Huldt's Byggservice

Huldt's Byggservice

Ring 070-758 63 46 www.huldts.se
4.4

Välkommen till Huldt's Byggservice! Vi är en totalentreprenad som gör jobbet från början till slut tillsammans med våra samarbetspartners inom el, måleri och plattsättning. När du ska bygga hus, renovera kök eller liknande så är det alltid skönt att kunna ha endast en hantverkare som sköter all kommunikation. Därför finns vi...

25 omdömen om Huldt's Byggservice

Ove J
Skrev om Huldt's Byggservice

Trevligt och kunnigt bemötande.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Johan N
Skrev om Huldt's Byggservice

hjälpt till med lite allt möjlight hos oss, mycket nöjda.

Margaretha L
Skrev om Huldt's Byggservice

Vänligt bemötande. Arbetet sköts upp några veckor men det störde inte min planering.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Mikael J
Skrev om Huldt's Byggservice

Jag kan verkligen rekommendera Huldt Byggservice, väldigt bra utfört arbete till ett rimligt pris.

Sofia H
Skrev om Huldt's Byggservice

Dags för en liten recension här nu tror jag... Anlitade Huldts byggservice 2018/2019 för att lägga om golv i köket, byta ut en diskbänk och kakla om väggen. Den gamla diskbänken hade ett uppvik så Markus rekommenderade att vi även bytte ut allt kakel och så fick det bli. Golvläggningen blev väl så där och kändes mer som ett godkänt hemmapuleri. Fick veta senare att det var en lärling som gjort större delen av jobbet och ja resultatet blev väl därefter med lite mindre missar, ingen underlagsfoam och rätt hårt angripna...

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Sebastian B
Skrev om Huldt's Byggservice

Anlitade Huldt’s för att byta alla dörrar på vår villa. Trevlig gäng som fixade jobbet i tid med bra resultat. Rekommenderas varmt!

Eldhsskärgårdsbyggnationab E

Jobbat med Huldts byggservice några veckor nu och samarbetet fungerar bra! God kommunikation och kvalitet. /Eldhs Skärgårdsbyggnation AB

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 62 omdömen 4.9 av 62 omdömen

Veronica O Veronica O
Alexandra K
Skrev om Huldt's Byggservice

Anlitade Huldts för målning av väggar. Personalen på företaget var väldigt enkla att få tag på och de gav kontinuerlig och tydlig information om planering och kostnader vilket kändes tryggt! Mats som målade vore väggar var oerhört kompetent och resultatet är oklanderligt. Även kommunikationen med Mats fungerade utmärkt, han stämde av med mig under arbetets gång om specifika önskemål och var väldigt tillgänglig på telefonen. Rekommenderar starkt!

Johanna B
Skrev om Huldt's Byggservice

Superbra och pålitliga! Vi fick en ny vägg och en platsbyggd blomlåda på plats och vi är mycket nöjda med resultatet. Hälsningar Johanna

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Klara E
Skrev om Huldt's Byggservice

Trevliga och proffsiga snickare. Vi är mycket nöjda! Rekommenderar detta företag. / Klara & Douglas

Per-Inge L
Skrev om Huldt's Byggservice

Vi har bl.a. renoverat en stor altan, ett kök mm och vi är jättenöjda med hur Huldt’s Byggservice har utfört dessa uppdrag. Dom har en väldigt duktig, trevlig och seriös personal Ledda av Marcus Huldt som håller vad dom lovar och hela tiden under genomförandet har vi haft en dialog om hur allting skall löpa på. Mycket bra företag som vi kan rekommendera och också själva kommer att anlita igen om/när vi har jobb som behöver utföras. Tack Marcus & Co!

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Ebba W
Skrev om Huldt's Byggservice

Altanbygge ca 45 kvm. Dom skötte sig jöttebra Hade sett tiigare arbeten på bild. DOm jobbade noggrant och gjorde snygga avslut och förstod mina önkemål Nöjd och skulle anlita dom igen.

