Humlegården Service AB

Humlegården Service AB

Ring 08-502 234 28 humlegardenservice.com
4.3

Välkommen till Humlegården Service AB! Behöver du städhjälp i vardagen eller på jobbet? Vi på Humlegården Service AB fokuserar på god service och har mångårig erfarenhet inom branschen. Vår personal har ett stort intresse för sitt arbete, vilket vi tror är receptet på nöjda kunder. Vi utför en rad av olika uppdrag, såsom...

6 omdömen om Humlegården Service AB

Jesper R
Skrev om Humlegården Service AB

Anlitade företaget för flyttstädning då de blev rekommenderade av flyttfirman vi använde. De lyckades göra fläckar i köksgolvet som förstörde golvet. Firman var näst intill omöjliga att komma i kontakt med angående detta och deras enda respons var att de förnekade att de hade något med det hela att gör vilket de tydligen kunde tydligen konstatera enbart genom en bild då de inte hade något intresse att inspektera skadan på plats. Efter denna enda respons gick firman under jorden och slutade helt kommunicera. Slutade med att...

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Anna S
Skrev om Humlegården Service AB

Humlegården Service gjorde en flyttstädning hos mig. De har i alla kontakter varit trevliga och smidiga. Städteamet var proffsiga och väldigt trevliga. Jag är mycket nöjd!

Peter N
Skrev om Humlegården Service AB

Flyttstädning. Ett professionellt bemötande och ett professionellt resultat. Jag är mycket nöjd med resultatet och det översteg mina förväntningar. Jag skulle rekommendera Humlegården Service till mina vänner.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen

Oskar L
Skrev om Humlegården Service AB

Vi beställde flyttstädning, fick svar snabbt och kunde luta oss tillbaka och få tjänsten väl utförd.

Bernt Johny E

Utmärkt service Trevlig personal

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 451 omdömen 4.6 av 451 omdömen

Cristian I
Skrev om Humlegården Service AB

Flyttstädning som utfördes snabbt. Proffsigt och prisvärt. Resultatet blev mycket bra.

Omar P gillar detta