen AB

De kom i tid och packade alla mina möbler och saker med försiktighet. De var starka och snabba och väldigt serviceminded. De visade respekt och var väldigt trevliga. Jag kommer att anlita dem igen.

Inuc-All A
Skrev om Huddinge Gruppen AB

De är duktiga, wi är mycket nöjda

Parastou R
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Lovat tre killar men det dök upp två. De två var superduktiga, artiga och professionella. Jobbade på för fullt i 12h. Inga skador alls på våra saker. Rekommenderar företaget för flytthjälp!

Jane B
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Allt toppen; i tid, försiktig med möblerna, snabba och snälla😊

Mikko J
Skrev om Huddinge Gruppen AB

𝑮𝒓𝒆𝒂𝒕 𝒕𝒆𝒂𝒎 𝒉𝒆𝒍𝒑𝒆𝒅 𝒖𝒔 𝒎𝒐𝒗𝒆 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆𝒔, in icy and rainy weather. Very positive attitude, happy to do a few small extra jobs and very careful with fragiles and valuables. I will for sure book this company the next time we move. Thank you!

Veronica G
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Vi var lite stressad av flytten pga små barn men de har varit grymma! Jätte snälla, snabba och trevliga. De packade alla möbler ordentlig, inga skador eller repor. Verkligen toppen!

Svar från Huddinge Gruppen AB

Tack så mycket Veronica. Det var jätte trevligt för oss att hjälpa dig flytta. Lycka till! Mvh Sasha, Huddinge Gruppen AB

Annikken S
Skrev om Huddinge Gruppen AB

De som bar och packade var jättebra men de kom tre timmar försent vilket ledde till mycket problem för oss med barn som skulle sova för kvällen. själva organisationen verkar boka på tok för mycket. Osäker på om de som flyttade ens hade hunnit äta. Vid 23.30 var de klara hos oss och skulle vidare till nästa.

Svar från Huddinge Gruppen AB

Hejsan. Jag vet att det var svårt dag för er och du kan tror på mig att det var samma för oss pga som jag berättade dig i samtalet bilen som ska planerade flytta dig blev skadat på vägen, och pga av det vi skickade en annan grupp som hjälpte er. Och dom vill själva att jobba, det var ingen som tvingade dem att arbeta, dom bestämde det själv. Och dom fick mycket högt betalning för denna timmar som dom flyttade er samt fick speciella extra bonusar för det. Och Jag ber om ursäkt att det händer så med eran flytt, men det livet...

Hanna G
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Allt var toppen, rekommenderas. De hade med sig material för att skydda bohaget under transport. Jag skulle säga att de var mer försiktiga med mina möbler än vad jag själv är. Trevligt bemötande, inga sura miner trots att jag bodde högst upp i huset utan hiss. Tack! 💐

Galstyan T
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Jättetrevligt de är jätteduktigt också

Alf A
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Packning, flytthjälp samt städning- Allt utfört snabbt och med kvalitet. Hjälpsamma och lösningsorienterade! Bra nedpackat med märkning av rum/plats. Möbler inplastade och skyddade. Allt flyttat snabbt. Fint utförd städning. Avsaknad av hiss inget problem för starka gubbar :)

Anna N
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Flyttkarlarna kom i tid och var mycket trevliga och serviceinriktade men har dessvärre lämnat efter sig en del svarta märken på parketten vilket jag misstänker kommer att vara svåra att få bort, och ev försvåra min flyttstädning. Samt var det en missräkning att hela bohaget inte fick plats i flyttbilen, så vi var tvungna att åka med flera lass med bil och släp för att kunna tömma lägenheten.

Frida A
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Snabba, flexibla och proffsiga!

Åsa E
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Huddinge Gruppen AB ställer alltid upp, även på kort varsel och till rimliga priser. Kan rekommendera dem alla dagar i veckan!

First-Name L
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Om jag kunde ge 100 stjärnor skulle jag gjort det. Otroligt bra fr offertförfrågan tills bohaget var på plats. De såg inga hinder för att utföra flytten. Noggrannhet, smidighet, prisvärt, flexibilitet, lösningsorientering är bara få ord som beskriver det hela. Kommer definitivt att anlita de igen och rekommendera dem till alla jag känner. TippTopp måste jag säga. Tack Huddinge gruppen !!!!

JENNY L
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Superproffs, snabbt, enkelt smidigt och mkt prisvärd tjänst. Flytt, magasinering, flytt till nya och flyttstädning var de tjänster vi använde.

Felicia S
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Mycket bra service, starka och nogranna gubbar. Dom fick in vårt stora bohag i en lastbil på 20 kubik, otroligt imponerande! Vi hade ingen hiss i någon av bostäderna. Snabbt och smidigt utifrån förutsättningarna dom jobba under. Kommer absolut använda mig av detta gäng igen!

Tomi L
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Vi hade inte möjlighet att packa själva så enligt överenskommelse kom ett arbetslag om tre grabbar som packade ned och lastade 200 kvm i ett nafs. Allt noga paketerat och inplastat. Bohaget var större än vad vi räknat med så det fick bli två turer istället för en - inga sura miner eller konstiga extrakostnader dock. Enkel och transparent prissättning.. Liten hiss och stora, tunga möbler var heller inget problem. Otroligt gott bemötande. Rekommenderas starkt!

Camilla Elisabet S
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Fick otroligt bra och prisvärd hjälp av två starka kämpar. Möblerna blev omsorgsfullt inslagna och skåp monterades isär och sattes ihop utan tjafs. Inget gnäll trots att det var mycket möbler och lådor som skulle både upp till vinden och ner i källaren. Utan hiss!!! Hurra Huddinge Gruppen :)

Simona C
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Trevliga, väldigt noggranna och försiktiga, jobbar effektivt och professionellt. / Rekommenderar! Очень профессионально и слаженно работают парни! Рекомендуем!

Jenny Viola S

Snabba och trevliga. Flyttade 55 kvm på 2 timmar

Jens B
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Otroligt duktiga, proffsiga Samt lyhörda och försiktiga med hela bohaget Mycket trevlig personal!

Johan E
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Superbra gäng som hjälpte oss med dubbelflytt (magasinering och sen flytt några veckor senare). Inga trasiga grejer och det var aldrig några problem. Artur som var huvudansvarig är en klippa. Alltid hjälpsam och jobbar hårdare än någon annan jag stött på.

Mattias W
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Supertrevliga, hjälpsamma och flexibla. Både innan, under och efter flytt. Jag rekommenderar Huddingegruppen. Om flyttkartongerna varit i bättre skick hade jag gett 5 av 5.

Björn A
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Otroligt bra! Jag behövde hjälp med en flytt med kort varsel, det var inga problem. Riktigt trevliga, seriösa och mycket hårt arbetande killar. Tog väl hand om möbler och allt som skulle lastas. Dom körde järnet i två timmar så var lastbilen lastad. Sedan vid nya lägenheten körde dom järnet igen tills allt var klar. Rekommenderar stark!

Emma S
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Att flytta är en av de stressigaste grejer man kan göra, men Huddinge Gruppen gjorde min dag så enkel :) de var proffsiga och hjälpsamma, löste allt med ett leende och tog hand om allt jag behövde. Har anlitat företaget 2ggr nu och kan inget annat än rekommendera de!

Maria A

Snabba och noggranna och väldigt pålitliga! Jättenöjd! Maria A

Hasmik M
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Supernöjd! Bra priser,snaba och professionella. Rekommenderas.

Mariana B
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Kunde inte bli bättre! Punktliga, snabba och jätte professionella killar

Alexandr T
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Very professional service. They packed my stuff really nice! Guys came on time and did a great job at a good price. This was the first time I moved with them and next time will choose them again! Highly recommend!

Roman H
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Vi fick hjälp med flytten och allting emballerandes och togs väl om hand. Otroligt professionella och duktiga på sitt jobb! Kommer definitivt anlita dom igen! Varmaste av rekommendationer!

Sultan M
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Supernöjd! Riktigt bra priser, punktliga, professionella och jättetrevliga.

Per Å
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Riktigt bra service! Smidigt och felfritt

Maria Anna L
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Smidigt , proffsigt , snabbt och trevligt. Allt bra organiserat. . Vi är mycket nöjda ! Rekommenderas !!!

Vlado N
Skrev om Huddinge Gruppen AB

Verkligen bra pris, mycket bra service, eftersom personerna på plats och i telefonen var kunniga, ringde i förväg, var i tid och informerade grannskapet med skyltar i hissen om flyttdatumet. Ödmjuka och super försiktiga att packa noggrant all möbel, förvara den med inga skador, och transportera den till nya ställen. Flyttstädningen var också noggrant, bemötandet och kommunikationen var på hög nivån. Vi som småbarnsförälder var inte klara med allt, men ingen sa något från personerna på plats, och det var ömsesidigt empati för situationen. Definitivt bra köp! Vlado