Jessica E
Skrev om Huldt's Byggservice

Rivning av innertak, isolering och nytt innertak. Hjälpsamma och trevliga med ett professionellt bemötande. Väldigt nöjd med resultatet!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Anders J
Skrev om Huldt's Byggservice

Vi är mycket nöjda med Huldts Byggservice. Marcus och hans killar lade golv och satte socklar/lister hos oss. Tidplanen höll utan problem och kommunikationen var smidig hela vägen. Och golven blev supersnygga. Rekommenderas!

Johan Mikael B
Skrev om Huldt's Byggservice

Fick kontakt med Marcus genom reco.se. Fick hjälp med att få byggt ett tak med tillhörande staket till källartrappen. Bra kommunikation. Snabbt, smidigt och gott utfört arbete. Precis vad jag önskade. Rekommenderas varmt

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Robert L
Skrev om Huldt's Byggservice

Bra dialog och Snabba svar! Känns framåt och effektiva. Mycket nöjd och kan varmt rekommendera Huldts Byggservice!

Lotta D
Skrev om Huldt's Byggservice

Huldt’s har gjort en hel del jobb i mitt hus. Bland annat satt upp en vägg och lagt nytt parkettgolv. Noggranna, punktliga och proffsiga. Jag kommer använda dem framöver helt klart!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Peter W
Skrev om Huldt's Byggservice

2 st altaner som byggdes. Man tala om att man var bra och med högt kunnande. Tyvärr falerade det på många sätt. Arbetskraften som Marcus satt på plats motsvarade inte det han lovade. Det tog längre tid massor av fel som blev under resan som man blev tvungen att kopromissa om d.vs blev inte som man önskade från början.

Svar från Huldt's Byggservice

Tack för den konstruktiva kritiken Peter. Du ska veta att jag är väl medveten över situationen. Tråkigt och framförallt Oprofessionellt. Jag tar till mig av orden och tar lärdom av detta.

Jenny C
Skrev om Huldt's Byggservice

Anlitande Huldts byggservice för att bygga att innertak. Resultatet blev jättebra. Jag förväntade mig en rak kommunikation, fortlöpande uppdateringar och ett genuint intresse för mina önskemål och det levde företaget upp till. Extra plus att de höll rent runt bygget!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 175 omdömen 4.7 av 175 omdömen

Bo F
Skrev om Huldt's Byggservice

Jag behövde hjälp att lägga nytt golv i 3 sovrum, göra om i tvättstugan samt bygga om balkongen över vår entré. Tog kontakt med ett antal företag men valde Huldt´s Byggservice efter utvärdering av förslag till lösning, pris och tid. De levererade helt enligt mina förväntningar på kvalitet, enligt överenskommet pris och tidplan samt att de höll en löpande dialog med mig som kund vilket gjorde att jag kände mig trygg.

Nina R
Skrev om Huldt's Byggservice

Hittade Huldt’s på Facebook och kontaktade dem, fick snabbt svar och inbokat besök. Därefter snabb offert - nära inpå på på påbörjades arbetet som utfördes väl och på kronan enligt offerten. Lätta att kommunicera med, inga missförstånd, inget krångel. Utmärkt företag enligt mig! :)

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Carl Åke G
Skrev om Huldt's Byggservice

Bygge av altan. Utmärkt bemötande. Resultatet motsvarade mina förväntningar.

Ulrika N
Skrev om Huldt's Byggservice

Huldts byggservice la in ett nytt köksgolv till mig, efter en vattenskada. Mycket smidig process, från offert till faktura, och jag är mycket nöjd med golvet.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Björn H
Skrev om Huldt's Byggservice

Vi har anlitat Huldt's Byggservice vi flera tillfällen och är mycket nöjda med allt. Passa tiden. Priset. Resultatet och bemötandet.

Helena H
Skrev om Huldt's Byggservice

Huldt's byggde vår altan. De genomförde arbetet på ett mycket proffsigt sätt; hög kvalitet och till bra pris. Jag rekommenderar dem starkt. Mvh Helena

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen